Liudna istorija
kiek eclipsui 1G purkstukai kainuoja..? gal kas zinot? kas cia keite..o pravalyt negalima?..ir del ko ant laisvu apsuku labai netolygtiai dirba ir biski ciaudi kartais..trauka visai normali..filtrai laidai zvakes..viskas pakeista..ir dar pastebejau viena dalyka..kai pajudi ant nedideliu apsuku..sakykim apie 1700-2000..vienu momentu pajudant tarsi biski dingsta traukimas..panasiai kaip ci minejo tik ne 2 sekundes..o jei duodi 4000 tai viskas normoj ir da ratai prasikasa jei staigiai atleidi? gal kas panasiu problemu turejo?
.....kad ir man tokia pat problema. Pakeisti visi filtrai, tepalas pakeistas...kai kurie netgi buwo svarus,tad nereikejo keisti. Anksciau tik is ryto patrukciodavo ir paskui praeidavo, galvojau kad laida kalti, kur nors sudregsta....bet! Dabar ish vis kazhkas parejo, nebesupratu ir ash...pasikeiciau ten ka rashiau, taipogi zhvakes apsizhejau...laidus..viena pasikeichiau. Bet ish vis negaliu vazineti, trukcioja kaip arklys. Pakeli apsukas iki >3000, tada kazkas ten siek tiek susitvarko ir gali po bishki vaziot...nelabai trukcioja. ;/ kokios idejos?
sakiau - bus su kuro padavimo sistema kas nors.RayMan rašėCOLON.....kad ir man tokia pat problema. Pakeisti visi filtrai, tepalas pakeistas...kai kurie netgi buwo svarus,tad nereikejo keisti. Anksciau tik is ryto patrukciodavo ir paskui praeidavo, galvojau kad laida kalti, kur nors sudregsta....bet! Dabar ish vis kazhkas parejo, nebesupratu ir ash...pasikeiciau ten ka rashiau, taipogi zhvakes apsizhejau...laidus..viena pasikeichiau. Bet ish vis negaliu vazineti, trukcioja kaip arklys. Pakeli apsukas iki >3000, tada kazkas ten siek tiek susitvarko ir gali po bishki vaziot...nelabai trukcioja. ;/ kokios idejos?
vezk pas gera diagnostika. tegu ziuri.
Galant. 2.0 DOHC 16v, ECS (130 ir LOW). SOLD! 

nu bet dar neisivaizdavau kad shitiek stumdytis galima su meistru galybe - vienas sako viena, kitas kita, trechias sako po dvieju savaichiu atvazhiuok, kitas pasako rytoj, tada sako po triju savaichiu nu ir fygnia, stumdausi - filtrai visi nuliovi, visx ore. numires daviklis. ar del to gali but kompas sumastes kazhkoki avarini rezhima ijungt ir :censored: trauka numest? dakniso bishki. kaip trukchiojo, tajp trukchioja, tingi apsukas greit kelt, kartajs sankryzhoj ishvis uzhgesta. pili 12l, o vazhiuoji kajp opelis. nebiznis.
pykta yklypse du-nulis dohc 2000gt (paleidzhiu ish ranku)
Pirma: Issiimk kompa ir nuimk dangteli, apziurek ar neisbege kondensatoriai>
Antra: Nuvaryk kad isplautu kuro sistema ir purkstukus.
Trecia: Nakti pasikeles kapota idemiai apziurek ar laidai nekibirksciuoja, aisku pirma nusiimk ta plastmases gabala kur zvakes slepia.
Ketvirta: Pasikeisk zvakes.
Penkta: Reikia patikrinti babinas ir komutatorius, nes jie kartais megsta uzsilenkt.
Sesta: Nuimk visas fiskes nuo visu davikliu po kapotu, jas gerai apziurek ar neapsioksidave, pripurksk kokio brudo kuris pagerintu kontaktus.
Septinta: Nusiimk isiurbimo kolektoriu ir oro sklende ir viska gerai isplauk.
Astunta: Sankaba tam jokios itakos neturi, ji arba sukimba arba ne.
Devinta: Po bet kokio pakrapstymo nuimk klema penketui minuciu, po to uzdejes leisk kokias 10 minuciu masina padirbt ant laisvu apsuku, lai kompas persikrauna ir susirankioja informacija is naujo ir tada po poros dienu vertink ar pagerejo ar ne.
Mes cia galim tik speliot kas yra, geriau varyt rimtiems zmonems (birstonas ir ETC) kurie turi tam tinkama aparatura gedimams nustatyti ir jau kai atvarysi tai atsisakyt isstumt masina kol jie tikrai nenustatys priezasties to viso blogo. Beje per daug nesinervink dauguma musu jau visas sitas chuines praeje, kurie dar ne, ateis ir jiems laikas. Mitsubishi siaip techniskai yra gerai sutvertas daiktas tik vat elektronika tai gaidys.
Man asmeniskai po visu va tokiu pakeitimu paaiskejo kad nustipes detonacijos daviklis, bet pas mane simptomai buvo kiti, ne manau kad tau tas pats. Zodziu sekmes, kantrybes ir istvermes.
Antra: Nuvaryk kad isplautu kuro sistema ir purkstukus.
Trecia: Nakti pasikeles kapota idemiai apziurek ar laidai nekibirksciuoja, aisku pirma nusiimk ta plastmases gabala kur zvakes slepia.
Ketvirta: Pasikeisk zvakes.
Penkta: Reikia patikrinti babinas ir komutatorius, nes jie kartais megsta uzsilenkt.
Sesta: Nuimk visas fiskes nuo visu davikliu po kapotu, jas gerai apziurek ar neapsioksidave, pripurksk kokio brudo kuris pagerintu kontaktus.
Septinta: Nusiimk isiurbimo kolektoriu ir oro sklende ir viska gerai isplauk.
Astunta: Sankaba tam jokios itakos neturi, ji arba sukimba arba ne.
Devinta: Po bet kokio pakrapstymo nuimk klema penketui minuciu, po to uzdejes leisk kokias 10 minuciu masina padirbt ant laisvu apsuku, lai kompas persikrauna ir susirankioja informacija is naujo ir tada po poros dienu vertink ar pagerejo ar ne.
Mes cia galim tik speliot kas yra, geriau varyt rimtiems zmonems (birstonas ir ETC) kurie turi tam tinkama aparatura gedimams nustatyti ir jau kai atvarysi tai atsisakyt isstumt masina kol jie tikrai nenustatys priezasties to viso blogo. Beje per daug nesinervink dauguma musu jau visas sitas chuines praeje, kurie dar ne, ateis ir jiems laikas. Mitsubishi siaip techniskai yra gerai sutvertas daiktas tik vat elektronika tai gaidys.
Man asmeniskai po visu va tokiu pakeitimu paaiskejo kad nustipes detonacijos daviklis, bet pas mane simptomai buvo kiti, ne manau kad tau tas pats. Zodziu sekmes, kantrybes ir istvermes.
Uminis patologinis paranoikas, arba, baltus arklius besivaikant.......
Honda Civic, 2003. 1,6 VTEC SOHC
VW Golf (2,0 hibridas,sport reguliuojami velenai,lengvinti stumai,portinta galva ir etc 900 kg-->~180 AG)
Honda Civic, 2003. 1,6 VTEC SOHC
VW Golf (2,0 hibridas,sport reguliuojami velenai,lengvinti stumai,portinta galva ir etc 900 kg-->~180 AG)