Matosas rašėCOLONo kas tokiu atveju, jeigu važiuojančiųjų eilės tvarka pasikeičia varžybų metu

(pvz. vienas auto aplenkia kitą ir pan.)
Kaip suprantu laikas nuimamas kai mašina (pirma) pralekia liniją, o po to visi kirtimai yra fiksuojami ir metami į vieną krūvą, kur po to "nu'drag'inamas" laikas prie tam tikro auto- viskas kitkas tiesiog sausa matematika

Sakykim startuoja 4 mašinos:
1G, 2G, 3G, EVO
pirmas startuoja 1G- laikas pašol (reiškia jo pirminis laikas yra 00.00.00- priskiriamas prie 1G)
Paskui startuoja 2G- jo laikas jau 00.00.00+laiko tarpas, kurį atsilieka nuo 1G (sakykim 00.15.20- priskiriamas prie 2G)
ir taip toliau...
apvažiuoja ratą, pirmas eina 1G- jis kerta liniją 01.50.23- laikas priskiriamas prie 1G- matematika aiški

antras atlekia 2G- kerta, laikas 01.55.05, priskiriamas prie 2G- matematika 01.55.05-00.15.20, viskas kaip irgi ok
Na o EVO aplenkė 3G

, kirto liniją prie 02.30.10 (kai buvo išleistas prie 01.00.10)- priskiri prie jo laiką, matematika irgi paprasta, 3G tada lieka paskutinis laikas.
Vienžo visas point'as yra tame, kad laikus teisingai sumėtyt prie tam tikrų mašinų ir tiek

Softas aišku nesudėtingas, tik reikia mokėti tuos "signalus" pagauti ir tinkamai interpretuoti

Tik va dar vienas bajeris, kad tas atstumas labai jau mažas (nuo mašinos iki daviklio) turi būt- šitą pirma reikia kažkaip išspręst
