Neperskaitytas pranešimas
paulenz » 2008 08 11, 08:38
Na gerai,pabandysiu paaiskint,kaip visa tai reik padaryt.
Paimi amortika ir nukali nuo jo ta "lekste",ant kurios spyruokle stovi. Tada siek tiek padidini vidini lekstes skersmeni,kad ji uzsimautu ties bet kuria amortiko vieta,na aisku reikes zemiau,nei stock. Tada reikes paimti vamzdi,kurio vidinis skersmuo siek tiek didesnis uz amortiko isorini,na kad uzsimautu,bet ne laisvai butu. Vamzdziu,manau,yra senukuose,nors pas mane tai buvo panaudotas nuo toyotos amortiko. Tada uzmauni vamzdai ant amoriko apacios. Vamzdis nenusimaus,nes apatine jo dalis atsirems i lizdo,i kuri isistato amortikas krastus. Ant amortiko uzmauni lekste,ji atsirems i vamzdzio virsu. Kuo trumpesni dedi vamzdi,tuo lekste zemiau,tuo labiau masina susidropina. Pas mane tai tos originalios lekstes buo ismestos ir vietoj ju deti aukscio reguliatoriai nuo "coilover springs". Spyruokles pirkau is ebejaus,su parsiuntimu isejo 200 Lt,ir dabar galiu masinos auksti reguliuot net rato nenuemes. Veliau imesiu foto,kaip sudropintas talonas atrodo.
Tai va,viskas cia is tikruju gan paprasta,tik nezinau,ar sugebejau aiskiai nupasakot. Na jei kas bandysit tai daryt,ir bus kas neaisku,rasykit i PM,bandysiu pakonsultuot.
2g Eagle Talon TSi AWD
Ex: 1G, 1G Targa, 2G Talon, Galant, 3000GT, 1G.