

Echhhh... antru begiu... o as pirmu ratus prasuku tik baloj stovedamas arba pliaze ant smeliuko. Ant asfalto padusta motoriukas. Is arkliu kaimenes liko tik keli nususe asilaiKarys rašėCOLONgal padangos geros uzdetosjuokas juokais, bet as savo dabartinius m+s'us sunkiai antru begiu prasuku. O vat kur buvo pries tai uzdetos sportiva kur perkant buvo(maciau RIMI pardavineja...) tai antru begiu kai nieko dar sukdavosi
laprix rašėCOLONHmm...ziuriu niekam ce netrauke tie mitsubishei, bet vistiek juos begalo myli......
Kaip jau kolegos minejo, ratu prasukimas stipriai priklauso nuo padangu. O siaip tai is GDI nera ko labai noreti - prie zemu apsuku (iki 3,5krpm) jis duoda liesa kuro misini. Ir net staigiai numynus tapke (kai perjungiama i normalu kuro misinio rezima) jis nesoka i prieki kaip turbinine auto nes tokia ir nera. Zodziu tai variklis ne draskymui.NOTTU rašėCOLONsveiki. na va ka tik uzsiregistravau ir jau turiu klausimu iskartzodziu neseniai nusipirkau Galant'a 1999m. 2,4 GDi varikliu. Jame 110 kW. Taigi manau problema navaikiska yra variklyje.. nezinau nei draugu nei pazystamu neturiu kas tokia masina turetu todel nlb isivaizduoju kaip turetu traukti toks varikliukas.. draugo masinoj 100kW, na ji truputi lengvesne bet jis mane darytu kaip niekur nieko.. siaip nzn variklis tikrai silpnai traukia pagal tokius arklius. zodziu lygioje asfalto aiksteleje antru begiu ratu nlb prasuksi.. pirmu begiu sukasi bet po poros sekundziu irgi apsukos krist pradeda, kaip 110 kw nelabai gal logiska ane.. turetu padangos svilt.. ir siaip 3, ar 4 begiu is tikruju letai gazuojasi.. tai va gal kas turit toki pat rykli parasykit kaip eina pas jus, ar cia man taip atrodo ar jis is tikruju tik tiek galios turi.. servise dar nebuvau nuvares, varysiu kita savaite, bet pries tai darydamas sakau paklausiu jusu nuomenes, kad nusiteikti is karto...
( KOMENTUOJAM;) dekui. p.s. kai pirkau masina, buvau su zmogum kuris prie masinu dirba ~30metu, nusimano ta prasme..apie varikli, kebula ir pns. tai jis sake kaip ir jokio rimto gedimo nera. bet kazkaip abejoju
Patikslinai mane, dekuiDzhedaj rašėCOLONEco režimas išsijungia ir įsijungia priklausomai nuo akseleratoriaus padėties. Net ir prie žemų apsukų užspaudus smarkiau variklis dirba normaliu režimu.
Dėl užneštų įsiurbimo kolektoriaus angų tikrai gali būti tiesa
nežinau šiaip. tėvas sako, kad tada vėluojatadasg rašėCOLONo tai kas su tuo dirzeliu? tipo degimas veluoja?