

reikia ziureti pagal dezes koda o jis atrodo panasiai f4a42,f4a41 ir t.t. o dezes nesiskiria nuo europietisko, vieno filtro kuris randasi dezeje nepasikeisit nes reikia skesti deze, o kita galima nusipirkti arustoje ir kaina apie 15lt.Aurielka rašėCOLONSveikas,iskart dekui uz geranoriskuma,manau daugeliui reikalinga pagalba.turiu klausimuka,gal pavyks atsakyt i jipas mane amerikonas automatas 2.4l 16v ar jo pavaru deze skiriasi nuo europiecio automato,nes noriu tepalu filtriuka nusipirkt dezei.uzsenietiskuose puslapiuose skirtiems amerikoniskoms masinoms radau filtriukus bet ju kaina nuo 60 iki 70doleriu,gal galima gaut pigiau.na is mano rasliavos gavosi jau du klausimai
vladziukas rašėCOLONmitsubishi 3000gt, 93m, automatas, variklio kodas 6g72. Zodziu tokia beda, uzvedi masina, pavaziuoji gal kokiu 100m ir lygtais isimeta laisvas begis, gazuojasi vietoj, kas gali but? tepalai geri, tepalo lygis normoj. Pradzia buvo tokia, kad normaliai vaziuojant, must begius pradejo, paskui praejo, svelniai jungtis pradejo. Vienam skambinausi, sake kad jei dezej rimtas mechaninis gedimas, tada tepalai greit sujuoduoja ir smirda tepalas degesiais, bet pas mane nieko panasaus nera. Buvau diagnostikoj, skanavo su carman wi skaneriu, parode tik viena klaida: "P1752 SHIFT SOLENOID A CIRCUIT SHORT", tai kas cia? man lietuvoje baigesi atostogos ir nespejau susitvarkyt visko, taip viskas ir liko....
gal yra minciu, pas sita klubieti, kuris del deziu padet gali?
na kokiu ten principu viskas viekia nezinau bet selenoidas tai tokis daiktas kuris slegine ar kokia hidrauline energija kecia i elektronine ir perduoda i dezes kompa tai pagal koda klaidos kompas nebesupranta kas per pavara ir meta N del avarinio rezimovladziukas rašėCOLONkai uzvedi ir pradedi vaziuot, viskas buna normaliai, jungiasi svelniai, bet nuvaziavus kokiu, na maximum 200m, isijungia laisvas... o buna ir taip, kad uzgesini, uzvedi, ijunges "D" ant laisvu gazuojasi, o tada nuo kokiu 4000asp/m musa begi.. kai 3l variklis, tai gal nereikia aiskint kas buna, kai prie tokiu apsuku begi imusa...beje, kuri pavara nera labai didelio skirtumo, tiek D, tiek 1, tiek 2, lygiai tas pats buna..
o iki tu solenoidu sunku prieiti, ar reikes deze skesti?as zn tik tiek, kad ten kazkoks magnetinis veikimo principas dazniausiai buna...
dezes imti nereikia visas valdymas randasi po dideliu dangciu (panasus i karterio) viduje, kaip patikrinti tuos elektrovostuvus as nezinau, reiketu bandyti juos pakeisti, nezinau ar tinka nuo galanto bet jei tinka as ju turiuvladziukas rašėCOLONvienam skambinausi, sako 900 vien uz tai kad isimu, ir isardau, ir neaisku ar is to naudos bus..
o gal kas zino, vr4 deze mechanine man butu galima isidet? ta pr nepajungiant galinio tilto, nes pas mane ne wd4 ir ne ws4.. durnas klausimas, bet idomu..
na kainos net nezinau kad nesukus galvos pasiulyk savo kainavladziukas rašėCOLONdabar vienam forume skaiciau usa, tipo nuo galanto tinka..o kiek tu uz juos noretum?as turiu deze nuo sigmos veikiancia, bet pasizaist idomu butudraugeliui roveriuko 1.6 subyrejus deze buvo, tai patys susitvarkem, jau keli tukstanciai km ir jokiu gedimu, o vazineja toli grazu ne pensininko stiliumi