Nu bliam, jei jau isirutuliojo iki tolygio si tema...
Nemanau, kad nupjovus spyruokles nu max 1 "ziedu" kazkas is esmes pasikestu ju charakteristikose. Seip jau, siulau paziureti kaip susipaude "guli" tos apatines vijos kad ir stock spyruokliu. Kitas klausimas yra "performance" ir "safety" sis setupas, vaziuojant "rimtai". As tai "skaitau" taip, jei amortikai GERI, kitos vaziuokles dalys GEROS, tai ta rinke nupjauta kazko ipatingo nepakeis "ordinary driving conditions" keliuose. Jei jau norim tikrai sportui - t.y. dideliais greiciai posukiai iveikinejami ir t.t. - aisku, kad nieko gero tai neduos, ir norin geru rezultaųu reikes normalesniu "spyruokliu". Bet skau, vazinejan greiciai neartimais kosminiam normalai - neturetu but blogybiu. Toliau, jei jau "dropinama bile dropint ir dar netvarkinga vaziuokle - manau nereikia pasakot paskmiu, ir tap turetu but aisku.
Vnz. as manau, kad jeigu uztenka zmogui to ~1cm dropo, o nori pigiai, - tai pjauk ir ramu, bet tada rizika visa prisiimi ant saves, ir del aplinkiniu aisku. Bet nemau, kad kazkas blogo nutiktu. O jei norim tikrai kazka "islost" dropo dydyje (3cm ir t.t.), tai tik normalios zeminancios spyruokles ( nekalbanmt apie koilus ir t.t.) - nes kitaip nebus ne tik efektas zeminimo prasme, ir labai didelis nesaugmas kitom prasmem

P.s. kas nesutinkat su mano nuomone, prasom, cia ne joks negincijamas teiginys, tik manao sapaliojimai

P.P.S - as kalbu apie visa sita reikala esant "veikantiems" amortikams
