Nu tai vat, sendien pasikeiciau ta Throttle position sensor, tai bent viena laime kad PAGALIAU uzgeso ta chek engine lepacka

Na tuo paciu pasidariau ta visa procedura apie kuria ir yra si tema, bet tenka pripazint kad slieku ten daug neradau, viskas gan svaru, gal todel kad karts nuo karto tenka pavazinet ir su dujomis

dar tuo paciu prasivaliau ir ten kur cemiau kaskoks aparaciukas yra prisuktas su vakumine slangele ant kepures, nu toks panasus i termostata, vat ten tai gyvaciu ir betruko... tokie degesiu sluoksnei kad tas vostuvas net ir nebevaiksciojo traukiant ora pro ta vamzdeli, na dabar viskas ten ligtais gerai. Apsuku po sios proceduros nrt nereikejo reguliuot, viskas normos ribose, bet vat laukto efekto taip ir niera

nei kas pasikeite nei ka, traukos nuo to ne kiek nepadaugejo, kaip kaskas ce sake kad tas gazo padeties daviklis ir yra didzioji mano beda, tik tiek ir telaimejau, kad uzgesinau ta erzinancia lepacka

Jau pradedu susitaikit su tuo, kad gal jie taip ir teturi eiti....bet blin, man civikas su 1,4l 90Ag geriau trauke, net opelis omega su 2,0l 8v 122Ag geriau trauke

tiek to... O vat del tu sunkei atsukamu varsteliu! Sendien gal net nevieno neguciau atsukes su atviortka, bet vat sove vienam geram zmogenui mintis pabandyt toki dalyka:
PASIIMI PLAKTUKA, BARKSTELI VISIEMS VARSTAMS PER GALVAS POBISKI (AISKU NETIEK KAD VISA TA SKLENDE SUBIRETU,BET GAILETIS IRGI NEREIKIA) PO TO VISTIEK ATSUKTUVAS BUVO BEJEGIS, TADA PASIEMEM AKOMULIATORINI GRASTA, ISTATEM PLIUSINE GALVUTE IR NUSTATAI ANT SMUGINIO GREZIMO, IR ANT ATBULINES EIGOS (CE JEI NORI ATSUKTI, PRISUKANT ANT NORMALIOS, PAGAL LAIKRODZIO RODYKLE) IR SAVO AKIM NEPATIKEJAU, VARZTAI EME ATSISUKINET, NA VIENAS DAR PASISPARDE, BET PADIDINI PRABOKSAVIMO JEGA, JEI TOKIA REGULIUOJAS IR VUOLIA, VISKAS PAPRASTAI IR LENGVAI ATSISUKO, JOKIU NUGREMZTU GALVUCIU,JOKIU NERVU. Sekmes bandant, gal kam pades
