Tai va trumpai mano istorija. Kai nusipirkau masina viskas buvo ledas

Begiai jungesi gerai, sankaba nebarskejo

Taciau ziema pradejo barsket sankaba, ismini nebarska, atleidi - barska

Vaziuojant salta masina, pirmas begis tarsi istrigdavo, toks jausmas kad sankaba neissimina iki galo

ir ypac antras bei trecias begiai jungdavosi su garsu jei belekaip kisi, jei stengies, darai triukus, tada isistumia bet taip sunkokai. Jauciasi kad drozi deze..

Zodziu kelem deze, sankabos disko spyruokles visos klibancios, pats diskas, na dar galima vaziuot bet... Susiduriau su beda kad negavau sankabos disko, teko uzsakinet originala, atveze firma pavadinimu Tekstara, isikurus Kaune Partizanu 63M, naujas stiklinis pastatas. Visas zymejimas, ir pats diskas grynai kaip isimtas senasis is mano auto. Kaina 347

Keiciau tik diska, neva isminamasis guolis geras, diskatorius irgi geras

(su salyga nekeiciau viso komplekto nes pigiausia 900lt pasiule

). Deze kaip meistriukas pasake ledas

pasukinejo, paklibinejo, sake nesuk Tu cia man galvos susigalvojimais

idejom nauja diska, ir problemos beveik issisprende

sankaba vistiek barska, jauciu kad isminamasis cia detas.. Bet dbr sankaba minksta

masina, vaziuojant antru begiu, letai atleidus gaza, nebedusta ir netrukcioja, o vaziuoja tolygiai graziai. Jungiant begius jokio sutrukciojimo, kas budavo anksciau, pirmas begis nebeistringa ir apskritai visi begiai jungiasi superiniai, tiesiog islysta patys

Zodziu labai patenkintas esu investicija, kad ir kiek ji kainavo, ir dziaugiuos kad laiku ta padariau, pakol nesuvariau sinchronizatoriu

Tai tiek patirties
