Rolka19 rašėCOLONDb jau zinau kas bus kai i sita klausima atsakysiu

maciau ka rasei apie pienburnius kurie nemokedami vairuoti kitus dar uzmusa

du metai tuoj nors vairuoju kokius 5 jau.
P.S. kaip tai susije su sios masinos Nm?

tikrai nemanyk kad tau cia gydau ir panasiai paprasciausiai geruoju noriu patirtim pasidalint jei vairuoji neilgai tai apsirobok maziau arkliu ir maziau niutonu maksimum iki 150 hp kad ir turbinuka

patikek tos turbo masinos turi daug visokiu fyntu todel jas suvaldyti yra gan sunkum o jei esi jaunas tai daznai norisi praspausti tuos arkliukus

kaip pavizdys uzsukus nuo 3k arkliu priekiu varoma bolida su neblokiruotu difu prieki valdomumas kaskur dingsta porai sekundziu dar tas buna ant posukiu kai dingsta toorbolagas

jau reikia kaip ir stabdyt o auto daro vihyyy
tikrai kiek turejau 2g klipiecu turbo o ju daba jau beviek rankos pirstu neuztektu beveik su kiekvienu buvau ciut neprisiplojes ir ne del savo kaltes dazniausiai paprasciausiai visko nenumatysi ir tiek
beto turbo turi savo minusu tokiu kaip zymiai daznesnis tepalo keitimo intervalas ir tepala butinai gera sintetika
turbos ziema negalima spraigyt vos uzkurus reikia luktelt kad pasiltu, beto nusupirkus turba i ja rieks sukist nemazai pinigu nes padabnos nenusupirksi bus ir kolis kiauras reik keist o rast bus sunku dar visokie turbo "leakai" pas galingas masinas beto ir stabdziai buna kitokie ir sankabos o visa tai kainuoja zymiai daugiau nei populiarios tu auto versijos
patarimas geriau nusipirk 2g kuri grazi ir vsio takoje bet EU varianta su normaliu mitso varikliu
