
O va jei kampas tarp cilindrų 90 laipsnių (dažniau pas amerikonus visokius), tada reikia balansyro....
mashina mashinaRiebus rašėCOLONmazda isvis ne masina![]()
jei norima slopinti vibracija tai i konstrukcija itraukia toki daikta o jei masina zemos klases tai ir nededa nes kainuoja gi viskas pinigus
ProXas rašėCOLONmashina mashinaRiebus rašėCOLONmazda isvis ne masina![]()
jei norima slopinti vibracija tai i konstrukcija itraukia toki daikta o jei masina zemos klases tai ir nededa nes kainuoja gi viskas pinigus![]()
ir beje jokiu ten vibraciju nebuvo![]()
hondose irgi neesu girdejes kad butu tie balancyrai, cia turbut labiau priklauso ar moka gamintojas paprastai ishbalansuoti varikli ar prisireikia balancyru
Per giliai kapstai vikce, per giliaiRiebus rašėCOLONnu jau tik nereikia lelebalansuok tu ji ten nebalansaves yra sviravimo taktai ir kad juos kompensuot alkuninio veleno tos atasvaros turi buti masyvios bet tai netinka nes sunkina ir varikli ir jo dinamika prasteja todel viska lengvina o kai lengvina tai reikia ir balansinio mechanizmo
Su tuo, ko as noriu is variklio tai tai nesisieja niekaip, iskyrus tai, kas gaiu "eleiminuoti" tuos balansyrus. Tai siejasi su gamintojo technologijom ir jo norais. O seip, tikrai NEBUTINAI reikia tu balansyru. Ir apalami, yra daug daugiau 4 cilindru inline varikliu be balansyru, nei suRiebus rašėCOLON o pas 4 cilindru jo reikia butinai, zinoma tas butinai siejasi su tuo ko tu nori is variklio issisukimo greicio ar tolygaus dirbimo
nu pas viena ar kita nebuvo ir kaLukas rašėCOLONpas 4g6* nebuvo balancyru:
The 4G61 displaces 1595 cc (82.3 x 75.0 mm bore/stroke). This engine was always DOHC 16-valve and used either ECFI or MPFI fuel injection. A turbocharged version was also produced for the Mirage and Lancer. The 4G61 does not have balance shafts like the other 4G6x motors. Instead, it has different components, some of which can be used on the "Silent Shaft" engine.
Applications:
* 1990–1992 Mitsubishi Mirage MPFI
* 1992–1995 Hyundai Elantra