Iki to laiko teko vazineti su tevo masinom ir brolio masinom(paminesiu tik tas su kuriom tikrai vazinejau, o ne vienakart atsisedau):
Ziguliai(ivairiausi), Galantas (kazkas apie 85 metu), Mersas antikvarinis (su vertikaliom lempom), VW santana apie 85m., Seat Cordoba 92m, Fiat (namukas vazinejantis ant ratu).
Mokiausi vairuoti ant VW Passat 90-95m ir VW polo 2004.
Paskutinius metus pora dienu vazinejau su nuliovu Coltu.
Taigi isvados:
Ziguliai nesneku.
Galantas senas isgyde nuo baimes sesti vel uz vairo (cia jaunysteje), nes masina buvo fantastiska, galinga lengvai valdoma. Su juo brolis apie 98 metus nuvaziavo iki Ispanijos ir atgal, tai tik gryztant Lenkijoj truko kzkokia slangele - greit susitaise.
Visi vokieciai (Seatai tas pats) palyginus su japonais, tai tokie mano zodziais tariant "kibiriukai"
Reikia paprasciausiai truputi pabandyti pavazineti su japoniska masina ir tada pajauti skirtuma. Sunku ji parasyt, bet as ivardinciau kaip - nuostabus valdymas(visom prasmem).
Tevas vairuotojas-profas visalaika buvo uz vokiecius ir pirko vokiecius, bet galu gale pamates kaip mes su broliu puikiai vazinejam su japonais ir pats nekrata su jais pasivazinejes, pries pora metu nusipirko Nisana Almera 2002m., tai negali atsidziaugti ir mes isitikine, kad pries tai pirko Seata tik del to, kad buvo ekeonomiskai naudinga ir is uzsispirimo.
Kolega turi tokia pacia Jetta sena kasdienine - kapeikas tvarkyti ir pats susitvarkydavo. Ji ledine - su keistai amortikais, sparnais ir t.t. bet visgi uzkniso ji smulkus gedimai ir knysimasis prie jos, turi 98m Charizma ir jau vazineja vien tik su ja ir svajoja apie kita antra masina - japona.
Visgi per tiek laiko susidares as nuomone, kad Japoniskos masinos yra geriausios ir tiek.

Sorry uz LT klaidas.