
Beje japancats.ru man rodo kad pas mane F5M31 turetu but


pas tave eina 23 dantukai. nes 89 pabaigos ir 92 pradzios ejo 22 dantuku,o 92 pabaigos-94 jau s 23 dantukais.Falk3n rašėCOLONTai taip iseina jei mano 1g yra 92 pabaigos tai pas ja turetu but tiek pat dantuku kaip ir 7bolt variklio smagraty![]()
Beje japancats.ru man rodo kad pas mane F5M31 turetu buttai kiek pas ja dantuku?
Tai tada man gerai, ar ne?350 WHP DSM Owner rašėCOLONpas tave eina 23 dantukai. nes 89 pabaigos ir 92 pradzios ejo 22 dantuku,o 92 pabaigos-94 jau s 23 dantukais.Falk3n rašėCOLONTai taip iseina jei mano 1g yra 92 pabaigos tai pas ja turetu but tiek pat dantuku kaip ir 7bolt variklio smagraty![]()
Beje japancats.ru man rodo kad pas mane F5M31 turetu buttai kiek pas ja dantuku?
Lb dekui MiciauMicius rašėCOLONseip jau, nieko tau is to kit'o nereikia "gyvybishkai". Balansyrinius indeklus panaudosi senus,tiesiog grazia juos isimi lauk, pasuki taip, kad butu uzkemsamos tepimo angos bloke, ir vel sukali atgal. O "tepalo pompos" balansyrini tai arba pjauni velna ir jo gala uzvirini arba padares sriegi isuku varzta, kad per ten neitu tepalas is tepalo pompos, ir viskas. Aisku, gali ta "shtoka" ir nauja nusipirkit - kainuoja apie 60Lt mitsubishiui originalas ir apie 50Lt Hyundajui originalas.
Dar vienas variantas - nutekinti tik visa papildoma svori nuo to "tepalo pompos" to balansyro, ir deti jai atgal kaip patarsciausia virba toki
Seip http://www.vfaq.com/mods/balance-shafts.html viska ka reikia rasi, su aprasymu
O kamsti vieno is balansyru skylei uzkimsti tai Nowanas lygtais turi, susisiek, ir turetm gaut is jo
O cia is asmenines patirties patari ar tiesiog skaityti teko kur?350 WHP DSM Owner rašėCOLONPalik tuos balansyrus,nebent tu su masina tik svaitgaliais vazineji.Ne isemes juos Pajausi gana nebloga vibracija masinoje,tai turesi priprasti
RRE rašėCOLONBalance Shaft Eliminator Kit includes a new oil pump stub shaft, inserts for blocking oil flow to where the old bearings were, and a seal for the front balance shaft. Removing the balance shafts will free up 8-12 Hp.
Good:
More HP to the wheels
Zero chance the B-Belt will fail and kill the timing belt
Zero chance the balance shaft bearings will fail and damage the rest of the motor
More oil pressure to the rest of the motor
Bad:
More vibration is felt in side the car (no more is made, just more is felt)
Every car is different, some motors are more balanced than others. It is no worse that any other 2.0 liter car without balance shafts
Ugly:
To install the kit, you will need to also remove the entire oil pump assy to gain access to the balance shafts. You need to knock out the balance shaft bearings and press in the new block off sleeves. To get the balance shafts out you need to remove the DP, oil pan, the transfer case and drop the motor down by removing two motor mounts and loosening the other two. Even if you are already doing a timing belt, there is still lots of additional work, but they do have instructions. You will also need the oil pump gasket and the oil filter housing gasket for your year vehicle. The oil pan goes on with silicone. It is a full weekend job laying under the car with oil dripping on your face for the average guy doing it at home with the motor in the car.
reikejo sakini geriau taip uzbaigt ...papapapattitititikekekekek mamamamamamamanimnimnimniminim ..... laaaaaaabbbbai purtooo350 WHP DSM Owner rašėCOLONis patirties, shiaip joa visi ima juos lauk,Bet del vibracijos tai minusas nerealus yra. as vienu momentu norejau isideti atgal,nes prie vibracijos sunku priprasti buvo,dar jai Prothane variklio pagalves turi,ir be balansyru,tai patikek manim)))
O gal tau taip jautesi del pagalviu kietu sportiniu...350 WHP DSM Owner rašėCOLONis patirties, shiaip joa visi ima juos lauk,Bet del vibracijos tai minusas nerealus yra. as vienu momentu norejau isideti atgal,nes prie vibracijos sunku priprasti buvo,dar jai Prothane variklio pagalves turi,ir be balansyru,tai patikek manim)))
O jeigu ta "tepalo pompos" balansyro vieta uzkemsu varztu ir kito bansyro tik dirza nuimu ir palieku jy vietoj tik neveiksnuMicius rašėCOLONseip jau, nieko tau is to kit'o nereikia "gyvybishkai". Balansyrinius indeklus panaudosi senus,tiesiog grazia juos isimi lauk, pasuki taip, kad butu uzkemsamos tepimo angos bloke, ir vel sukali atgal. O "tepalo pompos" balansyrini tai arba pjauni velna ir jo gala uzvirini arba padares sriegi isuku varzta, kad per ten neitu tepalas is tepalo pompos, ir viskas. Aisku, gali ta "shtoka" ir nauja nusipirkit - kainuoja apie 60Lt mitsubishiui originalas ir apie 50Lt Hyundajui originalas.
Dar vienas variantas - nutekinti tik visa papildoma svori nuo to "tepalo pompos" to balansyro, ir deti jai atgal kaip patarsciausia virba toki
Seip http://www.vfaq.com/mods/balance-shafts.html viska ka reikia rasi, su aprasymu
O kamsti vieno is balansyru skylei uzkimsti tai Nowanas lygtais turi, susisiek, ir turetm gaut is jo