http://206.124.12.138/intake/
O del pacio portingo, tai manau uztenka, kaip jau kazkas minejo, tiesiog istaisyti gamyklinius brokus ir padaryti lygu pavirsiu. Labai dideles naudos pats angu didinimas nemanau, kad duos

viska padarius teisingai turetu naudos buti, ka nors suplioncinus bus tik minusoKevinas rašėCOLONMan labai idomu kokios naudos is to turesi?
Apie motociklus nelabai zinau, bet jei kanalus mazina tai turbut tai daroma gamybos procese(gaminant detale) nelabai isivaizduoju kaip kanalus galima butu mazint ant detales kuri jau yra pagaminta. O ten jau inzinieriai paskaiciuoja kokio diamerto reikia kanalo kad islaikyti duju greiti ir siluma... Zinoma as nekalbu apie portinima kaip viso kanalo didinima ir panasiai, be paskaiciavimu tai cia yra tik gadinimas. As turiu omenyje gamykliniu nelygumu, liejimo siuliu panaikinima, kanalu didinima ten kur susidaro slenksciai(ant kolektoriu) ir visu kanalu poliravima.ProXas rašėCOLONbjaurokas dalykas tas portingas, reikia nemazhai teoriniu zhiniu turet apie oro srautus, kiek zhinau (bent jau motocikluose) tai kartais kai kurie kanalai ne padidinami o sumazhinami kad ishgautu reikalinga turbulencija - nu zhodzhiu mistikos...
siulau priesh naikindamas slenkscius tarp koliko ir galvos smarkiai pagooglint, berods jie ten ne siaip sau yrazemelapis rašėCOLONApie motociklus nelabai zinau, bet jei kanalus mazina tai turbut tai daroma gamybos procese(gaminant detale) nelabai isivaizduoju kaip kanalus galima butu mazint ant detales kuri jau yra pagaminta. O ten jau inzinieriai paskaiciuoja kokio diamerto reikia kanalo kad islaikyti duju greiti ir siluma... Zinoma as nekalbu apie portinima kaip viso kanalo didinima ir panasiai, be paskaiciavimu tai cia yra tik gadinimas. As turiu omenyje gamykliniu nelygumu, liejimo siuliu panaikinima, kanalu didinima ten kur susidaro slenksciai(ant kolektoriu) ir visu kanalu poliravima.ProXas rašėCOLONbjaurokas dalykas tas portingas, reikia nemazhai teoriniu zhiniu turet apie oro srautus, kiek zhinau (bent jau motocikluose) tai kartais kai kurie kanalai ne padidinami o sumazhinami kad ishgautu reikalinga turbulencija - nu zhodzhiu mistikos...
ydomu kiek tau apsiėjo šitie mod'aiperformancas rašėCOLONnu zodziu vyrai pasidariau as ta galva issiportinau isiurbima, ismetima ir degimo kamera, siurksciai tokie gavosi:
isiurbimas - p320
ismetimas - p2500
degimo kamera - p2500
dar prie to pacio atsinaujinau visus voztuvu lizdus, susidejau naujus voztuvus, ir nufrezavau isiurbimo ivores nes jos buvo skile![]()
dar pazeminau galva 0.4mm
stumokliai pasirodo buvo kazkieno keisti i remontinius 0.50 (2 remontas) tai kadangi jie labai mazai klebejo ir choningas buvo kaip naujas tai apacios net ir neardziau![]()
zodziu variklis uzsikure ir dirba gan normaliai, vaziavimas bent jau keik atsimenu kaip ji senaiu vaziavo tai pasikeite i geraja pusevariklis pradejau kurkas geriau kelti apsukas nuo kokiu 4k RPM, nu zodziu kolkas esu patenkintas variklio darbu ir dinaminemis savybemis, bet kaip ten viskas bus istikruju tai dar anksti spersti nes reikia dar pasidaryti salta oro paemima su sportiniu filtru ( filtras dezes perdarymas ir nerzaveikaos vamzdis iki sklendes) dar butina ismesti katalizatoriu ir visa stoch ismetimo sistema kuri yra uz gofros( galvoju kad 60mm vamzdis ir graiztinis rezonatorius,bei ale lenktyninis bakelis
) zodziu kai viska iki galo pasidarysiu reiks butinaij ant kokio dyno pasukt ir tada baus aisq kas ten padeda , o kas ne
Matosas rašėCOLONkiek suprantu kaina sudare vozhtuvai, daugiau viskas juk realiai tik darbasperformancas rašėCOLONnu zodziu vyrai pasidariau as ta galva issiportinau isiurbima, ismetima ir degimo kamera, siurksciai tokie gavosi:
isiurbimas - p320
ismetimas - p2500
degimo kamera - p2500
dar prie to pacio atsinaujinau visus voztuvu lizdus, susidejau naujus voztuvus, ir nufrezavau isiurbimo ivores nes jos buvo skile![]()
dar pazeminau galva 0.4mm
stumokliai pasirodo buvo kazkieno keisti i remontinius 0.50 (2 remontas) tai kadangi jie labai mazai klebejo ir choningas buvo kaip naujas tai apacios net ir neardziau![]()
zodziu variklis uzsikure ir dirba gan normaliai, vaziavimas bent jau keik atsimenu kaip ji senaiu vaziavo tai pasikeite i geraja pusevariklis pradejau kurkas geriau kelti apsukas nuo kokiu 4k RPM, nu zodziu kolkas esu patenkintas variklio darbu ir dinaminemis savybemis, bet kaip ten viskas bus istikruju tai dar anksti spersti nes reikia dar pasidaryti salta oro paemima su sportiniu filtru ( filtras dezes perdarymas ir nerzaveikaos vamzdis iki sklendes) dar butina ismesti katalizatoriu ir visa stoch ismetimo sistema kuri yra uz gofros( galvoju kad 60mm vamzdis ir graiztinis rezonatorius,bei ale lenktyninis bakelis
) zodziu kai viska iki galo pasidarysiu reiks butinaij ant kokio dyno pasukt ir tada baus aisq kas ten padeda , o kas ne
![]()
ydomu kiek tau apsiėjo šitie mod'ai
galva: pavirsiaus slifavimas (0.4mm), 8 ivoriu frezavimas ir visu 16 lizdu atnaujinimas (isnaujo buvo slifuojami 3kampai su staklemis), galvos plovimas - 420ltydomu kiek tau apsiėjo šitie mod'ai
prytrinti ir atnaujinti voztuvo lizda yra du labai skirtingi dalykaiProXas rašėCOLONVo te tau pasirodo kiek sutaupiau pats vozhtuvus prisitrynes![]()
galvos shlifavimas gi ten kapeikas kainuoja gal 40Lt kiek pamenu
Gyveni ir mokaisi shkiasperformancas rašėCOLONprytrinti ir atnaujinti voztuvo lizda yra du labai skirtingi dalykaiProXas rašėCOLONVo te tau pasirodo kiek sutaupiau pats vozhtuvus prisitrynes![]()
galvos shlifavimas gi ten kapeikas kainuoja gal 40Lt kiek pamenu![]()
jai ant lizdo yra juodu taskiuku tai gali trint netrynes, nieko gero nesigaus, be to jai sandarinimoi juostele ant voztuvo pavirsiaus gaunasi perplati, taij reiskia kad irgi nieko geroten man kai padare lizdus taij net trint nereikejo viskas idealaiai susileido, pastaciau naujus voztuvus, ir susucahrinau, niekas neleido
![]()
zodziu nevisada uztenka tik pritrint voztuvus![]()
lizdu pertekinimas kainavo 240lt, 8 yvioriu nufrezavimas 120lt, pavirsiaus slifavimas 40, plovimas 20lt. siaip 16 voztuvu pritrint kazkas apie 100lt kainuoja