Neperskaitytas pranešimas
LtuDsm » 2007 11 22, 21:16
Micius rašėCOLON350 WHP DSM Owner rašėCOLONnedaryk jokiu ten tu nesamoniu,kur tipo apsaugo nuo karscio,cia tau nieko jis neduos,ismesi pinigus i ora,bei sugaisi laiko del nieko.
Jo, teisingai sako, daryk paemima tiesiai nuo ismetimo kolektoriaus - karstas oras yra gerai, ipac ziema, nesuslas variklis
P.S. gal argumentuok, kodel neraikia apasaugos, kodel stock filtrai buna uzdarose dezese, kodel oro padavimas i filtrus ateina ne seip is bet kur variklio skyriuje, o is tam tikros vietos?
Aisku nesakau, kad visur butina ta apsauga, jei ten filtra idesi taip, kad ir taip joks karstis nuo variklio nepateks. Bet net ir tokiu atveju, idejus apsauga blogiau nebus

nu jai zmogus nori deti apsauga,tai lai deda,cia nieko baisaus,bet kam butent moketi $$ uz praktishkai nereikalinga daigta???!! man pasakyk viena dalyka,esi mates auto kur turi gerus AG numerius,turi jie sita apsauga ar nea?? hah nemanau :DDD jai zmones nededa i aukstos galios auto sitas apsaugas,tai reishkias kad performacui nieko jie neduoda,ka as ir noriu pasakyti:))
o filtrai vsada dedami i prieki,nes vaziuojant jie gauna daugiau oro,o nuemus stock deze ,oro srautas praleidziamas geriau i filtra.
pamenu kai dejau garett gtr35 turbina,tai turejau popierini oro filtra,tai net suplyso nuo turbinos siurbiamo oro :DD
T & E GT3076R Ball Bearing Turbo,boost, Oil gauges,255 "Walboro"Fuel Pump,intakeandUICP,"Tial"BOV,"Tial" 44'wastegate,3'exhaust,750cc injectors,GM Maf sensor,Maft Gen II,Dsm Link,Wideband o2,Fidanza3.2clutch kit..