Elektrine turbina ir nitrous system sitos tikiosi neuzrakins
- brudelis
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 404
- UžsiregistravoCOLON 2007 10 06, 13:47
- AutomobilisCOLON Mitsubishi 3000gt
- MiestasCOLON kaunas
Elektrine turbina ir nitrous system sitos tikiosi neuzrakins
kas ka girdejo apie elektrine turbina ir gal kas zino kokios firmos nitrous systemas deda ir kokios jos geresnes ka dar reike keisti jai jas deti
Paskutinį kartą redagavo 1 brudelis. Iš viso redaguota 2007 kartus.
mitsubihi 3000gt vr4 sport
Re: ELEKTRINE TURBINA IR NITROUS SYSTEM sitos tikiosi neuzra
Elektrine turbina turi vienas veikejas is siauliu, jei domina galiu jus suvesti, turiu jo kontaktus, bet pries tai paklausciau ar jis nori ja parduoti, jei del pirkimo klausi. Jei domina - PM.brudelis rašėCOLONkas ka girdejo apie elektrine turbina ir gal kas zino kokios firmos nitrous systemas deda ir kokios jos geresnes ka dar reike keisti jai jas dedi
P.S. Ir kita kart kai kursi tema, buk zmogus nerasyk temos pavadinimo didziosiom raidem

Mitsubishi Eclipse, 94'
- brudelis
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 404
- UžsiregistravoCOLON 2007 10 06, 13:47
- AutomobilisCOLON Mitsubishi 3000gt
- MiestasCOLON kaunas
http://www.nasaproracing.com/rules/Perf ... -rules.pdf
seip cia ne itema bet idomus skaitalas
seip cia ne itema bet idomus skaitalas
mitsubihi 3000gt vr4 sport
- gabriel-gst
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1009
- UžsiregistravoCOLON 2006 05 31, 11:53
- AutomobilisCOLON eclipse gst jdm 2ga
- SkypeCOLON gabriel_medved
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
- brudelis
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 404
- UžsiregistravoCOLON 2007 10 06, 13:47
- AutomobilisCOLON Mitsubishi 3000gt
- MiestasCOLON kaunas
pas mane pakeisti stabdziu diskai, cilidriukai, slangeles, pastorinti pusasiai. vazioklej liko pakiesti amortizatorius, tik jie kaina daba riebia turi, kurie mane domina 4500$. nitro jungciau tik prie 6to biegio. vaziojant kad rovimas butu ir padetu pasiekti max greiti, apsukas 8000, daugiau lauzti nenoriu.
o elektro turbina naudociau pagerinti oro pajamima, nes nenoriu oro filtro kisti lauk ir skyliu daryti landzerone, tai nezinau,jei statysiu pries oro sklende tai sklende nesupras kas darosi, o uz sklendes koks tikslas tada pats nezinau padidinsiu abieju turbinu galia ir gausiu daugiau deguonies tada bus jega

o elektro turbina naudociau pagerinti oro pajamima, nes nenoriu oro filtro kisti lauk ir skyliu daryti landzerone, tai nezinau,jei statysiu pries oro sklende tai sklende nesupras kas darosi, o uz sklendes koks tikslas tada pats nezinau padidinsiu abieju turbinu galia ir gausiu daugiau deguonies tada bus jega


mitsubihi 3000gt vr4 sport
- brudelis
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 404
- UžsiregistravoCOLON 2007 10 06, 13:47
- AutomobilisCOLON Mitsubishi 3000gt
- MiestasCOLON kaunas
As zinau kaip veike vidaus degimo variklis
Vidaus degimo variklio keturi taktai
1. Įsiurbimas, 2. Suspaudimas, 3. Darbo eiga, 4. IšmetimasDažniausiai vidaus degimo varikliai yra keturtakčiai.
Pirmasis taktas – įsiurbimas. Sukantis velenui, stūmoklis iš kraštutinio taško slenka žemyn, dujos cilindre praretėja, atsidaro įsiurbimo vožtuvas ir pro jį į cilindrą patenka degusis kuro ir oro mišinys. Kai stūmoklis pasiekia kraštutinį tašką, įsiurbimo vožtuvas užsidaro.
Antrasis taktas – suspaudimas. Toliau sukdamasis alkūninis velenas ima kelti stūmoklį į viršų, ir šis spaudžia degųjį mišinį. Abu vožtuvai yra uždaryti. Kai stūmoklis vėl pasiekia kraštutinį viršutinį tašką, degusis mišinys užsidega (nuo žvakės kibirkšties benzininiuose varikliuose, nuo spaudžiamų dujų įkaitimo dyzeliuose).
Trečiasis taktas – darbas (degimas). Mišinys sudega staiga (sprogsta), labai padidėja degant susidariusių dujų slėgis. Jos spaudžia stūmoklį, ir dėl to jis slenka žemyn – atlieka darbą. Leisdamasis stūmoklis priverčia judėti švaistiklį, o šis – alkūninį veleną. Šio takto metu abu vožtuvai yra uždaryti.
Ketvirtasis taktas – išmetimas. Stūmoklis nusileidžia iki apatinio kraštutinio taško, atsidaro išmetimo vožtuvas ir pro jį deginiai išmetami iš cilindro lauk, o stūmoklis kyla į viršų. Baigiantis šiam taktui, išmetimo vožtuvas užsidaro.
Vidaus degimo variklio užvedimas
Alkūninis velenas iš pradžių pasukamas starteriu ar rankena. Toliau velenas sukasi iš inercijos. Tris taktus kilnoja stūmoklį, ketvirto takto metu stūmoklis perduoda energiją alkūniniam velenui.
Pagrindinės dalys
stūmoklis
švaistiklis
alkūninis velenas
įsiurbimo vožtuvas
žvakė
cilindras
išmetimo vožtuvas
Ir zinau tai kad ore yra 20%degonies o turbina padoda suspasuta ora i cilidrus ir padidina degonies kieki tada buna didesnis bum
nirous turi 40% degones tada buna dar didesnis bum
Vidaus degimo variklio keturi taktai
1. Įsiurbimas, 2. Suspaudimas, 3. Darbo eiga, 4. IšmetimasDažniausiai vidaus degimo varikliai yra keturtakčiai.
Pirmasis taktas – įsiurbimas. Sukantis velenui, stūmoklis iš kraštutinio taško slenka žemyn, dujos cilindre praretėja, atsidaro įsiurbimo vožtuvas ir pro jį į cilindrą patenka degusis kuro ir oro mišinys. Kai stūmoklis pasiekia kraštutinį tašką, įsiurbimo vožtuvas užsidaro.
Antrasis taktas – suspaudimas. Toliau sukdamasis alkūninis velenas ima kelti stūmoklį į viršų, ir šis spaudžia degųjį mišinį. Abu vožtuvai yra uždaryti. Kai stūmoklis vėl pasiekia kraštutinį viršutinį tašką, degusis mišinys užsidega (nuo žvakės kibirkšties benzininiuose varikliuose, nuo spaudžiamų dujų įkaitimo dyzeliuose).
Trečiasis taktas – darbas (degimas). Mišinys sudega staiga (sprogsta), labai padidėja degant susidariusių dujų slėgis. Jos spaudžia stūmoklį, ir dėl to jis slenka žemyn – atlieka darbą. Leisdamasis stūmoklis priverčia judėti švaistiklį, o šis – alkūninį veleną. Šio takto metu abu vožtuvai yra uždaryti.
Ketvirtasis taktas – išmetimas. Stūmoklis nusileidžia iki apatinio kraštutinio taško, atsidaro išmetimo vožtuvas ir pro jį deginiai išmetami iš cilindro lauk, o stūmoklis kyla į viršų. Baigiantis šiam taktui, išmetimo vožtuvas užsidaro.
Vidaus degimo variklio užvedimas
Alkūninis velenas iš pradžių pasukamas starteriu ar rankena. Toliau velenas sukasi iš inercijos. Tris taktus kilnoja stūmoklį, ketvirto takto metu stūmoklis perduoda energiją alkūniniam velenui.
Pagrindinės dalys
stūmoklis
švaistiklis
alkūninis velenas
įsiurbimo vožtuvas
žvakė
cilindras
išmetimo vožtuvas
Ir zinau tai kad ore yra 20%degonies o turbina padoda suspasuta ora i cilidrus ir padidina degonies kieki tada buna didesnis bum
nirous turi 40% degones tada buna dar didesnis bum
mitsubihi 3000gt vr4 sport
Na jei jau tiek zinai, tai turetum zinot, kad tie "elekriniai ventiliatoriukai isimti is moterisku plauku dziovintuvu" neduos tau jokios naudos. Jei nori kad "kabintu" nuo zemu apsuku, dek mechanini oro siurbli - kompresoriu, kaip kad i mersus kai kuriuos deda, i vw corado ir kt.
O del vidaus degimo, tai zinok, kad yra dar ir 2takciai varikliai, neskaitant jau kitu "ciklu" dirbanciu vidaus degimo varikliu
O del vidaus degimo, tai zinok, kad yra dar ir 2takciai varikliai, neskaitant jau kitu "ciklu" dirbanciu vidaus degimo varikliu

Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)