Kaip pareguliuoti Colt 1,3 variklio išvystomą momentą?
- Nieko Baisaus
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 20
- UžsiregistravoCOLON 2007 08 24, 00:16
- MiestasCOLON Klaipėda
Kaip pareguliuoti Colt 1,3 variklio išvystomą momentą?
Hi!
Vienžo, problema daugiau teorinė, negu praktinė, nes nzn ką daryt: yra nuliovas Coltas 1,3 ltr benz. (toks, kokį šiemet AutoVytaras stumdo ir kabina visiem makaronus). Taigi, pagal aprašymą, tokio Colto sukimo momentas ~100 Nm prasideda kažkur nuo ~2000 rpm, po to labai nežymiai auga iki ~4000 rpm, tada staigiai pašoka iki ~125 Nm ir po to jau nebedidėja (netgi truputį krenta) iki pat leistinos ribos ~6000 rpm. Važiuojant lygiu geru keliu 4 pavara viskas taip ir jaučiasi - nuo 50 iki kokių 90 km/h rieda tyliai, lengvai, bet dinamikos jokios aišku nėra ir būti negali . Kai įsibėgėja virš 100, tai ir lenkti jau normaliau būna, ir 5 pavarą įsimetus jau važiuoti galima... Bet va yra problema - pajudant iš vietos, jeigu biški nepergazuoji, arba jeigu prieš kalną sustojęs vėl pajudi ir neuzspaudi gazo - lb žiauriai trūksta jėgos, staigiai gęsta ir stoja kaip su kuolu prikaltas, o tai labai nemalonu pačiam ir nekaip iš šalies atrodo.
Senais laikais 1,3 ltr kibirų karbams tai paprastas dalykas - nustatydavau didesne tuščia eiga taip apie 1000 rpm ir patvarkydavau ekonostato vėlinimą mechaniškai, kad neklibėtų, kad spyruoklė gera būtų, etc, ir budavo zjb, imdavo 1 begiu kaip bitute, net gazo prispaust beveik nereikedavo.
Dabar, ką daryt su tuo Coltu tai tiesiog nebeišgalvoju - pavara elektroninė, daviklių visokių prikišta ir neturiu anei žmoniško aprašymo, anei schemos, nieko, ir nzn, ką ir kaip daryt, kad padidint tą sukimo momentą mažųjų apsukų srityje, žinoma, pralošiant kitame diagramos gale (bet man nesvarbu, leistinų greičių neviršiju ). O va mieste tūpčioti ar kur kalnuose keliauti - didesnis momentas apatinėje dalyje oi kaip reikalingas!
Gal galit ką nors tolkovo patarti, nes kai nuvažiavau į micų servisą Klp, tai ten tooooookie moliai dirba, sako nieko negalim, o patys net kapoto atidarę nebuvo. Buvau ir pas Bošo motoristus, tai sako, viska galėtumem padaryt, vos ne dragini varikli sureguliot, bet nekišim nagų, kol dar tas garantinis. Tiesa, dar sake, kad už 5-6 kLt galėtų įstatyt originalų booster'i, bet abejoju ar jis ką čia pagelbėtų, nes yra skirtas galios padidinimui kaip tik didesniųjų greičių diapazone. ??????????????????
Vienžo, problema daugiau teorinė, negu praktinė, nes nzn ką daryt: yra nuliovas Coltas 1,3 ltr benz. (toks, kokį šiemet AutoVytaras stumdo ir kabina visiem makaronus). Taigi, pagal aprašymą, tokio Colto sukimo momentas ~100 Nm prasideda kažkur nuo ~2000 rpm, po to labai nežymiai auga iki ~4000 rpm, tada staigiai pašoka iki ~125 Nm ir po to jau nebedidėja (netgi truputį krenta) iki pat leistinos ribos ~6000 rpm. Važiuojant lygiu geru keliu 4 pavara viskas taip ir jaučiasi - nuo 50 iki kokių 90 km/h rieda tyliai, lengvai, bet dinamikos jokios aišku nėra ir būti negali . Kai įsibėgėja virš 100, tai ir lenkti jau normaliau būna, ir 5 pavarą įsimetus jau važiuoti galima... Bet va yra problema - pajudant iš vietos, jeigu biški nepergazuoji, arba jeigu prieš kalną sustojęs vėl pajudi ir neuzspaudi gazo - lb žiauriai trūksta jėgos, staigiai gęsta ir stoja kaip su kuolu prikaltas, o tai labai nemalonu pačiam ir nekaip iš šalies atrodo.
Senais laikais 1,3 ltr kibirų karbams tai paprastas dalykas - nustatydavau didesne tuščia eiga taip apie 1000 rpm ir patvarkydavau ekonostato vėlinimą mechaniškai, kad neklibėtų, kad spyruoklė gera būtų, etc, ir budavo zjb, imdavo 1 begiu kaip bitute, net gazo prispaust beveik nereikedavo.
Dabar, ką daryt su tuo Coltu tai tiesiog nebeišgalvoju - pavara elektroninė, daviklių visokių prikišta ir neturiu anei žmoniško aprašymo, anei schemos, nieko, ir nzn, ką ir kaip daryt, kad padidint tą sukimo momentą mažųjų apsukų srityje, žinoma, pralošiant kitame diagramos gale (bet man nesvarbu, leistinų greičių neviršiju ). O va mieste tūpčioti ar kur kalnuose keliauti - didesnis momentas apatinėje dalyje oi kaip reikalingas!
Gal galit ką nors tolkovo patarti, nes kai nuvažiavau į micų servisą Klp, tai ten tooooookie moliai dirba, sako nieko negalim, o patys net kapoto atidarę nebuvo. Buvau ir pas Bošo motoristus, tai sako, viska galėtumem padaryt, vos ne dragini varikli sureguliot, bet nekišim nagų, kol dar tas garantinis. Tiesa, dar sake, kad už 5-6 kLt galėtų įstatyt originalų booster'i, bet abejoju ar jis ką čia pagelbėtų, nes yra skirtas galios padidinimui kaip tik didesniųjų greičių diapazone. ??????????????????
- mpegas
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 3017
- UžsiregistravoCOLON 2005 08 04, 03:00
- AutomobilisCOLON Sianas opelys
- SkypeCOLON spokask
- MiestasCOLON Mažeikiai
- CONTACTCOLON
Gal būtų išeitis chiptuning, bet http://www.signalas.lt mitsubishi tik su DI-D varikliais tuninguoja .
- markoh
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 2882
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 14, 03:00
- AutomobilisCOLON Colt GTi/ Leon Sport Edition MY02
- SkypeCOLON markoh74
- MiestasCOLON Vilnius
Pralaidesni filtra (jautresnis pasidarys) ir su ismetimu pasizaist (backpressure) bet cia jau labai tiksliu paskaiciavimu reikia, priesingu atveju rezultatas gali but i neigiama puse
kiek zinau is anksciau mitsai nesicipuoja
kiek zinau is anksciau mitsai nesicipuoja
Opel Zafira 2,2 DTI- Family Edition
Seat Leon TDI Sport- daily Edition
Širdy Mitsubishi
vazinejau su nuliovu 1.1 Coltu. Nu masina, kaip masina tokai kubaturai.
O jei nori pasiardyt nu tai palaikyk apsukas aukstresnes ir stratuok su prasisukimais.
PEACE
O jei nori pasiardyt nu tai palaikyk apsukas aukstresnes ir stratuok su prasisukimais.
PEACE
http://www.idak.eu
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR
- Nieko Baisaus
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 20
- UžsiregistravoCOLON 2007 08 24, 00:16
- MiestasCOLON Klaipėda
Kaip tik to ir nenoriu daryti. Įkalnėje pajudant tokiu būdu iš po ratų lekia akmenukai, praeiviai bėga į šalį (tokiam Flekenfjordeno miestelyje Norgeje viena babce jau griebėsi už telefono, matomai skambyti policijai, ačiū dievui, kad nespėjo ).O jei nori pasiardyt nu tai palaikyk apsukas aukstresnes ir stratuok su prasisukimais.
Kai po kelių metų sankaba padils, tai ir praslydimas atsiras normalus. Bet kaip sukimo momento maksimumą perstumti į diagramos pradžią, vat to tai nežinau ir dabar intensyviai domiuosi.
Paskutinį kartą redagavo 1 Nieko Baisaus. Iš viso redaguota 2007 kartus.
Koltas, 9 mm.
- Nieko Baisaus
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 20
- UžsiregistravoCOLON 2007 08 24, 00:16
- MiestasCOLON Klaipėda
Gal būt, galima plačiau apie tai... Thanks in advancePralaidesni filtra (jautresnis pasidarys) ir su ismetimu pasizaist (backpressure) bet cia jau labai tiksliu paskaiciavimu reikia, priesingu atveju rezultatas gali but i neigiama puse
Paskutinį kartą redagavo 1 Nieko Baisaus. Iš viso redaguota 2007 kartus.
Koltas, 9 mm.
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 3563
- UžsiregistravoCOLON 2006 11 10, 10:25
- AutomobilisCOLON Nissan Silvia s14
- MiestasCOLON Vilnius/Pashilai
- CONTACTCOLON
negi su tuo koltu neina suzaist su sankaba jei jau taip nejna ish vietos??
tiesiog ilgiau slystant sankabai ir sukimo momentas butu pakankamas ir ratai neprasisuktu. Krc kaip anxciau su ziguliais vazinejo vargo nemate
tiesiog ilgiau slystant sankabai ir sukimo momentas butu pakankamas ir ratai neprasisuktu. Krc kaip anxciau su ziguliais vazinejo vargo nemate
I'm So JDM thAt JAPAN wants ME BAcK !
Турбина это такая улитка ... но сука очень быстрая!
Турбина это такая улитка ... но сука очень быстрая!
- Nieko Baisaus
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 20
- UžsiregistravoCOLON 2007 08 24, 00:16
- MiestasCOLON Klaipėda
Eina, eina, bet galvojau tad mico automatika biski protingesne. Pasirodo, senas 412 maskaradas, jau nekalbant apie žigona pajudedavo 10 kartu patikimiau, ir be jokių automatikų, negu tas nuliovas aparatas is salono . O dabar kad pareguliuot ka nors, reiketu lysti i agregatus, ir butu garantijai kaput . Serviso meistras sakė, kad to modelio sankabos valdymas yra elektroninis ????? Be schemos ir aprašymo nė iš vietos. Jei kas turit, pamuilinkit.ZND007 rašėCOLONnegi su tuo koltu neina suzaist su sankaba jei jau taip nejna ish vietos??
tiesiog ilgiau slystant sankabai ir sukimo momentas butu pakankamas ir ratai neprasisuktu. Krc kaip anxciau su ziguliais vazinejo vargo nemate
Ai dar ką šiandie pastebėjau, kad gęsta motoras paprastai tada, kai automatiškai numetamos tuščios eigos apsukos iki minimumo (ir pastebimai prigęsta šviesos tuo metu, bet jeigu jau neužsikerta tuo metu, tai vel atsistato, ir tada važiuoja normaliai iki sekančios sankryžos)
Koltas, 9 mm.