Eclipse 3G GT auto dingsta trauka nuo 4000-4500 rpm
- Nasas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1985
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 28, 03:00
- AutomobilisCOLON Acura RSX Type-S
- MiestasCOLON Alytus
Eclipse 3G GT auto dingsta trauka nuo 4000-4500 rpm
Zodziu tokia beda, gal kam buvo panasus simptomai ir issprendete problema tai parasykite, nes neikas neranda kolkas kur problema.
Kaip zinia mano automobilis Eclipse 3G GT auto.
Problema : dingo trauka nuo 4000-4500 rpm, nesvarbu ar ant D padeties ar pajungus sporty rezima. apsukos pasiekusios mineta riba nustoja kilti galima sakyti, vos vos kyla, tarsi koks ribotuvas isijungtu. nevaziuojant keliu, stovint ant P padeties ar ant laisvo begio kyla gerai, variklis dirba graziai. Daryta diagnostika dvejose vietose. Kompas klaidu nemeta, nei variklyje, nei greiciu dezeje. Mistika kazkokia.
Kaip zinia mano automobilis Eclipse 3G GT auto.
Problema : dingo trauka nuo 4000-4500 rpm, nesvarbu ar ant D padeties ar pajungus sporty rezima. apsukos pasiekusios mineta riba nustoja kilti galima sakyti, vos vos kyla, tarsi koks ribotuvas isijungtu. nevaziuojant keliu, stovint ant P padeties ar ant laisvo begio kyla gerai, variklis dirba graziai. Daryta diagnostika dvejose vietose. Kompas klaidu nemeta, nei variklyje, nei greiciu dezeje. Mistika kazkokia.
RSX Type-S
EX Eclipse 3G GT
EX Eclipse 1G GS
EX Eclipse 3G GT
EX Eclipse 1G GS
- Nasas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1985
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 28, 03:00
- AutomobilisCOLON Acura RSX Type-S
- MiestasCOLON Alytus
nezinau, bet jau tikiuosi rytoj isspresti sia problema
amerikonu 3G forumuose radau kelias temas butent apie tai. ir kas juokingiausia problema labai paprasta gali buti. viskas del oro paemimo turbut. zodziu paemimo oro anga yra prie kebulo pritvirtinta dviem varztais tokiais su plasmasemis isispaudzianciomis. na tai jie iskrenta ir tada pats oro paemimo angos galas buna laisvas ir kliba. kai variklis renka aukstas apsukas, siuo atveju nuo 4000-4500 rpm, siurbia daug oro ir kadangi ta anga laisvai juda, pakyla iki variklio dangcio ir ten tarsi uzsidaro ir negauna oro
nes butent viskas pasireiskia nesvarbu kokiu begiu prie tu paciu apsuku. na tai nueinu i garaza, atsidarau kapota, ir ka matau
tiksliai vienas varztas pusiau islindes, kito visai nera, tai radau filtro dezeje ji suskaldyta. ir ta anga laisvai gali judeti. tai rytoj vaziuoju nusiperku tuos varztelius su plasmasem ir ziuresiu kas bus. jauciu cia rimtas bairis bus, na tikiuosi kad taip
o jau pora savaiciu knisuosi su visokiom diagnostikom ir t.t. ir nieks neranda kame cia reikalas 





RSX Type-S
EX Eclipse 3G GT
EX Eclipse 1G GS
EX Eclipse 3G GT
EX Eclipse 1G GS
- Nasas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1985
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 28, 03:00
- AutomobilisCOLON Acura RSX Type-S
- MiestasCOLON Alytus
Problema isspresta
Pritvirtinau siandien ta oro paemimo anga kad nejudetu ir viskas gerai. Masina vel vaziuoja kaip turi buti, apsukos kyla laisvai kiek tik nori
tai va cia mitsubishi inzinieriai bloga sprendima sitoj vietoj yra padare manau kad issimala tie varztai ir atsilaisvina ta anga.

Pritvirtinau siandien ta oro paemimo anga kad nejudetu ir viskas gerai. Masina vel vaziuoja kaip turi buti, apsukos kyla laisvai kiek tik nori

RSX Type-S
EX Eclipse 3G GT
EX Eclipse 1G GS
EX Eclipse 3G GT
EX Eclipse 1G GS
- AudriusGTS
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 80
- UžsiregistravoCOLON 2006 12 11, 11:19
- MiestasCOLON Vilnius-Palanga
Negaliu patiketi!
Man buvo ta pati beda su apsukom nuo 4500. Net buvau uzsirases i Vytara diagnostikai. Bet pries pora dienu pastebejau, kad pas mane toje oro paemimo angoje nebera varztu ir ji taip kliba truputi. Galvoju reitu kazka isukti cia. Ir ka manot ta pacia diena atsigavo apsukos! As taip ir nesupratau, kas atsitiko. Maniau variklis pats atsigavo! O dabar paskaiciau forume ir supratau, kad to nezinodamas, as pats susitvarkiau beda. 


Eclipse 3G GTS