


galbut blogai nuorinai ir sistemoje siektiek to oro liko, o siaip tai keista,arba pro kazkur i sistema tas oras patenka, bet jei tusolo nemazeja tai xren znaetkalvis rašėCOLONSveiki,turiu klausima ,kazkotai negaliu atsikratit oro is ausinimo sistemospavaziuoji keliolika kilometru ,paspaudai virsutine radijatoriaus zarna,kieta,atsuki biski dangteli,isbega truputi antifrizo su oru,vel uzsuki,tada slanga jau minksta,kita diena pavazinejus vel kieta
kai radijatoriaus kamsti ,varikliui veikiant,atsuki tai jokiu burbulu neina.I tepala antifrizo irgi nepapouola.jei ausinimo sistema butu nesandari tai ,man rodos, spaudimas antifriza purkstu laikan, o is bakelio skystis nedingsta
magija kazkokia.
Ventiliatoriaus(ant pagr.radiatoriaus) įsijungimo priežastis yra pakilusi temperatūra pagr. radiatoriuje dėl mažo oro srauto pro radiatorių(kai mašina stovi vietoje). Dėl to, važiuojant mašinai ventiliatorius retai įsijungia. Slėgis sistemoje dėl to daug sumažėti neturėtų, nes kai tik temperatūra radiatoriuje nukris žemiau 80-90 laipsnių, ventiliatorius išsijungs. Slėgis turėtų ženkliai nukristi jau temperatūrai sumažėjus iki kokių 40 laipsnių. Kad slėgis nebūtų per didelis negu reguliuoja dangtelis, reiktų patikrint ar neužsikimšus šlangutę į plėtimosi bakelį.pymske rašėCOLONpritariu mpegas siuliciau ikaitinti varikli iki kol sudirbs ventiliatorius ir turetu slangos suminksteti o jai ne galvos tarpine pradege
ta pacia problema turiu, ir dar ta slanga ne tik buna kieta ir issiputus bet ziauriai karsta, kartais baisu kad nenusprogtu...bet neisivaizduoju kas per problema del ko....kalvis rašėCOLONSveiki,turiu klausima ,kazkotai negaliu atsikratit oro is ausinimo sistemospavaziuoji keliolika kilometru ,paspaudai virsutine radijatoriaus zarna,kieta,atsuki biski dangteli,isbega truputi antifrizo su oru,vel uzsuki,tada slanga jau minksta,kita diena pavazinejus vel kieta
kai radijatoriaus kamsti ,varikliui veikiant,atsuki tai jokiu burbulu neina.I tepala antifrizo irgi nepapouola.jei ausinimo sistema butu nesandari tai ,man rodos, spaudimas antifriza purkstu laikan, o is bakelio skystis nedingsta
magija kazkokia.
Bet kai ,veikianciam varikliui, nuorinu,tai tuo momentu slanga buna gerokai minkstesne nors ir karsta.o burbuliukai mano atveju neinampegas rašėCOLONGal nereikėtų skubėt variklio ardyt. Pirma reikia pažiūrėt ar dirbant varikliui eina burbuliukai į plėtimosi bakelį. Jei neina, tai viskas normaliai, tik dar reiktų patikrint ar šlangutė iš radiatoriaus į plėt. bakelį neužsikimšus. Slėgis sistemoj turi susidaryt kaistant varikliui, tai normalu. Kad labai šlanga karšta, tai siūlau padaryt eksperimentą. Pridėt ranką prie verdančio puodo. Jo temperatūra būtų apie 100 laipsnių C, o antifrizo mašinoj temperatūra nelabai jau skiriasi - 10-15 laipsnių žemesnė. Taigi, taip pat nelabai eis rankos palaikyt.
reiskia stipriai perkaites variklis tavo buvo.mpegas rašėCOLONMano zyzeliui panaši problema, tik didesnė. Oro burbuliukai, įšilus varikliui, į plėtimosi bakelį po truputį eina. Šiaip, jei šlanga kietesnė pasidaro, tai čia taip ir turi būt. Kokį slėgį aušinimo sistemoj turi palaikyt užrašyta ant radiatoriaus dangtelio(0,9 atm). Bet vot burbuliavimas tai neaišku kuom baigsis. Tikriausiai nusimato didesnė investicija į variklį.
Suprataukalvis rašėCOLONtu nesupratai,atsuki dangteli isleidi ora ir uzsuki=minkstesne slangampegas rašėCOLONViskas tvarkoj tada, važinėk ir nesuk galvos. Šlanga tai aišku minkštesnė turi būt kai nuimi dangtelį, nes tada slėgis sistemoj susilygina su atmosferiniu.