
Taigi jei jusu automobiliui atsiranda tokie simptomai: variklis gesta, arba sokineja apsukos varikliui dirbant laisva eiga. To priezastis dazniausiai buna laisvos eigos varikliukas, arba, teisingiau pasakius, apsinese jo alsavimo kanalai.
PASTABA Si procedura nepades jei priezastis yra pats varikliuko gedimas, bet pabandyti verta juk tai kainuoja tik siek tiek jusu laiko, su salyga, kad ardydami nieko nesugadinsite

Visu pirma pradedame nuo to kur ieskoti to laisvos eigos varikliuko ir visos jo sistemos (pazymeta apskritimu)

Raudona rodykle ir taskeliu pazymetas varztelis kuriuo reguliuojamas laisvos eigos varikliukas, ji pareguliuoti gali prireikti praplovus sistema.
Cia visa ardymo schema, tiek isardyti jum neprireiks bet zinoti butu pravartu


Taigi pradedame darbus.
Visu pirma jums teks nuimti oro padavimo zarna, atjungti tris "fishkes" nuotraukose pazymeta melynais ziedais. Atjungti zarneles nuo taip vadinamo "throttle body" (schemoje 07704) visu pirma pasizymekite kur jos buvo uzdetos nes paskui turesite vargo. Sekantis etapas, atjungti ausinimo zarneles (nuotraukoje pazymeta raudonais ziedais). Atjungiant ausinimo zarneles reikia pasiruosti jas uzkimsti, tam as panaudojau ~8mm diametro varztus, nes kitokiu atveju nutekes ausinimo skystis ~0.5 litro. Taip pat reikia atjungti akceleratoriaus troseli pries tai ji visiskai atlaisvinus ir atsukus nuo ipurskimo kolektoriaus (nuotraukose sios proceduros nera parodyta) atidziau paziureje rasite kaip tai padaryti. Viska atjungus galima nuimineti "throttle body" (toliau bus vadinama sutrumpintai TB). PASTABA tam, kad isimti laisvos eigos varikliuka uztenka nuimti viena "fiske" ir atsukti du varztus, bet kadangi mes norime pravalyti visa sistema tai isrenkame siek tiek daugiau. TB atsisuka nuo ipurskimo kolektoriaus 4 varztais + 1vienas varztas laikiklio, nuotraukose varztai pazymeti geltonais ziedais.


Nuemus TB turime stai ka, visa tai teks dar isardyti i trejeta daliu.


Atsukinedamas nuo TB detale (shemoje 07707) susiduriau su sunkumais prasisuko vieno is 5 varzeliu galvute tai teko ja grezti, tam, kad issukti. Tokiam atvejui turekite bent pora atsarginiu varzteliu pakeitimui 5mm diametro ~40mm ilgio.
Isardzius turime tris dalis, tarp ju ir laisvos eigos varikliuka (schemoje 07703) jo daugiau ardyti nebereikia, tiesiog nuvalykite ji. Musu uzduotis yra isvalyti kanalus pazymetus geltonomis elipsemis, siai uzduociai pasitelkiau engine cleaner valikli kuri turejau nuo seniau ir ausu krapstukus



Isvalius gerai viska isdziovinkite ir surinkite atgal, isrinkdami ir surinkdami saugokite tarpines.
Man asmeniskai isvalius viska ir surinkus atgal efektas gavosi toks, kad uzkurius varikli laisvos apsukos buvo ties 3000 rpm.

Taigi sekmes darbuose, ir zinoma nepamirskite pries pradedant darbus pasirupinti irankiais.
P.S. Jei ir po sio straipsnio jums iskilo daug klausimu kaip tai padaryti, mano rekomendacijos jums butu

