Sorry uz offtopika, bet dar noreciau pabrezti jog tikrai reikia ieskoti teisingumo jei tikrai esi teisus ir turi irodymu. Taip, kaip kad truko nervai su fortaku ir niekada niekam nebepatarsiu pirkt ar turet reikalu su jais. Stai visas laiskas kuri faksavau i bustine kad siaulieciai nesugeba dirbt ir kempines galvoj pas juos
UAB “Fortakas”
Kapsų g. 48 – 3, Kaunas
Įmonės kodas 135570299
Direktoriui
Nuo Tomo Karbausko
A/K 38601061233
Prašymas
2006 m. lapkričio 6 d.
Šiauliai
2006 m., rugsėjo mėnesio pabaigoje atnešiau nešiojamąjį kompiuterį Fujitsu Siemens Amilo A1645 į Šiaulių miesto Fortako filialą garantiniam aptarnavimui. Jūsų įmonės darbuotojas (vardo ir pavardės parašyti negaliu, nes man prisistatyta nebuvo ir jokios asmens kortelės prisisegęs neturėjo) priėmė iš manęs nešiojamąjį kompiuterį, jo akumuliatorių ir kompiuterio įkrovėją. Atnešęs rankinėje kompiuterį ir jo priedus tiesiai į rankas padaviau darbuotojuj. Jis priemė viską nereikalavęs kompiuterio dėžės bei dokumentų užpildė garantinio aptarnavimo lapelį ir padavė man.
Nustatytu laiku ( kompiuterį remontavo apie mėnesį ) aš atvykau pasiimti man priklausančių, aukščiau išvardintų daiktų, tačiau perduodant juos pasigedau kompiuterio įkrovėjo. Man pareiškus žodinę pretenziją tądien dirbęs įmonės darbuotojas pareiškė, jog aš jo nepadaviau ir ieškočiau namuose. Po ilgų diskusijų su juo, jis pats pradėjo abejoti, kad įkrovėjo nepaėmė. Šis darbuotojas skambino į garantinio aptarnavimo skyrių bandydamas išsiaiškinti situaciją, tačiau šiame skyriuje dirbę darbuotojai teigė taip: ‘Kai gauname prekę iš karto pasižymime su kokiu priedu tą prekę gauname’, bet garantinio skyriaus darbuotojas gavęs šį nešiojamąjį kompiuterį nepasižymėjo gavęs su įkrovėju. Tada Šiaulių ‘Fortako’ darbuotojas man pasiūlė analogišką įkrovėją, tačiau kai buvo žadėta per kelias dienas aš jo negavau. Nuo šio pokalbio praėjus savaitei aš kreipiausi į Kauno mieste esančią Jūsų buveinę. Išaiškinus visą esamą situaciją darbuotojams (paaiškinti turėjau keturiems skirtingiems įmonės darbuotojams, nes paaiškinus vienam buvau sujungtas su kitu ir tai dariau net keturis kartus, pavardžių su kuo aš bendravau parašyti negaliu, nes man prisistatyta nebuvo. Kiek man žinoma ketvirtas asmuo buvo įmonės direktorius, jis man pažadėjo išsiaiškinti visa tai per vieną darbo dieną ir paskambinti, tačiau aš skambučio nesulaukiau, nors praėjo kelios savaitės. Po šių laikimo dienų aš vėl bandžiau į Kauno mieste esančią buveinę, tačiau atsiliepęs vyriškis man pasakė, kad esamos situacijos nežino, bei jos nenori sužinoti ir kad direktoriaus su kuriuo kalbėjau prieš kelias savaitės nėra. Vel palaukęs kelias ir daugiau savaičių, spalio 30 dieną skambinau į būstinę, atsiliepus darbuotojui sujungė mane su garantinio aptarnavimo skyriumi, atsiliepęs vyriškis neprisistatė ir pasakė, kad mano įkrovėjas yra atsiradęs ir kad jį gražins kitą savaitę (iki lapkričio 4 dienos). Man buvo pažadėta!
Kadangi aš esu studijuojantis žmogus turbūt suprantama, kad kompiuteris yra darbo įrankis atliekant įvairius darbus. Šiuo metu jaučiuos patyręs ir materialinių ir moralinių nuostolių, už kuriuos prašau kompensuoti. Šiandien nesulaukęs jokios informacijos iš Jūsų vadovaujamos įmonės darbuotojų, aš įsigyjau universalųjį nešiojamojo kompiuterio įkrovėją (hama) už kurį sumokėjau 140 litų. Kompiuterio įkrovėją (originalų) prašau pristatyti į Šiaulių Fortako skyrių iki 2006 – 11 – 11 ir informuoti mane telefonu bei šiuos pinigus, už kuriuos pirkau (hama) įkrovėją prašau grąžinti į mano a/s LT217300010097322688. Tai prašau padaryti iki 2006 - 11 – 11 dienos. Grąžinus pinigus įkrovėją (hama) pristatysiu į Šiaulių Fortako parduotuvę. Priešingu atveju aš su raštiškais liudininkų parodymais kreipsiuos į vartotojų teisių tarnybą ir kitas institucijas, kurios man padėtų šioje situacijoje.
Tikiuos Jūsų supratimo ir šios problemos išsprendimo. Mano kontaktinis tel.: 86xxxxxxxx.
Pagarbiai, Tomas Karbauskas.
=====================
Ir ka jus manot? Po geros dienos laiko sulaukiau skambucio su man palankiom salygom ir buvo viskas labai lengvai isspresta, beto mane atsisake ateity aptarnauti siauliu filialas (esu problematishkas klientas)
