as ne fizikas, kad destyciau negincyjamas tiesas, ypac vakare alaus isgeres

patikslink kas uzkaisdavo- kalades uzrukdavo? diskai vibruot pradedavo? ar skystis uzvirdavo ir stabdys kaip guminis sukietedavo?
Del std vs Green performanco skirtumo- cia priklauso kokie stabdziai sukrauti ant masinos. kadangi mano turetose oooo stabdziai yra vidutiniski tokio svorio masinoms, tai juos uzrukyti nera problemu. Tuomet ir pasijaucia kaladziu poreikis, nes jos uzsidega greiciau nei metalinis st. diskas.
for audi EBC tebuvo gal maziau nei 2x brungesnes nei kad geros kalades, tad nera taip baisu.
o del ankstesnes diskusijos: "
Kuo didesnis kalades ir disko lietimosi plotas, tuo mazhesne jega tenka i ploto vieneta stabdant, tuo mazhesne tikimybe, kad shie du pavirshiai sukibs tiek, kad blokuos ratus"
tai man pasirode idomi teorija, kad visu pirma del stabdziu kalades "mirtino" sukibimo su disku padanga blokuojasi
IMHO, atvirksciai pirma, gali buti ir del vidutiniskos stabdziu jegos, praranda sukibima t.y. "nuplysta" padanga ir tuo momentu stabdziai is inercijos uzsiblokuoja iki galo, nes staigiai sumazeja padangos pasipriesinimas. O padanga gali iskart nebesisukti, gali dalinai "nutrukineti" pvz. del kelio dangos nelygumo, duobiu ir tada tik jei neigudusio vairuotojo koja neatleidzia stabdziu o lock'ina iki galo...
Is cia ir poreikis prie geresniu, platesniu padangu, o jei tada dar nebaisu lakioti reik dar geresniu stabdziu:)
ir vel ir vel, kiek kisene leidzia...
O jei atvirai, uzteks slebizavoti geriau kas ismano apie statine ir dinamine trinti konkreciai su vektoriukais paaiskina !
bus matyt kur mes cia i lankas nukeliavom

[quote="Nowone"][/quote]