Sigmos stabdziu diskai ir suportai i 1G/2G Eclipse, Colt GTi
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 572
- UžsiregistravoCOLON 2006 08 07, 13:35
viskas atsimusa i kaina. pats galvoaju det ferodo 2500 ( ar kazkas ) tik gerai pasiskaitinejus forumus radau kad vaziuiojant ekstremaliom salygom jie laiko 600km.apie stabdymo efektyvuma nekalbu.
grounzero domejausi ebc diskais ir green stuf kalademis, tai patys pardavejai pasake kad paprastam vazinejimui neapsimoka, o ir kaina ju kosmine (diskas priekinis 300 kaladeles kompl 200). tai primeskit kiek gaunas. DAUG
dabar sidejau nipparts naujus diskus ir kaldeles mintye ir tikrai nesiskundziu. stabdo gerai. ir sis malonunmas atsijo 222 uz priekine asi.
grounzero domejausi ebc diskais ir green stuf kalademis, tai patys pardavejai pasake kad paprastam vazinejimui neapsimoka, o ir kaina ju kosmine (diskas priekinis 300 kaladeles kompl 200). tai primeskit kiek gaunas. DAUG
dabar sidejau nipparts naujus diskus ir kaldeles mintye ir tikrai nesiskundziu. stabdo gerai. ir sis malonunmas atsijo 222 uz priekine asi.
- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11310
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Galas labai nedaug stabdo- neverta dėt tokį upgreidą į galąZaibaZ rašėCOLONo verta į galą dėti sigmos diskus? gale mažai liko disko, tai reikės dėti normalius arba kąnors galvot, kadangi kainų irgi nžn, tai kox maždaug skirtumas tarp eclipse'o ir sigmos diskų(su cilindriukais, nebent seni tinka) ir dar kaladėlėm?

Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
- Nowone
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 840
- UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
- AutomobilisCOLON evo V
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Pas mane diskai irgi buvo stock, bet kalbu apie efekta. Kaina skiriasi 4 kartus, o stabdymo pagerejimas vos jauciamas. Kitu gamintoju kaladeles galima gaut zymiai pigiau ir stabdys ne blogiau uz greenusHD rašėCOLONas naudoju ant savo audi EBC Green ir esu labai patenkintas.
Kacergoj gali 4-5 ratus iseiles lekt, kol dar standartinies padangos laiko - nesvyla nekiek, tik std diskai nebelaiko tada ....

- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11310
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Paskaityk temą nuo pradžių.ZaibaZ rašėCOLONaišku, tada dėsiu paprastus...
o jei į priekį dėčiau, tai kox kainos skirtumas būtų? ir ar tinka suportai nuo eclipse diskų?
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Patikek, skirtumas JAUCIASI!
Paprastas kalades kacergoj per 1-2 ratus uzruskysi, su EBC kolkas jookiu problemu nebuvo.
man su jom naujos, geros 195/50R15 padangos blokuojasi- t.y. stabdziai stipresni nei padangu sukibimas!
teip kad reiktu didint padangu ploti, bet ant esamos masinos neapsimoka.
Bet jei tu neuzkaitini std kaladziu, tai vadinasi tau ir EBC nereikia
Paprastas kalades kacergoj per 1-2 ratus uzruskysi, su EBC kolkas jookiu problemu nebuvo.
man su jom naujos, geros 195/50R15 padangos blokuojasi- t.y. stabdziai stipresni nei padangu sukibimas!
teip kad reiktu didint padangu ploti, bet ant esamos masinos neapsimoka.
Bet jei tu neuzkaitini std kaladziu, tai vadinasi tau ir EBC nereikia

Nowone rašėCOLONPas mane diskai irgi buvo stock, bet kalbu apie efekta. Kaina skiriasi 4 kartus, o stabdymo pagerejimas vos jauciamas. Kitu gamintoju kaladeles galima gaut zymiai pigiau ir stabdys ne blogiau uz greenusHD rašėCOLONas naudoju ant savo audi EBC Green ir esu labai patenkintas.
Kacergoj gali 4-5 ratus iseiles lekt, kol dar standartinies padangos laiko - nesvyla nekiek, tik std diskai nebelaiko tada ....
- Dzhedaj
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 15290
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
- SkypeCOLON dzhedajus
- MiestasCOLON Kaunas
Kaip susijes stabdzhiu gerumas su ratu blokavimusi?HD rašėCOLONPatikek, skirtumas JAUCIASI!
Paprastas kalades kacergoj per 1-2 ratus uzruskysi, su EBC kolkas jookiu problemu nebuvo.
man su jom naujos, geros 195/50R15 padangos blokuojasi- t.y. stabdziai stipresni nei padangu sukibimas!
teip kad reiktu didint padangu ploti, bet ant esamos masinos neapsimoka.
Bet jei tu neuzkaitini std kaladziu, tai vadinasi tau ir EBC nereikia
Nowone rašėCOLON Pas mane diskai irgi buvo stock, bet kalbu apie efekta. Kaina skiriasi 4 kartus, o stabdymo pagerejimas vos jauciamas. Kitu gamintoju kaladeles galima gaut zymiai pigiau ir stabdys ne blogiau uz greenus
Gali ir su papraschiausiom gerokai padevetom stock kaladelem uzhmint staigiai stabdzhius ir ratais blokuosis...
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
Tai vadinasi padangos levos 
pabandyk su slikais ir lietuviskom kaladem pasivazinet, pamatysi kaip uzrukysi stabdzius kol priversi ratus blokuotis...
elementaru- cia gi gaunasi kova, kas daugiau grip'o turi stabdziai ar padangos. kadangi geros padangos neslysta lengvai, tai daugiau stabdziu jegos reikia kad nutraukti jas....
O jei blokuojasi bilekada std plocio padangos vadinasi reikia yra dar pakankamai jegos stabdziuose ir galima platesnes detis. pasimainuok nuo 185 i 285 ir pajusi skirtuma

pabandyk su slikais ir lietuviskom kaladem pasivazinet, pamatysi kaip uzrukysi stabdzius kol priversi ratus blokuotis...
elementaru- cia gi gaunasi kova, kas daugiau grip'o turi stabdziai ar padangos. kadangi geros padangos neslysta lengvai, tai daugiau stabdziu jegos reikia kad nutraukti jas....
O jei blokuojasi bilekada std plocio padangos vadinasi reikia yra dar pakankamai jegos stabdziuose ir galima platesnes detis. pasimainuok nuo 185 i 285 ir pajusi skirtuma

Dzhedaj rašėCOLON Kaip susijes stabdzhiu gerumas su ratu blokavimusi?
Gali ir su papraschiausiom gerokai padevetom stock kaladelem uzhmint staigiai stabdzhius ir ratais blokuosis...
- Dzhedaj
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 15290
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
- SkypeCOLON dzhedajus
- MiestasCOLON Kaunas
Tai apie ekstremalaus plochio padangas ash nekalbu 
Standartines zhiemines 185-195 ar 205, kokios priklauso ish gamyklos ishriedejus uzhblokuoti vazhiuojant 60km/h greichiu ne taip jau baisia ir sunku
O shiaip kiek zhinau tai pankankamai daug itakos turi stabdzhiu disku plotas (ne vien padangu plotis). Kuo didesnis kalades ir disko lietimosi plotas, tuo mazhesne jega tenka i ploto vieneta stabdant, tuo mazhesne tikimybe, kad shie du pavirshiai sukibs tiek, kad blokuos ratus.

Standartines zhiemines 185-195 ar 205, kokios priklauso ish gamyklos ishriedejus uzhblokuoti vazhiuojant 60km/h greichiu ne taip jau baisia ir sunku

O shiaip kiek zhinau tai pankankamai daug itakos turi stabdzhiu disku plotas (ne vien padangu plotis). Kuo didesnis kalades ir disko lietimosi plotas, tuo mazhesne jega tenka i ploto vieneta stabdant, tuo mazhesne tikimybe, kad shie du pavirshiai sukibs tiek, kad blokuos ratus.
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
cia mes jau nukrypome nuo temos, ir nesu ir as stabdziu fizikos zinovas.
bet sukimba ne kalade su disku, o padanga su kelio danga
Kazkaip tavo teorija biski ne is to galo sudeliota....
Na o zieminiu padangu del sukibimo isviso nereikia i pavyzdzius kisti. Nes palyginti su gerom vasarinem ant silto asfalto pas jas sukibimas nulinis
del sukibimo ploto ir jegos- paprastai dideliuose suportuose ir cilindriukai didesni, neveltui nuo 4 iki 8 deda, tad jie ir atitinkama jega generuoja.
Tad:
"Kuo didesnis kalades ir disko lietimosi plotas, tuo mazhesne jega tenka i ploto vieneta stabdant, tuo mazhesne tikimybe, kad shie du pavirshiai sukibs tiek, kad blokuos ratus"
netelpa i mano logika...
bet sukimba ne kalade su disku, o padanga su kelio danga

Kazkaip tavo teorija biski ne is to galo sudeliota....
Na o zieminiu padangu del sukibimo isviso nereikia i pavyzdzius kisti. Nes palyginti su gerom vasarinem ant silto asfalto pas jas sukibimas nulinis

del sukibimo ploto ir jegos- paprastai dideliuose suportuose ir cilindriukai didesni, neveltui nuo 4 iki 8 deda, tad jie ir atitinkama jega generuoja.
Tad:
"Kuo didesnis kalades ir disko lietimosi plotas, tuo mazhesne jega tenka i ploto vieneta stabdant, tuo mazhesne tikimybe, kad shie du pavirshiai sukibs tiek, kad blokuos ratus"
netelpa i mano logika...
- Mantas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 6487
- UžsiregistravoCOLON 2006 06 19, 10:30
- AutomobilisCOLON Honda S2000 + MB W140
- MiestasCOLON Kaunas
Tai blogai jei paprasti dalykai i galva netelpa. Pabandysiu nesudetingai paaiskint: stabdymas paprastai kalbant yra trintis, be trinties jegos nebutu stabdymo. Trintis atsiranda, kai kalades trinasi i diska ir kai padangos trinasi i asfalta. Efektyviausias stabdymas tada, kai ir kalades trinasi i diska, ir kai padangos trinasi i asfalta. Kai stabdant ratas uzsiblokuoja, kalades i diska jau nebesitrina, tuomet sumazeja stabdymo efektyvumas, nes trintis lieka tik padangai ciuoziant asfaltu. Tam ir yra sukurtas ABS, kad stabdant neuzsiblokuotu ratai ir stabdymas butu efektyvesnis. Taigi Dzedajaus teorija yra teisingaHD rašėCOLONcia mes jau nukrypome nuo temos, ir nesu ir as stabdziu fizikos zinovas.
bet sukimba ne kalade su disku, o padanga su kelio danga
Kazkaip tavo teorija biski ne is to galo sudeliota....
Na o zieminiu padangu del sukibimo isviso nereikia i pavyzdzius kisti. Nes palyginti su gerom vasarinem ant silto asfalto pas jas sukibimas nulinis
del sukibimo ploto ir jegos- paprastai dideliuose suportuose ir cilindriukai didesni, neveltui nuo 4 iki 8 deda, tad jie ir atitinkama jega generuoja.
Tad:
"Kuo didesnis kalades ir disko lietimosi plotas, tuo mazhesne jega tenka i ploto vieneta stabdant, tuo mazhesne tikimybe, kad shie du pavirshiai sukibs tiek, kad blokuos ratus"
netelpa i mano logika...
Didelio vaiko dideli žaislai:
Honda S2000 AP2 (summer FUN)
Mercedes Benz S-Class W140 (daily VIP)
BMW [e36] 328i coupe (trackday)
Honda S2000 AP2 (summer FUN)
Mercedes Benz S-Class W140 (daily VIP)
BMW [e36] 328i coupe (trackday)
Na nereikia cia manes vartyti moksleiviu lygyje...
Padangos vaziuodamos nesitrina! Visas ju veikimo principas yra sukibime su kelio danga. kuo geriau sukimba tuo didesnes jegos reikia jas uzblokuoti.
Taigi ispradziu stabdziu generuojama stabdymo jega yra mazesne nei padangos protektoriaus sukibimas su kelio danga. Veliau padanga nebeatlaiko ir pradeda slysti, bet kad kalades blokuotu diska tai jau reikia gerokai perdozuoti.
kur mazesnis sukibimas gumos ir nelygaus, nesvaraus kelio pavirsiaus ar frikcines kaladziu medziagos ir metalo???
Ar kas nors buvo bandes su sportinem padangom vaziuoti? ant tu paciu stabdziu?
Padangos vaziuodamos nesitrina! Visas ju veikimo principas yra sukibime su kelio danga. kuo geriau sukimba tuo didesnes jegos reikia jas uzblokuoti.
Taigi ispradziu stabdziu generuojama stabdymo jega yra mazesne nei padangos protektoriaus sukibimas su kelio danga. Veliau padanga nebeatlaiko ir pradeda slysti, bet kad kalades blokuotu diska tai jau reikia gerokai perdozuoti.
kur mazesnis sukibimas gumos ir nelygaus, nesvaraus kelio pavirsiaus ar frikcines kaladziu medziagos ir metalo???
Ar kas nors buvo bandes su sportinem padangom vaziuoti? ant tu paciu stabdziu?
Mantas_V6 rašėCOLONTai blogai jei paprasti dalykai i galva netelpa. Pabandysiu nesudetingai paaiskint: stabdymas paprastai kalbant yra trintis, be trinties jegos nebutu stabdymo. Trintis atsiranda, kai kalades trinasi i diska ir kai padangos trinasi i asfalta. Efektyviausias stabdymas tada, kai ir kalades trinasi i diska, ir kai padangos trinasi i asfalta. Kai stabdant ratas uzsiblokuoja, kalades i diska jau nebesitrina, tuomet sumazeja stabdymo efektyvumas, nes trintis lieka tik padangai ciuoziant asfaltu. Tam ir yra sukurtas ABS, kad stabdant neuzsiblokuotu ratai ir stabdymas butu efektyvesnis. Taigi Dzedajaus teorija yra teisingaHD rašėCOLONcia mes jau nukrypome nuo temos, ir nesu ir as stabdziu fizikos zinovas.
bet sukimba ne kalade su disku, o padanga su kelio danga
Kazkaip tavo teorija biski ne is to galo sudeliota....
Na o zieminiu padangu del sukibimo isviso nereikia i pavyzdzius kisti. Nes palyginti su gerom vasarinem ant silto asfalto pas jas sukibimas nulinis
del sukibimo ploto ir jegos- paprastai dideliuose suportuose ir cilindriukai didesni, neveltui nuo 4 iki 8 deda, tad jie ir atitinkama jega generuoja.
Tad:
"Kuo didesnis kalades ir disko lietimosi plotas, tuo mazhesne jega tenka i ploto vieneta stabdant, tuo mazhesne tikimybe, kad shie du pavirshiai sukibs tiek, kad blokuos ratus"
netelpa i mano logika...