Kas turit Eclipse su 3.0 (6G72) varikliu? Pagalbos...
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 24
- UžsiregistravoCOLON 2014 08 26, 17:21
- AutomobilisCOLON Chrysler Sebring
Kas turit Eclipse su 3.0 (6G72) varikliu? Pagalbos...
Toks trilitrinis V6 variklis gyvena pas 3G, bet jaučiu būna ir kitur. O pagalbos reikia tokios - noriu su EvoScan'u nusiskaityt variklio darbo log'ą, nes taip ir neatrenku, kas pas mane blogai. Tinka Kaune, ir apie Kauną, nu, iš tikro, biškį nevilty, tai prilėksiu kokia 100 km nuo Kauno. O jeigu kas turit tokį log'ą - pasidalinkit.
Kas būtų visai tikslu, va toks:
http://images.gtcarlot.com/customgaller ... 505795.jpg
Kas būtų visai tikslu, va toks:
http://images.gtcarlot.com/customgaller ... 505795.jpg
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 24
- UžsiregistravoCOLON 2014 08 26, 17:21
- AutomobilisCOLON Chrysler Sebring
Re: Kas turit Eclipse su 3.0 (6G72) varikliu? Pagalbos...
Uch, daug pasakot. Vienžo, iš pradžių buvo visai negerai su tuo varikliu. Po truputį taisiau, įdomesnius dalykau aprašiau:
http://www.dainiaus.lt/?p=929
Po to dar šovė fokusą:
http://www.dainiaus.lt/?p=1049
Dar prieš tai buvo:
http://www.chryslerforum.com/forum/chry ... 782-18354/
http://www.chryslerforum.com/forum/chry ... joy-17398/
http://www.chryslerforum.com/forum/chry ... ose-18594/
http://www.chryslerforum.com/forum/chry ... ion-20609/
Jei kartais kyla klausimas prie ko čia Chrysleris - tai Sebringas Coupe = Eclipse Spyder, o variklis dar labiau Mitsubishinis.
O dabar laisvi RPMai per aukšti, dirba negražiai - toks lengvas virpuliukas eina. Iš pokalbių su Kauno Mitsubishi atstovais ir didele dalim užsienio forumų ja usupratau, kad mano skilas šitoj sritį gerokai aukštesnis, tai jau ir nebepasakoju simptomų (nes vistiek niekas neišburs iš krištolinio rutulio), iš karto sakau ko reikėtų . patart nebent kaip lemputes pasikeist gali, tokiam lygį... Nors gal ir galima suprast, sunku burt iš tirščių, nors kai kurie postai tai iš viso vaikiški...
Vakar visgi padariau išvadą, kad MAPas grybina. Reiks užsisakyt naują jaučiu. Jeigu įdomu kodėl taip pagalvojau - variklis sušilęs, viskas padirbę, ištraukus MAPą iš koliko BOOST 3,22 BAR ir JDM MAP 32,5 PSIG. O čia dirbančio log'as (beje, realus pamatuotas vakuumas yra ~700 mBar):
O po to dar ateis greičių dėžės eilė...
http://www.dainiaus.lt/?p=929
Po to dar šovė fokusą:
http://www.dainiaus.lt/?p=1049
Dar prieš tai buvo:
http://www.chryslerforum.com/forum/chry ... 782-18354/
http://www.chryslerforum.com/forum/chry ... joy-17398/
http://www.chryslerforum.com/forum/chry ... ose-18594/
http://www.chryslerforum.com/forum/chry ... ion-20609/
Jei kartais kyla klausimas prie ko čia Chrysleris - tai Sebringas Coupe = Eclipse Spyder, o variklis dar labiau Mitsubishinis.
O dabar laisvi RPMai per aukšti, dirba negražiai - toks lengvas virpuliukas eina. Iš pokalbių su Kauno Mitsubishi atstovais ir didele dalim užsienio forumų ja usupratau, kad mano skilas šitoj sritį gerokai aukštesnis, tai jau ir nebepasakoju simptomų (nes vistiek niekas neišburs iš krištolinio rutulio), iš karto sakau ko reikėtų . patart nebent kaip lemputes pasikeist gali, tokiam lygį... Nors gal ir galima suprast, sunku burt iš tirščių, nors kai kurie postai tai iš viso vaikiški...
Vakar visgi padariau išvadą, kad MAPas grybina. Reiks užsisakyt naują jaučiu. Jeigu įdomu kodėl taip pagalvojau - variklis sušilęs, viskas padirbę, ištraukus MAPą iš koliko BOOST 3,22 BAR ir JDM MAP 32,5 PSIG. O čia dirbančio log'as (beje, realus pamatuotas vakuumas yra ~700 mBar):
O po to dar ateis greičių dėžės eilė...
- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11309
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: Kas turit Eclipse su 3.0 (6G72) varikliu? Pagalbos...
Tikriausiai matuoji su EvoScan'u? Tada nežiūrėk nei į BOOST, nei į JDMMAP logą, nes tavo MAP'as (kuris stovi N/A variklyje) yra iš tikro MDP sensorius (EGR'o valdymui) ir jo matomam slėgui apskaičiuoti yra naudojamos visai kitos formulės ir skaitoma visai kita celė MUT lentelėj (ECU kode).Shadowed rašėCOLONVakar visgi padariau išvadą, kad MAPas grybina. Reiks užsisakyt naują jaučiu. Jeigu įdomu kodėl taip pagalvojau - variklis sušilęs, viskas padirbę, ištraukus MAPą iš koliko BOOST 3,22 BAR ir JDM MAP 32,5 PSIG. O čia dirbančio log'as (beje, realus pamatuotas vakuumas yra ~700 mBar):
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 24
- UžsiregistravoCOLON 2014 08 26, 17:21
- AutomobilisCOLON Chrysler Sebring
Re: Kas turit Eclipse su 3.0 (6G72) varikliu? Pagalbos...
Netinkama formulė irgi gali būti. Bet nuloginus nuo teisingai dirbančio variklio - skaičiai turi būti panašūs (nes apskaičiuojami bus vienodai, o galutinis rezultatas dzin, ar vadinamas BAR, ar PSI ar kg). Vėl grįžau prie pirmojo req. Ale kažkaip niekas neatsiliepia, kas vadeliotų tokiu varikliuku varomą transporto priemonę...
- Roliz
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 6440
- UžsiregistravoCOLON 2005 02 19, 02:00
- AutomobilisCOLON Accord Tourer
- SkypeCOLON stotas
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Kas turit Eclipse su 3.0 (6G72) varikliu? Pagalbos...
Tingėjau skaityti, ką ten angliškai prirašęs. Apsukų šokinėjimas gali būti susijęs ir su TPS.
Accord Tourer
- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11309
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: Kas turit Eclipse su 3.0 (6G72) varikliu? Pagalbos...
Kai matuoji ne tą MUT celę (celės kodas matosi loginimo item'o properčiuose and EvoScan)- tai tau gali bet ką rodyti, nes ant to kodo ten gal net niekas nepajungta Pvz. aš kai įsidėjau JDM MAP sensorių- tai reikėjo ir formulę pakeisti ir MUT kodą.Shadowed rašėCOLONNetinkama formulė irgi gali būti. Bet nuloginus nuo teisingai dirbančio variklio - skaičiai turi būti panašūs (nes apskaičiuojami bus vienodai, o galutinis rezultatas dzin, ar vadinamas BAR, ar PSI ar kg).
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 24
- UžsiregistravoCOLON 2014 08 26, 17:21
- AutomobilisCOLON Chrysler Sebring
Re: Kas turit Eclipse su 3.0 (6G72) varikliu? Pagalbos...
Ne TPS.
Del MDP pritariu.
Del MUT celes - speliojimas tikrai 100% zinai? Jeigu tikrai - kaip nors logiskai paaiskink, kodel ne ta cele reaguoja tik i MDPo duomenis. Bukas bandymas - slegiai kolike, isimtas ore, gazuojant ir atjungus visai, protingesnis - ant smugio surinkau reguliuojama MDPo emuliatoriu kur galiu nustatyt bet koki slegi, irgi reaguoja tik ta cele.
Del MDP pritariu.
Del MUT celes - speliojimas tikrai 100% zinai? Jeigu tikrai - kaip nors logiskai paaiskink, kodel ne ta cele reaguoja tik i MDPo duomenis. Bukas bandymas - slegiai kolike, isimtas ore, gazuojant ir atjungus visai, protingesnis - ant smugio surinkau reguliuojama MDPo emuliatoriu kur galiu nustatyt bet koki slegi, irgi reaguoja tik ta cele.
- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11309
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: Kas turit Eclipse su 3.0 (6G72) varikliu? Pagalbos...
Vadinasi celę pataikei. Tik formulė 100% bus neteisinga. MDP sensorius (bent jau tas, kuris stovėjo antruke, tikriausiai ir dauguma kitų)- turi labai žemas ribas (1.2bar max ir dar mažiau vakuumo, jei gerai pamenu), o JDM MAP sensorius yra 3bar. Dar blogiau, kad niekas iš tikro ir nežino kaip veikia tas MDP ir formulės negali pasakyti, nes jis realiai reikalingas tik patikrinti ar yra ar nėra slėgio ir atitinkamai reguliuoti EGR darbą. Čia kaip bandyti nuloginti stock O2 sensorių. Gal pas tave tikrai koks EGR užsikišęs arba EGR vožtuvas parėjęs? Nes kaip suprantu iš kito posto- PCV vožtuvas turėtų būti ok.Shadowed rašėCOLONNe TPS.
Del MDP pritariu.
Del MUT celes - speliojimas tikrai 100% zinai? Jeigu tikrai - kaip nors logiskai paaiskink, kodel ne ta cele reaguoja tik i MDPo duomenis. Bukas bandymas - slegiai kolike, isimtas ore, gazuojant ir atjungus visai, protingesnis - ant smugio surinkau reguliuojama MDPo emuliatoriu kur galiu nustatyt bet koki slegi, irgi reaguoja tik ta cele.
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 24
- UžsiregistravoCOLON 2014 08 26, 17:21
- AutomobilisCOLON Chrysler Sebring
Re: Kas turit Eclipse su 3.0 (6G72) varikliu? Pagalbos...
PCV naujas, tiesiog dėl visako. Senas truputėlį lėčiau dirbo nei naujas, ir atsidarymo skirtumas kylant nuo -700 mBar kylant aukštyn buvo buvo 22 mBar (paklaida +-3%). Normalioji statistinė imtis rodo gerą atkartojamumą. Taigis, vėl grįžtam prie pirmojo paklausimo - reikia atlikti etaloninį matavimą nuo gerai veikiančio variklio. Ir nebesvarbu bus formulė, vistiek, abiejų variklių parodymai turi sutapti (paklaidos/imties/sklaidos ribose) nes skaičiuojami bus naudojant tą pačią formulę. O paskui dar parasysiu Evoskaniečiams, kad kreivą softą parduoda, pinigus tai mokėjau ir tikėjausi, kad veiks kaip pridera.
Šiaip aš ne variklistas, čia tik toks hobis, tai papasakok plačiau apie tuos 1,2 BAR. Čia taip suprantu, ore, ECU laiko, kad yra 1 BARas arba, taip sakant 1 atm? Daugiau gali būti tik labai žemose Žemės vietose, gerokai žemiau jūros lygio. Kaunas vidutiniškai yra 75 m aukštyje virš jūros lygio, taigi, vidutiniškai, oro slėgos čia būna 0,99 BAR arba 14,55 PSI, arba 100318,72 Pa. Šiaip, SI sistemos vienetas yra Pa (Paskalis), tai man truputį įprasčiau operuoti juo, bet, kad visi suprastų, perskaičiavau ir į BAR bei PSI. Jeigu daviklio maksimali matuojamo slėgio vertė tikrai yra 1,2 BAR, tai toks oro slėgis gali būti (jeigu tik gerai pamenu formulę) panašiai 1,5 km žemiau jūros lygio. Tokių vietų Žemėje yra gal kokios dvi, ir tai yra giliausi tarpekliai, ten mašina kažin ar pravažiuos, taigi, iš čia darau išvadą, kad didesnio slėgio matuoti niekada ir nereikės. Visa šita teorija tinka TIK neturbiniam varikliui. Jeigu yra turbina - ten slėgis gali būti didesnis (natūralu, tiek kiek užpučia turba). Bet mums to nafig nereikia, čia turbos nėra. O ką reiškia mažiau vakuumo ? Kiek mažiau ? Mano bandymai rodo, kad daviklio žemutinė riba, yra 0,1V, kas atitinka 2400 Pa (0,024 BAR), arba -976 mBar. Mažiau kaip 900 mBar kolektoriuje tikrai nebus, prie tokio vakuumo variklis turėtų nebedirbti. Tai kam tos platesnės ribos ? Beje, oro kolektoriuje ant idle laikosi apie -700 mBar (+- 50 mBar), pagal techdokus ten gali būti nuo panašiai nuo -650 mBar iki -750 mBar, taigi, šitoje vietoje slėgis fiziškai geras. Belieka tik turėti su kuo palyginti nuskaitytą slėgi (kuris yra neteisingas, ar tai dėl kreivos formulės ar dėl Evocano išsidirbinėjimų).
Šiaip aš ne variklistas, čia tik toks hobis, tai papasakok plačiau apie tuos 1,2 BAR. Čia taip suprantu, ore, ECU laiko, kad yra 1 BARas arba, taip sakant 1 atm? Daugiau gali būti tik labai žemose Žemės vietose, gerokai žemiau jūros lygio. Kaunas vidutiniškai yra 75 m aukštyje virš jūros lygio, taigi, vidutiniškai, oro slėgos čia būna 0,99 BAR arba 14,55 PSI, arba 100318,72 Pa. Šiaip, SI sistemos vienetas yra Pa (Paskalis), tai man truputį įprasčiau operuoti juo, bet, kad visi suprastų, perskaičiavau ir į BAR bei PSI. Jeigu daviklio maksimali matuojamo slėgio vertė tikrai yra 1,2 BAR, tai toks oro slėgis gali būti (jeigu tik gerai pamenu formulę) panašiai 1,5 km žemiau jūros lygio. Tokių vietų Žemėje yra gal kokios dvi, ir tai yra giliausi tarpekliai, ten mašina kažin ar pravažiuos, taigi, iš čia darau išvadą, kad didesnio slėgio matuoti niekada ir nereikės. Visa šita teorija tinka TIK neturbiniam varikliui. Jeigu yra turbina - ten slėgis gali būti didesnis (natūralu, tiek kiek užpučia turba). Bet mums to nafig nereikia, čia turbos nėra. O ką reiškia mažiau vakuumo ? Kiek mažiau ? Mano bandymai rodo, kad daviklio žemutinė riba, yra 0,1V, kas atitinka 2400 Pa (0,024 BAR), arba -976 mBar. Mažiau kaip 900 mBar kolektoriuje tikrai nebus, prie tokio vakuumo variklis turėtų nebedirbti. Tai kam tos platesnės ribos ? Beje, oro kolektoriuje ant idle laikosi apie -700 mBar (+- 50 mBar), pagal techdokus ten gali būti nuo panašiai nuo -650 mBar iki -750 mBar, taigi, šitoje vietoje slėgis fiziškai geras. Belieka tik turėti su kuo palyginti nuskaitytą slėgi (kuris yra neteisingas, ar tai dėl kreivos formulės ar dėl Evocano išsidirbinėjimų).
- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11309
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: Kas turit Eclipse su 3.0 (6G72) varikliu? Pagalbos...
Pala pala, o kaip tu galvoji kas įvyksta, kai tu ant bėgio važiuodamas atleidi gazą?
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 24
- UžsiregistravoCOLON 2014 08 26, 17:21
- AutomobilisCOLON Chrysler Sebring
Re: Kas turit Eclipse su 3.0 (6G72) varikliu? Pagalbos...
Sakiau - aš ne variklistas, o kas vyksta ir nepasakei. O iš loginės pusės yra du variantai:
1. Jeigu ten kažkas ir vyksta, tai ECU giliai dzin ir dėl to nėra reikalo matuoti nereikalingų/nenaudojamų duomenų, tuomet būtų logiška nenaudoti platesnio diapazono daviklio (nes tuo pačiu įtariu būtų ir brangesnis, o masinėje gamyboje viską stengiamasi atpiginti).
2. Kaip ir su PCV vožtuvo neteisingu montaivimu, Mitsubishi daro chujovai, ima ta daviklį ar tai pigiausią ar tai dėl savo pačių neišmanymo ir originaliai daro blogai. Tai ką, išeina, kad Mitsubishistai kurdami variklį gerai grybą pripjovė?
1. Jeigu ten kažkas ir vyksta, tai ECU giliai dzin ir dėl to nėra reikalo matuoti nereikalingų/nenaudojamų duomenų, tuomet būtų logiška nenaudoti platesnio diapazono daviklio (nes tuo pačiu įtariu būtų ir brangesnis, o masinėje gamyboje viską stengiamasi atpiginti).
2. Kaip ir su PCV vožtuvo neteisingu montaivimu, Mitsubishi daro chujovai, ima ta daviklį ar tai pigiausią ar tai dėl savo pačių neišmanymo ir originaliai daro blogai. Tai ką, išeina, kad Mitsubishistai kurdami variklį gerai grybą pripjovė?
- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11309
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: Kas turit Eclipse su 3.0 (6G72) varikliu? Pagalbos...
Na manau, kad akivaizdu, jog užsidarius gazo sklendei ir besisukant varikliui ant bėgio (pabrėžiu- ne laisvom apsukom)- susidaro vakuumas, kas yra minusinis slėgis (sudurninus teoriją), taip? Todėl ir stovi tas MDP, kad žinotų kada yra tokios situacijos (einama iš slėgio į vakuumą ir atgal) ir galėtų atitinkamai reguliuoti EGR darbą. Dabar kitas dalykas- jei pažiūrėsi į visas MAP formules- jose slėgis (+sinės reikšmės) yra jau atėmus atmosferos slėgį. Todėl matuojant- tokios reikšmės turėtų būt arba visos nulinės arba žemiau nulio (NA varikliui). Pliusinės bus tik tokiu atveju, jei formulėje blogai nurodytas atmosferos slėgis. Vienintelis dalykas, kurį galiu sugalvoti kaip patikrinti MDP sensorių- tai matuoti jo atiduodamus voltus prie tam tikrų slėgių/vakuumų (kontroliuojamoj aplinkoj) ir lyginti tokių pat testų rezultatus su kitu tokiu pat MDP sensoriumi. Primenu, kad MUT celės loginami skaičiai nėra kažkokia voltų ar kito dydžio išraiška- ten yra reikšmės nuo kažkiek iki kažkiek ir jei nežinoma kokia reikšmė atitinka kokį vienetą (pvz. 0-255 atitinka 0-5V arba 0-1V ir t.t.)- lieka tik aklas spėliojimas.Shadowed rašėCOLONSakiau - aš ne variklistas, o kas vyksta ir nepasakei. O iš loginės pusės yra du variantai:
1. Jeigu ten kažkas ir vyksta, tai ECU giliai dzin ir dėl to nėra reikalo matuoti nereikalingų/nenaudojamų duomenų, tuomet būtų logiška nenaudoti platesnio diapazono daviklio (nes tuo pačiu įtariu būtų ir brangesnis, o masinėje gamyboje viską stengiamasi atpiginti).
2. Kaip ir su PCV vožtuvo neteisingu montaivimu, Mitsubishi daro chujovai, ima ta daviklį ar tai pigiausią ar tai dėl savo pačių neišmanymo ir originaliai daro blogai. Tai ką, išeina, kad Mitsubishistai kurdami variklį gerai grybą pripjovė?
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 24
- UžsiregistravoCOLON 2014 08 26, 17:21
- AutomobilisCOLON Chrysler Sebring
Re: Kas turit Eclipse su 3.0 (6G72) varikliu? Pagalbos...
Viskas aišku, dėkui. Tik, visa informacija neprieštarauja tam ką pasakiau. Yra vienas BET. Pabandysiu pasakoti, o to pasakyk ar teisingai galvoju. Variklis dirba laisvom, tarkim 300 mBar reliatyvaus slėgio (tai būtų su perskaičiavimu be minuso, arba -700 mBar, jei be perskaičiavimo). Ok. Duodam gazo, sklendė atsidaro, vakuumas praktiškai dingsta, nes pilna burna srebia per atidarytą sklendę, taigi, reliatyvus slėgis būtų apie 0 mBar, arba 1000 Bar be perskaičiavimo. Važiuojant (jeigu pagreitis a = 0 m/s2), slėgis turėtų būti irgi apie 300-400 mBar (-600..-700 mBar). Riedant ant bėgio slėgis turėtų staigiai kristi iki minimumo, daviklio matuojamas minimumas yra 0,1V, kas atitinka 2400 Pa (0,024 BAR = 2,4 mBar), arba -976 mBa (pabandyta). Taigi, tarp normalaus darbinio vakuumo ir "riedančio" vakuumo vidutiniškai yra 350-2,4 = 347,6 mBar. O tai yra žiauriai daug, ta prasme, kad ECU turi dachują ir dar biškį "mėsos" tam, kad nuspręsti ar jau riedėjimo vakuumas. Kam jam reikia matuoti dar gilesnį vakuumą? Tokiu atveju visiškai netikslinga dėti platesnio diapazono daviklį, tiesiog, viskas, kas žemiau tarkim 100 mBar (-900 mBar) užskaitoma riedėjimu, nes jokiu kitu atveju, nei gazuodamas, nei kaip kitaip tokio vakuumo nepasieksi.
Beje, gal žinai tikslią riedėjimo vakuumo reikšmę ?
Dėl perskaičiavimo - visa skaitmena taip dirba, aš kaip ilgametis programuotojas tą puikiai suprantu.
Nu ir pabaigai - tai eilinį kartą (trečią?) grįžtam prie mano pirmojo posto - reikia nusiloginti duomenis nuo gerai dirbančio tokio pačio variklio.
Beje, gal žinai tikslią riedėjimo vakuumo reikšmę ?
Dėl perskaičiavimo - visa skaitmena taip dirba, aš kaip ilgametis programuotojas tą puikiai suprantu.
Nu ir pabaigai - tai eilinį kartą (trečią?) grįžtam prie mano pirmojo posto - reikia nusiloginti duomenis nuo gerai dirbančio tokio pačio variklio.
- Dzhedaj
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 15290
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
- SkypeCOLON dzhedajus
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Kas turit Eclipse su 3.0 (6G72) varikliu? Pagalbos...
Riedant įjungta pavara ir laisvom apsukom vakuumas toli gražu ne toks pats.
O kad nesiginčyt tuščiai - realiai su tokiu varikliu 3G vos viena kita klube ir Lietuvoj buvo net kai jos buvo savo populiarumo pike. Dabar apskritai abejoju ar per visą Lietuvą rasi tokių gyvų bent penkias...
O kad nesiginčyt tuščiai - realiai su tokiu varikliu 3G vos viena kita klube ir Lietuvoj buvo net kai jos buvo savo populiarumo pike. Dabar apskritai abejoju ar per visą Lietuvą rasi tokių gyvų bent penkias...
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance