

num man vazinejant, kad ir tepalo slegis sokinedavo, varikliui nieko neatsitiko, jokiu pasaliniu dalyku ir nebudavoTikiuosi, spaudimas čia normos ribose? Didinant apsukas, spaudimas didėja, bet lygtais tos trečios padalos nepasiekia. Variklis dirba gražiai, be jokių pašalinių garsų, tepalo lygtais nebevalgo. Tik bent jau man atrodo, kad mano eclipse prastai traukia (nors neturiu su kuom palyginti) ir daugokai valgo kuro (apie 12-13l mieste).
pas mane karstam buna ties viena padala ant laisvu. o saltam kazkur viduryje ant laisvu. slegiu nesiskundziu po balancyru panaikintu. net baisu, ar negali ant dideliu apsuku prapusti tepalas tarpine?Sting rašėCOLONKad ant laisvu nukrenta netoli raudonos zymes yra normalu, nenormalu butu jei uzsidegtu tepalo lempute nukritus ties raudona riba, tada gesini varikli iskartoo uzkurus salta masina cia tas tepalo spaudimas galima sakyt gal net kiek ir permazas pas daugiau rodo
Va aš dėl to irgi truputį pergyvenu, nors apsukas sukeliu tikrai retai, bet visvien..lion_rampant rašėCOLONpas mane karstam buna ties viena padala ant laisvu. o saltam kazkur viduryje ant laisvu. slegiu nesiskundziu po balancyru panaikintu. net baisu, ar negali ant dideliu apsuku prapusti tepalas tarpine?Sting rašėCOLONKad ant laisvu nukrenta netoli raudonos zymes yra normalu, nenormalu butu jei uzsidegtu tepalo lempute nukritus ties raudona riba, tada gesini varikli iskartoo uzkurus salta masina cia tas tepalo spaudimas galima sakyt gal net kiek ir permazas pas daugiau rodo