O reikia perdaryneti ta lagunos mortika ar tinka jis toks koks yra?ProXas rašėCOLONmortikai tinka ish Renault LagunosBanderas rašėCOLONDar niekaip nerandu bagazines dangti kur laiko tie amortikai ar kaip jei vadinas... Gal kas dejot - kitu modeliu ar tinka?
Naujas is Mitsubishi irgi kainuoja 1 - 200 lt
pas mane vienas vienintelis atkelia visa dangti kaip kazhin kas
tik po teisybei baisu kad neishsautu pro stikla viena diena - visgi per didele truputi jega pas ji..
1 G Eclipse variklio pagalves
- Falk3n
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1434
- UžsiregistravoCOLON 2006 07 11, 13:28
- AutomobilisCOLON e46 328i
- MiestasCOLON Alytukas
'99 Bmw 328i blackbitch
'97 Audi A4 TDI avant SOLD
'98 Audi A4 TDI some fast traktor... PARTED OUT
'92 Mitsubishi Eclipse 1G black SOLD
'97 Audi A4 TDI avant SOLD
'98 Audi A4 TDI some fast traktor... PARTED OUT
'92 Mitsubishi Eclipse 1G black SOLD
- Banderas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 31
- UžsiregistravoCOLON 2007 08 15, 09:42
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
ProXas rašėCOLONmortikai tinka ish Renault LagunosBanderas rašėCOLONDar niekaip nerandu bagazines dangti kur laiko tie amortikai ar kaip jei vadinas... Gal kas dejot - kitu modeliu ar tinka?
Naujas is Mitsubishi irgi kainuoja 1 - 200 lt
pas mane vienas vienintelis atkelia visa dangti kaip kazhin kas
tik po teisybei baisu kad neishsautu pro stikla viena diena - visgi per didele truputi jega pas ji..
O dekui - pabandysiu susirast
Mitsubishi Eclipse 93, DOCH 2l
- Kevinas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 14203
- UžsiregistravoCOLON 2005 08 06, 03:00
- AutomobilisCOLON Eagle Talon 1990 TSi AWD
- SkypeCOLON id: architektas.com
- MiestasCOLON Kaunas
- CONTACTCOLON
59LT su nuolaida lirostoj 50LTProXas rašėCOLONapatine galima nusipirkti tiesiog - 80litu su visu kronshteinu
O cia kodas tos detales(pagalves), kuria visi bandysime issideti vietoj virsutines. Lirostoj mokejau 41LT su nuolaida, siandien bandysiu ipresuot.
KodasCOLON Pasirinkti visus
RBI D0964EA
066-46646-RBI
Vakar peliui pakeitem ta pagalve. Jis jau sake pradejo rasyt visa "tutoriala" su kodais ir foto, apie ta pagalve O seip, tai ta pagalve yra nuo 91- Mazda 626 (1.8; 2.0; 2.5) automato, be to, ne visai idealiai ji ten tinka, bet ... nu vnz pele parasys viska placiau ko geroKevinas rašėCOLONO cia kodas tos detales(pagalves), kuria visi bandysime issideti vietoj virsutines. Lirostoj mokejau 41LT su nuolaida, siandien bandysiu ipresuot.KodasCOLON Pasirinkti visus
RBI D0964EA 066-46646-RBI
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
- Kevinas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 14203
- UžsiregistravoCOLON 2005 08 06, 03:00
- AutomobilisCOLON Eagle Talon 1990 TSi AWD
- SkypeCOLON id: architektas.com
- MiestasCOLON Kaunas
- CONTACTCOLON
Taigi taip. kronsteino vidinis skersmuo 89mm, plius per laika buna ne visai apvalus ("kiausinio formos"), tos pagalves is lirostos kurios koda daviau skersmuo 90mm, todel gana sunkiai lenda i kronsteina sena, mes kad idetume nuslifavome krasta/briauna pagalves metalo ir tada iskaitine kronsteina tiesiog ikaleme, nes turetas presas neatitiko tai ko reikejo.
Pati pagalve siek tiek ilgesne uz kronsteina todel idejus/ipresavus islenda po 5mm is po kronsteino i sonus, bet pati ivore tokia pati kaip senosios pagalves, todel teisingai viska pasidarius sekmingai galima sudeti atgal po kOpotu ir viskas LIUKS!
Pati pagalve siek tiek ilgesne uz kronsteina todel idejus/ipresavus islenda po 5mm is po kronsteino i sonus, bet pati ivore tokia pati kaip senosios pagalves, todel teisingai viska pasidarius sekmingai galima sudeti atgal po kOpotu ir viskas LIUKS!
- pelioks
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1113
- UžsiregistravoCOLON 2005 08 21, 03:00
- MiestasCOLON Kaunas-Biržai
- CONTACTCOLON
uzsi.. atsi.. nusi.. apsi.. prasi..Falk3n rašėCOLONLaukiam pelioko romano apie 1g pagalves
Variklio viršutinės pagalvės keitimas
1. Variklio viršutinė pagalvė randasi. ( Geltonai pažymėtame laukelyje)
2. Variklio pagalvę su visu laikykliu išimti nėra sudėtinga, reikia turėti: dankratą, lentą, pora raktų, geriausiai 14 ir 17 galvutes. Pirmiausiai reikia atleisti varžtus esantčius ant pagalvės laikyklio, ir atpalaiduoti pačią pagalvę ( žemiau esančiame paveiksliuke raudonomis rodyklėmis pažymėti varžtai, dar du varžtai yra laikyklio pradžioje ir šone). Po variklio karteriu pakišti lentelę ir į lentelė įrėmus dankratą pakelti variklį, taip kad jis laikytus ant dankrato. Varžtus pilnai atsukam ir išimam laikyklį su pačia pagalvę.
3. Nuvežam kurnors laikyklį, išpresuojam seną pagalvę ir įpresuojam naują.
4. Įdedam pagalvės laikyklį su pačia pagalvę, susukam varžtus, kaip buvę ir važinėjam laimingi.
Dabar apie pačią viršutinę pagalvę ( įdomiausia dalis)
Viršutinės pagalvės orginalus OEM kodas yra MB309927. Kadangi orginali pagalvė kainuoja ~250 lt, tai ieškom būdų taupyti. Aš kaip ir Kenny, kaip ir Kevinas pirkau pagalvę iš lirostos
KodasCOLON Pasirinkti visus
D0964EA
GA2C-39-040E
066-46646-RBI
Jei gerai išsiaiškinom tai pagalve nuo :
MAZDA 626 nuo 91 metų /automato , su 1,8; 2,0 arba 2,5 variklio
Kaina su mitsubishi klubo nuolaida 41 Lt
Pati pagalvę nėra 1 prie 1, bet skersmuo turėtu tikti, nors ji pati yra šiek tiek ilgesnė.
Kadangi pagalvė šiek tiek ilgesnė, tai jos metalinį cilindrą, kuris apgaubia pagalvę, nutekino iš kraštų sulyg pagalvės laikyklio plotu. Centrinės įvorės trumpint nereikia, nes ji yra tinkamo ilgio. ( šeip iš dalies manau ir to viršutinio žiedo nebūtina siaurint, ką Kevinas patvirtino)
Mano kronšteino(laikyklio) cilindras, į kurį statosi pagalvė nebuvo taisyklingai apvalus, o kiaušinio formos( variantas, kad laikyklis galėjo būt sulenktas), tai pati pagalvė nelindo įpresuot. Toliau galimi du variantai. Galima bandyt tekint ir siaurint metalinį žiedą esantį aplink pagalvę ar kaip kitaip pašlifuot, nes kaip man aiškino, kad visa darbą ją laikant, atlieka pagalvės laikyklis. Kitas variantas, daryt įpjova pagalvės žiede, kur daugiau gumos. Tada žiedas gali šiek tiek susispausti ir to pasekoje susipaudžia pati guma ir pagalvę įmanoma įpresuoti. Taip ir padarė maniškei.
Pagalvę vežiau įpresuoti Kaune į Technikos g. 3, garažas Nr. 169. Draugystės gatvė pasibaigia sankryža su Technikos g. Ten tvarko pakabas, gamina sailentblokus. Už tos pagalvės viršutinio žiedo nutekinimą, įpjovimą ir įpresavimą sumokėjau 40 Lt ( turbūt tokia kaina, kad teko smegeninę pajudint, o gal tik aš visko papigiąja noriu)
Prieštai, ieškodamas būdų, kaip sutvarkyt plyšusią pagalvę, buvau ten pat pasigaminęs ją sailentbloko principu. Guma be jokių tarpu ir kieta. Rezultatas gavos tragiškas vibracija žiauri, atrodė kad tuoj panėlė išlips iš savo vietos tas bajeris man kainavo ~47 lt. O kai įsidėjau mazdos pagalvę visos vibracijos iškarto dingo.
Eclipsės variklio pagalvių schemos -> http://www.japancats.ru/mitsubishi/deta ... s=23783424
P.S.: turiu parduoti eclipsės sportinę viršutinę variklio pagalvę
Eclipse'93 + 1 kaušas, kurie kartais dirb kartais ne.. ir nevelnio neparyši
Medus valgyt sveika (netepsi - nevaziuosi)
Medus valgyt sveika (netepsi - nevaziuosi)
- Fever
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 4869
- UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
- AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
- SkypeCOLON rimwerimwe
- MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas
O tarkim gali ta pagalvė, kad ir neplyšus sukelt tas vibracijas? pas mane lekiant apie 130+km/h labai jau žviegia, beveik susikalbėt neįmanoma. Ir plus nuo 2500-3000 rpm irgi rezonuoja, ir nuo 5000 rpm ten išvis jau tragiškai, bet čia jau numanau kas blogai...
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance
pa smani rezonavo ir nuo 3000 ir nuo 5000 - perdejau normaliai pagrindini dirzha ir susitvarke - kazhkoks shiknarankis nezhinodamas nieko apie mitsubishius ne taip buvo uzhdejes tepalo pompos balancyra, ten netgi uzhdejus ant mietkiu yra 50% tikimybe kad jis bus 180laipsniu neteisingoj padetyje...Fever rašėCOLONO tarkim gali ta pagalvė, kad ir neplyšus sukelt tas vibracijas? pas mane lekiant apie 130+km/h labai jau žviegia, beveik susikalbėt neįmanoma. Ir plus nuo 2500-3000 rpm irgi rezonuoja, ir nuo 5000 rpm ten išvis jau tragiškai, bet čia jau numanau kas blogai...
persidek dirzha ir viskas susitvarkys
Pikts Turbo Sandeliukas ant ratu Volvo V70
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)
- Fever
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 4869
- UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
- AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
- SkypeCOLON rimwerimwe
- MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas
Tai vat aš ir apie tą galvoju kad diržą man abiem kairėm rankom dėjo Reiks tada ant savaitgalio pasikeist diržą ir viską susidėt teisingaiProXas rašėCOLONpa smani rezonavo ir nuo 3000 ir nuo 5000 - perdejau normaliai pagrindini dirzha ir susitvarke - kazhkoks shiknarankis nezhinodamas nieko apie mitsubishius ne taip buvo uzhdejes tepalo pompos balancyra, ten netgi uzhdejus ant mietkiu yra 50% tikimybe kad jis bus 180laipsniu neteisingoj padetyje...Fever rašėCOLONO tarkim gali ta pagalvė, kad ir neplyšus sukelt tas vibracijas? pas mane lekiant apie 130+km/h labai jau žviegia, beveik susikalbėt neįmanoma. Ir plus nuo 2500-3000 rpm irgi rezonuoja, ir nuo 5000 rpm ten išvis jau tragiškai, bet čia jau numanau kas blogai...
persidek dirzha ir viskas susitvarkys
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance