CARISMAI sunkiai jungiasi begiai

Visi klausimai apie Mitsubishi modelius, nesusiję su jų remontu
Vartotojo avataras
Ernis
Dalyvis
PranešimaiCOLON 219
UžsiregistravoCOLON 2004 10 07, 03:00
MiestasCOLON Elektrenai - Vi

CARISMAI sunkiai jungiasi begiai

Neperskaitytas pranešimas Ernis » 2006 11 19, 12:36

Kas galetu buti? Sunkiai jungiasi visi begiai. KArtais ziurek ir normaliai, o po to vel sunkiai.
Mitsubishi Carisma 95/96, 1.8 16V

Dainiusl
Dalyvis
PranešimaiCOLON 721
UžsiregistravoCOLON 2005 02 24, 02:00
AutomobilisCOLON Renault Grand Scenic
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas Dainiusl » 2006 11 19, 14:43

Nu jei visi iskart, tai gal sankaba "veda"?
Renault Grand Scenic Energy 130
Galant 95m 2.0 V6 vysniavas parduotas
Space Runner 92m 1.8 melynai pilkas - parduotas
Colt 92 m 1,6 melynas - parduotas
Lancer EXE 91m - parduotas
Mazda 626 - suduzo i eklipse :(
Apie Opelius nesakysiu

Vartotojo avataras
eglosiuss
Dalyvis
PranešimaiCOLON 27
UžsiregistravoCOLON 2006 11 15, 10:14
MiestasCOLON Alytus- Vilnius

Neperskaitytas pranešimas eglosiuss » 2007 01 05, 13:25

o jei tik pirmas durniuoja? Pas mane karts nuo karto pirmas sunkiai isimusa.
Egle- mitsubishi myletoja
Mitsubishi carisma, 1997m

Vartotojo avataras
Wytska
Garbės narys
PranešimaiCOLON 4899
UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
AutomobilisCOLON nemitsubishi
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Wytska » 2007 01 05, 13:32

keiskit tepala i sintetini. kartais padeda, o kartais visai issisprendzia problemos. tiesa ziemos metu begiai sunkiau junginejas. ir svarbiausia per prievarta begiu negruskit, nes taip uzmushit sinchronizatorius.

seip greiciu deziu problemos - mitsu genetine liga :)
Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)

Vartotojo avataras
RV
Dalyvis
PranešimaiCOLON 597
UžsiregistravoCOLON 2006 08 25, 11:30
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas RV » 2007 01 05, 14:08

nu man visuose 3jose mitsuose kiek vairavau begiai kartais jungdavosi sunkiai ir ypac pirmas.
Mano pastebejimai ir teorija: Pirmas begis nesileidzia(arba sunkiai) jungti vaziuojant, apsauga nuo durniu, pilnai sustojus visada gerai issimusa. Su visais kitais begiais visada gerai kai begi jungi tinkamu momentu(apsukos ir greitis), bet va jei jungi biskuti ne tada kai idealios ar panasiai apsukos ir greitis, tada kartais sunkiai jungiasi. Manualuose raso, kad jei begis sunkiai jungiasi reikia perminti dar karta sankaba.

Aisku as iki galo vistiek dar nesuprantu ir neatrandu kodel man begiai ant EVO net kartais sunkiai jungiasi, bet kazkada vairavimo instruktorius yra parodes idealu begiu jungima, kai jungi svelniai per tokius du postumius begiu rankenai, nereikia stengtis pilnai iskart begiu rankena istatyti i galutine vieta. Turi but du etapai. Kiek esu bandes tai visai pasitvirtino, tik kad lakstantiems tai gal nelabai tinka(jie nori begius perjungti labai greitai), bet tame ir reikalas kad kai jungi is zemesnio i aukstensi prie aukstesniu apsuku tada jungiais labai maloniai.

Va tiek prisnekejau.... :D
http://www.idak.eu
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR

Vartotojo avataras
Drumbash
Garbės narys
PranešimaiCOLON 1792
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON šiuo metu neturiu jokio automobilio
MiestasCOLON Šiauliai

Neperskaitytas pranešimas Drumbash » 2007 01 06, 00:52

i vel tie begiai. Ar prigavai save, kad kartais tikrai sankaba ne iki galo numini ? Man taip su cielka buvo, galvojau pize nein begiai :) o pasirodo kai numini iki dugno sankaba viskas ko puikiausiai. Beje, du kart mint sankaba yra rekomenduotina :wink: Ypac pirma ir atbulini :wink:
citramonas kupinis.
http://www.zaliauskai.lt

Vartotojo avataras
mpegas
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 3017
UžsiregistravoCOLON 2005 08 04, 03:00
AutomobilisCOLON Sianas opelys
SkypeCOLON spokask
MiestasCOLON Mažeikiai
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas mpegas » 2007 01 06, 10:49

GAZ51 vairuojant tai visalaik "pergazavimą" reikdavo daryti. Algoritmas toks: išmini sankabą, įjungi 1 bėgį, atleidi, įsibėgėji, išmini sankabą, išmeti 1 bėgį, atleidi sankabą, truputį spusteli gazo pedalą, išmini sankabą, jungi 2 bėgį, atleidi sankabą ir t.t.
Bet tada buvo senos technologijos, o dabar jau nebeturėtų taip būti, nes tas pergazavimas gerų įgūdžių reikalauja.

Vartotojo avataras
Singas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 341
UžsiregistravoCOLON 2006 05 03, 09:00
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas Singas » 2007 01 09, 11:11

Na sutinku su RV. Pirmas ir antras begiai riedant pernelyg dideliu greiciu tiesiog neisijungia arba pagrust reikia dar pristabdant. Jei cia tik tokios problemos, tai kaip ir ne problemos. Netgi gerai padaryta :)
Galant 2.5 Avance '02 - Blackie
Carisma 1.6 GLX '96 - first love sold

mitsubishis
Dalyvis
PranešimaiCOLON 38
UžsiregistravoCOLON 2007 01 14, 11:49
MiestasCOLON klaipeda

Neperskaitytas pranešimas mitsubishis » 2007 01 14, 12:44

EVO VIII labai idomu butu suzinoti.kiek tokie smagus automobiliukai sunaudoja kuro?

Vartotojo avataras
Wytska
Garbės narys
PranešimaiCOLON 4899
UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
AutomobilisCOLON nemitsubishi
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Wytska » 2007 01 14, 13:01

mitsubishis rašėCOLONEVO VIII labai idomu butu suzinoti.kiek tokie smagus automobiliukai sunaudoja kuro?
siaip tai tampa paciu banaliausiu ir populiariausiu klausimu forume. ajsq naujokam tai atleistina.
bet atsakymas toks pats kaip protingas ir klausimas - kiek pilsi - tiek ir sunaudos :!: Jis gali imti 8 litrus / 100km kelyje, bet visiskai neproblema jam suvalgyti 40l /100km.
O ivertinant kad stabdziu kaladeliu komplektas kainuoja nuo 1500lt, tai tokiam automobiliui ir tokiam pirkejui islaidos kurui, atsizvelgiant i malonuma, yra nesvarbu.
Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)

Vartotojo avataras
RV
Dalyvis
PranešimaiCOLON 597
UžsiregistravoCOLON 2006 08 25, 11:30
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas RV » 2007 01 15, 13:42

O as atsakysiu taip, kad normaliai vazinejant ryja tiek kiek parasyta dokumentacijoje. :lol: Ir cia labai rimtai. (Kam tikrai idomu, tas ras)

Miesto rezimu kartais, kai pasitaiko vieta Vilniuje kur gali saugiai pagazuoti - pagazuoju., bet siaip vazineju iki 3k rpm, tai isvazinejant baka dar nebuvo daugiau negu 16l/100km. :)

Bet tikiu, kad jei as vazineciau mieste ir begius perjungineciau tik ties 7k rpm, tada tikrai pasiekciau 40l/km, bet greiciausiai jau automobilis(gal ir pats as) butu metalo lauzas. :cry:
http://www.idak.eu
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR

Vartotojo avataras
Jurij
Dalyvis
PranešimaiCOLON 28
UžsiregistravoCOLON 2006 09 25, 09:55
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas Jurij » 2007 01 18, 11:09

Singas rašėCOLONNa sutinku su RV. Pirmas ir antras begiai riedant pernelyg dideliu greiciu tiesiog neisijungia arba pagrust reikia dar pristabdant. Jei cia tik tokios problemos, tai kaip ir ne problemos. Netgi gerai padaryta :)
1 begis yra skirtas pajudet is vietos t.y. ijungt stovint - ant pirmo biegio nera sinchronizatoriaus. Taigi teoriskai riedant jis ir neturi isijungt. Jei nenorit sudrozt savo Mitso, kuriu pavaru dezes ir taip nera ypac patvarios, nepatariu bandyt ijunginet 1 saiba riedant, o ypac per prievarta.
Colt '88 1.5 GLXi - atiduotas i geras rankas
Carisma '99 1.8 GDI GT

Vartotojo avataras
RV
Dalyvis
PranešimaiCOLON 597
UžsiregistravoCOLON 2006 08 25, 11:30
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas RV » 2007 01 18, 14:35

1 begis yra skirtas pajudet is vietos t.y. ijungt stovint - ant pirmo biegio nera sinchronizatoriaus. Taigi teoriskai riedant jis ir neturi isijungt. Jei nenorit sudrozt savo Mitso, kuriu pavaru dezes ir taip nera ypac patvarios, nepatariu bandyt ijunginet 1 saiba riedant, o ypac per prievarta.[/quote]

:clap2: O sita visi turetu zinoti (by default).
http://www.idak.eu
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR

BUTTON_POST_REPLY