Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

Visi klausimai apie Mitsubishi modelius, nesusiję su jų remontu
Laras
Dalyvis
PranešimaiCOLON 53
UžsiregistravoCOLON 2009 07 27, 09:30
AutomobilisCOLON Galant 2.0
MiestasCOLON Vilnius

Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

Neperskaitytas pranešimas Laras » 2009 10 19, 15:39

Sveiki, instrukcijoj uzskaiciau eko vaziavimo gida, patariama taip mesti begius rykliui 2.0:
I > II prie 35 km/h
II > III prie 65 km/h
III > IV prie 95 km/h
IV > V prie 125 km/h
As imetu aukstesne prie mazesniu, III prie 45, IV prie 65. Kaip pas jus reikalai?

Vartotojo avataras
Roliz
Dalyvis
PranešimaiCOLON 6440
UžsiregistravoCOLON 2005 02 19, 02:00
AutomobilisCOLON Accord Tourer
SkypeCOLON stotas
MiestasCOLON Kaunas

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

Neperskaitytas pranešimas Roliz » 2009 10 19, 16:37

tikrai ten eko gidas ? :D nes pagal greicius gaunasi antiekonomija. antru begiu 65kmh vaziuojant gaunasi arti 3k rpm ar auksciau nebepamenu. o 4tu begiu katalint 90 isvis ziauru jei ale ramiai bandoma vaziuot :lol: jei nori ekonomijos stabdai begiais , perjungi pavaras ~2 k rpm bei nezudai padangu.
Accord Tourer

Vartotojo avataras
haitai
Dalyvis
PranešimaiCOLON 55
UžsiregistravoCOLON 2009 01 28, 21:36
AutomobilisCOLON 3000 GT, VR4

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

Neperskaitytas pranešimas haitai » 2009 10 19, 17:59

mitsu 3000 gt VR4 mazdaug taip atrodo (jei kiek ir suklysiu tai nedaug)
1>2 prie 60 km/h
2>3 prie 110 km/h
3>4 prie 165 km/h
4>5 prie 225 km/h
5>6 prie .... km/h (si grafa taip ir pazymeta)

max 290 km/h
as asmeniskai ekonomiskai nesistengiu vaziuoti, kaip iseina taip, uzmiesti prie 115 km/h autopilotas 6 begyje apie 2 t apsuku ir birbini 8)

Vartotojo avataras
ZyXEL
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 11305
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
SkypeCOLON zyxelis
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

Neperskaitytas pranešimas ZyXEL » 2009 10 19, 18:05

Kažką tu čia ne taip supratai... Neįsivaizduoju ekonomijos perjungiant pirmą bėgį ties 60km/h į trečią prie 110km/h 8O ir t.t. :roll:
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas

Lancer Evolution X GSR 2011

Vartotojo avataras
Imis
Dalyvis
PranešimaiCOLON 143
UžsiregistravoCOLON 2008 01 14, 18:28
AutomobilisCOLON Colt 92m.1.6
SkypeCOLON Imis.ewa
MiestasCOLON Klaipeda

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

Neperskaitytas pranešimas Imis » 2009 10 19, 18:39

tai jau tikrai vejai kazkokie..
redColt 92 1.6 16v

Vartotojo avataras
Dzhedaj
Garbės narys
PranešimaiCOLON 15290
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
SkypeCOLON dzhedajus
MiestasCOLON Kaunas

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

Neperskaitytas pranešimas Dzhedaj » 2009 10 19, 18:42

Čia gal ne ekonomiško, o sportiško važiavimo gidas? :D
Šiaip reikėtų žiūrėti ne į greičius, o į apsukas ir pagreičius. Ekonomiškai važiuosi, jei bėgi jungsi prie ~2500 apsukų, bet tuo pačiu prie tokių ir žemesnių apsukų neminkysi iki dugno pedalo. Taip pat turi nuolat stebėti situaciją ir kuo mažiau stabdinėti i važiuoti tolygiai. Riedėjimas laisvu bėgiu ar dar blogiau išminta sankaba tik pablogis ekonomiją, o stabdymas bėgiu sutaupys kuro.
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...

Hyundai i30N Performance

Laras
Dalyvis
PranešimaiCOLON 53
UžsiregistravoCOLON 2009 07 27, 09:30
AutomobilisCOLON Galant 2.0
MiestasCOLON Vilnius

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

Neperskaitytas pranešimas Laras » 2009 10 19, 19:59

dar karta uzziurejau instrukcija, tai buvau praleides punkta "greicio limitas" - ekonomiskai vaziuojant rekomenduojama imesti aukstesnes pavaras IKI x km/h minetu pirmam poste. Galetu taip ir rasyti - keisti prie "2-2.5 k rpm", o ne km/h limita prie 3.5 k rpm kas nera eko siais laikais.

O kaip su begio praleidimu eko draivui? pav. is 1 ant 3.5k rpm metant tiesiai 3 skirtusi sanaudos nuo 1-2-3 visi prie 2 rpm?

O stabdymas begiu nelabai iseina del galanterijos dezes bedu permetant 3-2-1, su sankabos minkymu dazniausiai nera laiko. Man patiko dyzelio 'beginiai' stabdziai - reguliaru stabdi kartais minkiau tik kai reikedavo ikalnej atgal nenuvaziuot. Benzas ne taip smagiai stabdo.

justutiz
Dalyvis
PranešimaiCOLON 444
UžsiregistravoCOLON 2007 12 18, 15:42
AutomobilisCOLON 95' eclipse GST a/t
MiestasCOLON Kaunas

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

Neperskaitytas pranešimas justutiz » 2009 10 19, 20:20

Dzhedaj rašėCOLONČia gal ne ekonomiško, o sportiško važiavimo gidas? :D
Šiaip reikėtų žiūrėti ne į greičius, o į apsukas ir pagreičius. Ekonomiškai važiuosi, jei bėgi jungsi prie ~2500 apsukų, bet tuo pačiu prie tokių ir žemesnių apsukų neminkysi iki dugno pedalo. Taip pat turi nuolat stebėti situaciją ir kuo mažiau stabdinėti i važiuoti tolygiai. Riedėjimas laisvu bėgiu ar dar blogiau išminta sankaba tik pablogis ekonomiją, o stabdymas bėgiu sutaupys kuro.
O kodel stabdymas begiais akonomiskesnis, negu pvz nuspaudus sankaba :) As siaip visad begiais stabdau, bet cia tik siaip, koks teorinis sito dalyko paaiskinimas butu? :)
Amerikos forumas: Tu paklausi - tau visi atsako ir bando padėti.
Žydų forumas: Tu paklausi - taves irgi pradeda klausinėti.
Lietuviškas forumas: Tu paklausi - visi pradeda aiškinti koks tu esi kvailas..

Vartotojo avataras
paulenz
Dalyvis
PranešimaiCOLON 3122
UžsiregistravoCOLON 2008 02 20, 14:15
AutomobilisCOLON 2g Eagle Talon TSi AWD / 1g Eclipse
MiestasCOLON Vilnius

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

Neperskaitytas pranešimas paulenz » 2009 10 19, 20:28

justutiz rašėCOLONO kodel stabdymas begiais akonomiskesnis, negu pvz nuspaudus sankaba :) As siaip visad begiais stabdau, bet cia tik siaip, koks teorinis sito dalyko paaiskinimas butu? :)
Atleidus gaza esant ijungtai pavarai (stabdymas begiais) visiskai uzdaromas kuro padavimas i varikli,tad kuro sanaudos=0. Tai galioja automobiliams,pagamintiems nuo mazdaug 1992 m. Kuro padavimas ijungiamas tik sumazejus apsukoms iki mazdaug 1400rpm,priklausomai nuo auto. Numynus sankaba arba ijungus laisva pavara kuras i varikli paduodamas.
Paskutinį kartą redagavo 1 paulenz. Iš viso redaguota 2009 kartus.
2g Eagle Talon TSi AWD
Ex: 1G, 1G Targa, 2G Talon, Galant, 3000GT, 1G.

justutiz
Dalyvis
PranešimaiCOLON 444
UžsiregistravoCOLON 2007 12 18, 15:42
AutomobilisCOLON 95' eclipse GST a/t
MiestasCOLON Kaunas

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

Neperskaitytas pranešimas justutiz » 2009 10 19, 20:29

paulenz rašėCOLON
justutiz rašėCOLONO kodel stabdymas begiais akonomiskesnis, negu pvz nuspaudus sankaba :) As siaip visad begiais stabdau, bet cia tik siaip, koks teorinis sito dalyko paaiskinimas butu? :)
Atleidus gaza esant ijungtai pavarai (stabdymas begiais) visiskai uzdaromas kuro padavimas i varikli,tad kuro sanaudos =0. Tai galioja automobiliams,nuo mazdaug 1992 m. Kuro padavimas ijungiamas tik sumazejus apsukoms iki mazdaug 1400rpm,priklausomai nuo auto. Numynus sankaba arba ijungus laisva pavara kuras i varikli paduodamas.
Dekui uz suteikta informacija :) tikrai naudinga, niekad to nezinojau :)
Amerikos forumas: Tu paklausi - tau visi atsako ir bando padėti.
Žydų forumas: Tu paklausi - taves irgi pradeda klausinėti.
Lietuviškas forumas: Tu paklausi - visi pradeda aiškinti koks tu esi kvailas..

Vartotojo avataras
Arturs
Dalyvis
PranešimaiCOLON 996
UžsiregistravoCOLON 2007 12 25, 03:02
AutomobilisCOLON SAAB 9-5
MiestasCOLON Klaipeda

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

Neperskaitytas pranešimas Arturs » 2009 10 31, 09:33

prie to dar ir stabdymas su pavara kur kas efektyvesnis

Vartotojo avataras
Karys
Dalyvis
PranešimaiCOLON 1057
UžsiregistravoCOLON 2008 02 07, 11:26
AutomobilisCOLON Galant 96
MiestasCOLON Kaunas

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

Neperskaitytas pranešimas Karys » 2009 10 31, 12:47

Dar vienas dalykas: Aisku nuo to droziasi kazkiek variklis, bet sumoje, degalu taupymo atzvilgiu vistiek apsimoka - stabdyt pavarom kol variklis saltas, netgi apsukas virs 3k keliant. Tokiu atveju stabdymas kaitina ne stabdzius, kas yra energijos svaistymas, o kaitina varikly, kuris uzkaites tampa ekonomiskesnis.
EX Peugeot 405 1.9TD 67kw - nuo kalno, vejui is nugaros 130 isspausdavo...
EX Galant 96 1.8 SOHC 16v 93kw
EX Dodge Intrepide 97 3.5 V6 DOHC 24v 160kw
NOW Renault Laguna 98 3.0 V6 DOHC 24v 140kw
AutoServisai.com Lietuvos autoservisu katalogas

Vartotojo avataras
snapsazs
Klubo narys
PranešimaiCOLON 6497
UžsiregistravoCOLON 2008 12 16, 09:31
AutomobilisCOLON Mitsubishi Colt 1.8i 97kw 96m.
SkypeCOLON VideoRegistratorius
MiestasCOLON Kaunas
CONTACTCOLON

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

Neperskaitytas pranešimas snapsazs » 2009 10 31, 21:09

bandziau sita buda, bet duju man suvalge dar daugiau 8.8 litro, cia gal tik benzui galioja?
Paveikslėlis
--> Mitsubishi Colt 1.8 97kW CJ0 - Race Car'as (dalimis)
--> Toyota Corolla E12 1.8 TS 141kw - Daily Car'as
--> AutoBaras.LT <--

VideoRegistratorius.autogidas.lt
autoplius.lt/videoregistratorius

simookas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 35
UžsiregistravoCOLON 2009 10 13, 15:05
AutomobilisCOLON probus
SkypeCOLON simookas1

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

Neperskaitytas pranešimas simookas » 2009 10 31, 21:11

as mergos colte jungiu nuo 5000 rpm ir ryja jis 10
:D

Vartotojo avataras
redline
Dalyvis
PranešimaiCOLON 3064
UžsiregistravoCOLON 2008 01 01, 18:08
AutomobilisCOLON ASX
MiestasCOLON Kaunas/Norway
CONTACTCOLON

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

Neperskaitytas pranešimas redline » 2009 11 01, 00:54

simookas rašėCOLONas mergos colte jungiu nuo 5000 rpm ir ryja jis 10
:D
Tai saunuolis, ilgai turetu vaziuot tas Colt'as :lol: Ir tepala turbut dapilineji kas 1000 km. :mrgreen:
Mitsubishi ASX 2014 m. 116 Ag.
Mitsubishi Carisma 1997 m. 115 Ag.
Mitsubishi Outlander II 2008 m. 136 Ag. Sold
Mitsubishi Lancer Wagon 2003 m. 98 Ag. Sold

BUTTON_POST_REPLY