Variklis gesta vaziuojant sankaba numynus
Variklis gesta vaziuojant sankaba numynus
Na galbut esat kas susidure su tokiu reiskiniu:
Kai karstas variklis (na ir ne tik atrodo). Jeigu duodi apkrovimo biskuti smarkiau, o paskui atleidi gaza, tai kai numini sankaba - uzgesta variklis.
Papildoma informacija:
Laisvos apsukos - idealu, dash-pot control veikia (kai gaza atleidi oras neiskart numazinamas iki laisvu apsuku normos, o palengva), o drage gerai sekes su kitom eclipsem.
Gal kokiu minciu? Pats va si ta mastau daba, bet idomu butu ir ka jus manot suzinot, o gal kam yra buve taip tai isviso pasaka butu suzinot kur beda....
Kai karstas variklis (na ir ne tik atrodo). Jeigu duodi apkrovimo biskuti smarkiau, o paskui atleidi gaza, tai kai numini sankaba - uzgesta variklis.
Papildoma informacija:
Laisvos apsukos - idealu, dash-pot control veikia (kai gaza atleidi oras neiskart numazinamas iki laisvu apsuku normos, o palengva), o drage gerai sekes su kitom eclipsem.
Gal kokiu minciu? Pats va si ta mastau daba, bet idomu butu ir ka jus manot suzinot, o gal kam yra buve taip tai isviso pasaka butu suzinot kur beda....
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
Na atrodo radau: problemos su EGR (ergonomic gas recirculation) sistema. Atjungus - negesta. Siaip voztuvas pritvirtintas prie ECI taigi kartu su varikliu juda, numynus sankaba variklis siek tiek pavirsta atgal, taigi tas voztuviukas svaigsta. Siaip dar nesu 100 procentu garantuotas, bet atrodo kad cia beda nes atsijunges kiek vazinejau belekaip - neuzgesau ko niekada nepasitaikydavo pajungus ji 

nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
nu tikrai nera jokio varikliuko, kuris sukeltu apsukas numynus sankaba. (varikliukas yra, bet nuo sankabos jis nieko nekeicia, jis keicia pagal gazo padeti tik apsukas.
o egr valve tai yra voztuvas, kuris esant ikaitusiam varikliui ismetamuju duju dali paduoda vel i oro paimimo sistema.....t.y. padaryta, taip, kad sumazinti ismetamu NO duju kieki. (del aplinkosaugos sumetimu). Taigi, jeigu nusvaigo EGR valve, tai reiskia kad pvz perdaug duju kurios jau turi buti ismetamos paduodama isnaujo degimui ir variklis uzdusta.
o egr valve tai yra voztuvas, kuris esant ikaitusiam varikliui ismetamuju duju dali paduoda vel i oro paimimo sistema.....t.y. padaryta, taip, kad sumazinti ismetamu NO duju kieki. (del aplinkosaugos sumetimu). Taigi, jeigu nusvaigo EGR valve, tai reiskia kad pvz perdaug duju kurios jau turi buti ismetamos paduodama isnaujo degimui ir variklis uzdusta.
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
- Riebus
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 9490
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
- AutomobilisCOLON Peshkom
- SkypeCOLON Riebus
- MiestasCOLON Anapilis
kurioje tiksliai vietoje yra tas voztuvas tavasis bo man cia buvo truputeli uzsikaprizinus pora kart vel uzgeso tai susiparinau nes mano variklis tokiu bajeriu nedaro niekada
musiau pilnatis paveike nes kita diena vel viskas kaip nieko 


Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
po laisvu apsuku varikliuku zemiau ten......toks apvalus, vienas vakumiukas ateina i ji. nu skaityk kokie 30cm zemyn po mechanine gazo sklende. Siaip attjungus pvz pas mane irgi kartais svaigsta. tipo jis jauciu ten palaidas, tai vistiek kartais nuspangsta, bet kai pajungi vakumiuka tai sofsem vaziuot negalima ...
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
- Pliustas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 3141
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 08, 03:00
- AutomobilisCOLON Eclipse 1G
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Nu ZaZaZ kai jau taip aishkniesi viska ish pagrindu tai gal zinai kas pas mani clipsej gali but. A yra taip. Uzhvedus varikli kol shaltas kritineja apsukos iki kokiu 500-600, jei ishkart pradedi vazhiuot gesta, nu tipa uzhmini gaziuko pajudi ish vietos ir tada jei inmeti laisva uzhgesta momentaliai. Jei pashildau varikli kokias 2 minutes (cia vasara) tai lyg ir norm tada viskas. Ir dar, kai pirkau tik uzhvedus ant shalto palaikydavo apie 2000 apsuku kol ikaista, dabar max 1100 palaiko. 

::Trabant - Belekiek kilovatu:: Nupirko
::Toyota Starlet 0.9L:: Supuvo
::Clipse 1G - Шэтонас:: Puksht!!!
::Saab 9-3 154kw:: Benzo vagis
::Toyota Starlet 0.9L:: Supuvo
::Clipse 1G - Шэтонас:: Puksht!!!
::Saab 9-3 154kw:: Benzo vagis
ziurek topica "Dingo patsosas".... man lygiai taspats budavo. taip pat nzn, kadangi pas mane jauciu parejes tas EGR valve, tai gal tie gesimai irgi nuo to but.....bet tai ce bus su laisvu apsuku varikliuku arba kompu.....nu siaip pradzia - ausnimo skyscio dacika tikrini, paskui kompas(jei kondikai nekeisti), paskui laisvu apsuku varikliukas. EGR paprastai pradeda veikti tik esant karstam varikliui, bet gal jis kleba viduj kasnors ir belekada nuspangsta....
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai