Nomad rašėCOLON... sveikinu miciu, kuris šįkart buvo greičiausias tarp visais ratais(6) varančiųjų "klasėje" ...
Aciu, bet viskas tuo nesibaige

Po nuotykiu trasoje (rato ir zapaskes keitimo bei masinos nukritimo nuo domkrato), siendien dar taip pat teko pasidziugti. Ateinu apie piet prie masinos, kad nulekciau pas montuotojus, jog jie sutvarkytu ta rata ir zapaske, tai ziuriu, kad kitoje galineje oro jau ne kas. Kol nuvazivau iki artimiausios degalines dasipust oro - jis visa iisejo, o degalinej tas automatinis putiklis nebepucia, bes "nebemato" jokio slegio mano tuscioje toje padangoje. Tai ka, palikau masina degalinej, parejau namo, sedu i 2g, i garaza nulekiu, kad hidraulini domkrata pasiimt (nes mechaninis pas mane paluzes kazkoks), ir tada jau siausiu vel i ta degaline, kad uzsidet gale ir antra zapaske (nuo 2G). Taigi hidraulinis domkratas po masina nepalenda

tai teko nuimti nuo to domkrato ratukus, ir tik taip pavyko ji po masina pakisti. Nu vnz uzsidejau ta kita zapaske, ir jau su 1G (2G palikes dgalineje) varau jau pas montuotojus su dviem zapaskem gale

. Nuvaziuoju, skau taip ir taip, sako OK, padarysim, kol ten kalbejo, :censored: ziuriu, ir ta nuo 2G uzdeta zapaske jau tuscia

tai pz., viso teko permontuot 2 normalius ratus ir 2 zapaskes

Nu ir dar viena zapaske ZEXui reikia atiduot, bet aciu Dievui, Zexo zapaskei nors nenuleido oro

Vnz. smagiai "baigesi" slalomas
