Bet, sakyčiau, nereikėtų Golfo lyginti su, tarkim, Galantu

galima manau lygint ir golfo su galantoDzhedaj rašėCOLONSpėju žmogus kalba apie Kupsto amortizatorius...
Bet, sakyčiau, nereikėtų Golfo lyginti su, tarkim, Galantu
sMantas_V6 rašėCOLONKurioj cia vietoj Garliavoj?Teologas rašėCOLONnesakyk oij nesakyk
golfui gti 16v restoravau garliavoje senais gudziais laikais kanavo 120 litu su pakeitimu vienas daigtas
250 000 km islaike ir buvo parduotas su jais
pries tai buvau susidejes gabriel dujinius kurie mire po pirmo slalomo
o restoruoti visko mate ir nemire taip kad nesakyk
na tikiu priklauso nuo ranku kas restoruoja bet garliaviskiam respectas neveltui girdauskas i savo evoliusina i dedavo mortikus
Dzhedaj rašėCOLONSpėju žmogus kalba apie Kupsto amortizatorius...
Bet, sakyčiau, nereikėtų Golfo lyginti su, tarkim, Galantu
Nomad rašėCOLONgalima manau lygint ir golfo su galantoDzhedaj rašėCOLONSpėju žmogus kalba apie Kupsto amortizatorius...
Bet, sakyčiau, nereikėtų Golfo lyginti su, tarkim, Galantutik del 120lt abejociau kai kazkada klausiau sau tai orientacine kaina restauruot viena buvo apie 500-1000lt
Būna tokia lentelė uždėta "Atsargiai dujos"skalbiniu_Wagis` rašėCOLON 1. Kaip atskirt iš išvaizdos 1G priekinius amortikus ar jie dujiniai ar tepaliniai? turėtų būti "GAZ" parašyta ar kaip jei dujinis?
Tas autoservisas Garliavoj jau uzsidare (jei apie ta pati snekam), tai gali tekt meistrus po viena gaudyt...Aikste rašėCOLONo restoruoti visko mate ir nemire taip kad nesakyk
na tikiu priklauso nuo ranku kas restoruoja bet garliaviskiam respectas neveltui girdauskas i savo evoliusina i dedavo mortikus
Man irgi Garliavoje restauravo, mokejau berods po 80Lt, zjb padare bicki kietesnius, bet jau vienas apsimyzes truputi, laike apie 2 metus, palauksiu kol abu nsprogs ir vel vesiu restorint