
Pigyback ECU patarkit
- Fever
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 4869
- UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
- AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
- SkypeCOLON rimwerimwe
- MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas
Re: Pigyback ECU patarkit
DSMlink 500$ 

1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance
- ZLODEY
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1182
- UžsiregistravoCOLON 2006 11 19, 12:51
- AutomobilisCOLON 2005 SUBARU Impreza STi
- MiestasCOLON Vilnius
Re: Pigyback ECU patarkit


Paskaityk > http://www.machv.com/goinfasenand.html
OOOO S4 + d4
CBR600RR
CBR600RR
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 118
- UžsiregistravoCOLON 2008 04 02, 13:17
- AutomobilisCOLON ECLIPSE GSX
- SkypeCOLON hariu111
- MiestasCOLON KAUNAS
- CONTACTCOLON
Re: Pigyback ECU patarkit
Na as visai nesikabineju tik noriu suzinoti tinka tiktu man isideti bet EPROM VALDOMA KOMPA ar ne ir viskas
NEJAUGI SUNKU PASAKYTI JAI ZINOT. Ir be to niekas neklausineja manes man pacia reikia jo ir tiek
NEJAUGI SUNKU PASAKYTI JAI ZINOT. Ir be to niekas neklausineja manes man pacia reikia jo ir tiek
ZLODEY rašėCOLONIsvis nesupratau ko tu taip "uzsikabinai" ant to ECU. Gal del to kad klausineja "a chipuotas kompas?"
![]()
Paskaityk > http://www.machv.com/goinfasenand.html
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 118
- UžsiregistravoCOLON 2008 04 02, 13:17
- AutomobilisCOLON ECLIPSE GSX
- SkypeCOLON hariu111
- MiestasCOLON KAUNAS
- CONTACTCOLON
Re: Pigyback ECU patarkit
Pas mane ECLIPSE GSX 2.0t 1997 metu, na man viena firma pasiule toki uz tokia kaina na bet cia dachuja
Riebus rašėCOLONhariu rašėCOLONNa man idomu tik tai ar man bus galima prie sito seno prisijungti ''Pigyback ECU" be tos mikroschemos EPROM, Ar is to bus kokia nauda, ar is karto man aukoti 5800lt uz pilnai programuojama kompa ir ismesti sena nes kur anksciau minejau ji atinuoda jau 800lt tai man ir idomu ar bus nauda is jo, ar eis kokius parametrus pakoreguoti
is kur tu cia tokius pinigus istraukeitigi neverti tie pinigai tos galios kiek jie dades tau nei per kur
pirk ECU su EPROM kaina iki 300$ ir DSMlink nzn kiek jis kainuoja
pas tave kokia masina ir kelintu metu
Re: Pigyback ECU patarkit
Plem, bet jus irgi, vieni apie atskira savarankiska kompa, kiti apie "kiauliuka", treti apier DSMlinka ir visi vienoj vietoj. Supainiojot zmogu visai 
Is principo, tai jei dedi atskira kompa, ar "kiauliuka", tau visikai px, yra epromas ar nera jo. Nes atskiras kompas pats viska valdo, o "kiauliukas" tik pakeicia is jutikliu duodamu parametru vertes i ecu, ir psio.
Na o tokios sistemos kaip DSMlink'as, tai is principo yra ne joks kompas, o tiesiog perprograminimas standartinio masinos kompiuterio. O ji programint gali tik tokiu atveju, jei jame yra epromas. Vat ir viskas, jei taip trumpai, be jokiu isvedziojimu
Todel jami ne DSMlinko pagrindu veikianti produkta ir jis tau veiks be jokiu epromu 

Is principo, tai jei dedi atskira kompa, ar "kiauliuka", tau visikai px, yra epromas ar nera jo. Nes atskiras kompas pats viska valdo, o "kiauliukas" tik pakeicia is jutikliu duodamu parametru vertes i ecu, ir psio.
Na o tokios sistemos kaip DSMlink'as, tai is principo yra ne joks kompas, o tiesiog perprograminimas standartinio masinos kompiuterio. O ji programint gali tik tokiu atveju, jei jame yra epromas. Vat ir viskas, jei taip trumpai, be jokiu isvedziojimu


Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 118
- UžsiregistravoCOLON 2008 04 02, 13:17
- AutomobilisCOLON ECLIPSE GSX
- SkypeCOLON hariu111
- MiestasCOLON KAUNAS
- CONTACTCOLON
Re: Pigyback ECU patarkit
Aciu labai va cia suprantu atsakyma viskas aisku kaip du kar du
kai isimesiu parasysiu koki pasikeitimai
kai isimesiu parasysiu koki pasikeitimai

Micius rašėCOLONPlem, bet jus irgi, vieni apie atskira savarankiska kompa, kiti apie "kiauliuka", treti apier DSMlinka ir visi vienoj vietoj. Supainiojot zmogu visai
Is principo, tai jei dedi atskira kompa, ar "kiauliuka", tau visikai px, yra epromas ar nera jo. Nes atskiras kompas pats viska valdo, o "kiauliukas" tik pakeicia is jutikliu duodamu parametru vertes i ecu, ir psio.
Na o tokios sistemos kaip DSMlink'as, tai is principo yra ne joks kompas, o tiesiog perprograminimas standartinio masinos kompiuterio. O ji programint gali tik tokiu atveju, jei jame yra epromas. Vat ir viskas, jei taip trumpai, be jokiu isvedziojimuTodel jami ne DSMlinko pagrindu veikianti produkta ir jis tau veiks be jokiu epromu
- Sharas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1064
- UžsiregistravoCOLON 2005 04 10, 03:00
- MiestasCOLON Vilnius - Siaul
Re: Pigyback ECU patarkit
Pasikeitimai dar priklauso nuo to, kaip gerai viskas su programinta
.
As asmeniskai kai jau prieisiu ta vieta, kai tikrai reiks perprogramuot kompa, atiduosiu tai patyrusiam mapperiui, pinigus sumoki, bet uztai ir rezultata normalu gauni.

As asmeniskai kai jau prieisiu ta vieta, kai tikrai reiks perprogramuot kompa, atiduosiu tai patyrusiam mapperiui, pinigus sumoki, bet uztai ir rezultata normalu gauni.
Daily pocket-rocket: 92 Mitsu Colt Gti
Weekend: turbo powered Nissan S12
EikTuNaa... TEAM
Zvaigzdiu Metalas Inc.
Weekend: turbo powered Nissan S12
EikTuNaa... TEAM
Zvaigzdiu Metalas Inc.
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 118
- UžsiregistravoCOLON 2008 04 02, 13:17
- AutomobilisCOLON ECLIPSE GSX
- SkypeCOLON hariu111
- MiestasCOLON KAUNAS
- CONTACTCOLON
Re: Pigyback ECU patarkit
Na taip bet galima pabandyti juk nuo to nieko blogo nenutiks, jai nieko nepavyks as tada jau varysiu
Sharas rašėCOLONPasikeitimai dar priklauso nuo to, kaip gerai viskas su programinta.
As asmeniskai kai jau prieisiu ta vieta, kai tikrai reiks perprogramuot kompa, atiduosiu tai patyrusiam mapperiui, pinigus sumoki, bet uztai ir rezultata normalu gauni.
- Sharas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1064
- UžsiregistravoCOLON 2005 04 10, 03:00
- MiestasCOLON Vilnius - Siaul
Re: Pigyback ECU patarkit
Zinoma galima
.
Siaip jei planuoji kazka pats daryt tai labai rekomenduoju wideband liamda isistatyt programavimui (manau galima pasiskolinti/issinuomuoti, nes siaip kainuoja), kad galetum realiu laiku misini matyti ir neiskept variklio. Ir dar labai patogu butu g-meteri turet, kad matytusi ar cia i geraja ar i blogaja puse viskas eina. Belieka susirast gera kelio gabala ir gali sau sedet visa diena atmusinedamas zemelapius.

Siaip jei planuoji kazka pats daryt tai labai rekomenduoju wideband liamda isistatyt programavimui (manau galima pasiskolinti/issinuomuoti, nes siaip kainuoja), kad galetum realiu laiku misini matyti ir neiskept variklio. Ir dar labai patogu butu g-meteri turet, kad matytusi ar cia i geraja ar i blogaja puse viskas eina. Belieka susirast gera kelio gabala ir gali sau sedet visa diena atmusinedamas zemelapius.
Daily pocket-rocket: 92 Mitsu Colt Gti
Weekend: turbo powered Nissan S12
EikTuNaa... TEAM
Zvaigzdiu Metalas Inc.
Weekend: turbo powered Nissan S12
EikTuNaa... TEAM
Zvaigzdiu Metalas Inc.
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 118
- UžsiregistravoCOLON 2008 04 02, 13:17
- AutomobilisCOLON ECLIPSE GSX
- SkypeCOLON hariu111
- MiestasCOLON KAUNAS
- CONTACTCOLON
Re: Pigyback ECU patarkit
Na del wideband lambda tai turi omenija del kuro ir misinio santykio stebejimui na pas mane sitas dalykas yra ir viskas matosi,
na o del sito g-meteri tai nelabai suprantu kurioja vietoja naudojamas ir ka matuoja
na savaitgalis ilgas bus manasis masinoja praleistas.
na o del sito g-meteri tai nelabai suprantu kurioja vietoja naudojamas ir ka matuoja
na savaitgalis ilgas bus manasis masinoja praleistas.
Sharas rašėCOLONZinoma galima.
Siaip jei planuoji kazka pats daryt tai labai rekomenduoju wideband liamda isistatyt programavimui (manau galima pasiskolinti/issinuomuoti, nes siaip kainuoja), kad galetum realiu laiku misini matyti ir neiskept variklio. Ir dar labai patogu butu g-meteri turet, kad matytusi ar cia i geraja ar i blogaja puse viskas eina. Belieka susirast gera kelio gabala ir gali sau sedet visa diena atmusinedamas zemelapius.
Re: Pigyback ECU patarkit
Pas tave nemanau, kad bus wideband'as. Pas tave bus tiesiog paprastas A/F santykio matuoklis, kuri pajungtas prie standartinio lemda (narrowband) zondo. Kaip indikacinis prietaisas jis ok, bet normalaim mapinimui jau reikia wideband'o 
Apie G-meteri internete tikrai yra parasyta, kas cia do prietaisas, ir kas su juo valgoma, o jei trumpai, tai ir realia galia trasoje masinos su juo gali pamatuot, ir isibegejomo laika iki 100, ir 1/4 ir 1/8 mylios iveikimo laikus ir t.t.
no o del pacio mapinimo, tai nzn, jei desi normalu programuojama kompa, tai tikrai nepapriu paciam zaisti, nes gali taip susimapinti, kad uzlenksi varikli per pirma rimtesni pravaziavima.
O jei desi koki populiaresni piggyback'a, tai ju nestatymu konkreciam modeliui ir interne gali rast. Tai aisku nebus idealiausi nustatymai konkreciai butent tavo masinai su tavo padarytais modais, bet bent jau bus i ka orientuotis.
Kaip pvz, tarkim Apexi SAFC II nustatymus 2G turbavykui gali rasti ir roadraceengineering.com puslapyje, ir kitur, kadangi jis gan populiarus amerikoje tarp DSM'ininku

Apie G-meteri internete tikrai yra parasyta, kas cia do prietaisas, ir kas su juo valgoma, o jei trumpai, tai ir realia galia trasoje masinos su juo gali pamatuot, ir isibegejomo laika iki 100, ir 1/4 ir 1/8 mylios iveikimo laikus ir t.t.
no o del pacio mapinimo, tai nzn, jei desi normalu programuojama kompa, tai tikrai nepapriu paciam zaisti, nes gali taip susimapinti, kad uzlenksi varikli per pirma rimtesni pravaziavima.
O jei desi koki populiaresni piggyback'a, tai ju nestatymu konkreciam modeliui ir interne gali rast. Tai aisku nebus idealiausi nustatymai konkreciai butent tavo masinai su tavo padarytais modais, bet bent jau bus i ka orientuotis.
Kaip pvz, tarkim Apexi SAFC II nustatymus 2G turbavykui gali rasti ir roadraceengineering.com puslapyje, ir kitur, kadangi jis gan populiarus amerikoje tarp DSM'ininku

hariu rašėCOLONNa del wideband lambda tai turi omenija del kuro ir misinio santykio stebejimui na pas mane sitas dalykas yra ir viskas matosi,
na o del sito g-meteri tai nelabai suprantu kurioja vietoja naudojamas ir ka matuoja
na savaitgalis ilgas bus manasis masinoja praleistas.
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 118
- UžsiregistravoCOLON 2008 04 02, 13:17
- AutomobilisCOLON ECLIPSE GSX
- SkypeCOLON hariu111
- MiestasCOLON KAUNAS
- CONTACTCOLON
Re: Pigyback ECU patarkit
dekui uz issamu atsakyma o tas G-meteri brangus yra ar nelabai. Na dar nezinau ar man ta nauja pirkti uz 5800lt ar kur siulo DSM
Micius rašėCOLONPas tave nemanau, kad bus wideband'as. Pas tave bus tiesiog paprastas A/F santykio matuoklis, kuri pajungtas prie standartinio lemda (narrowband) zondo. Kaip indikacinis prietaisas jis ok, bet normalaim mapinimui jau reikia wideband'o
Apie G-meteri internete tikrai yra parasyta, kas cia do prietaisas, ir kas su juo valgoma, o jei trumpai, tai ir realia galia trasoje masinos su juo gali pamatuot, ir isibegejomo laika iki 100, ir 1/4 ir 1/8 mylios iveikimo laikus ir t.t.
no o del pacio mapinimo, tai nzn, jei desi normalu programuojama kompa, tai tikrai nepapriu paciam zaisti, nes gali taip susimapinti, kad uzlenksi varikli per pirma rimtesni pravaziavima.
O jei desi koki populiaresni piggyback'a, tai ju nestatymu konkreciam modeliui ir interne gali rast. Tai aisku nebus idealiausi nustatymai konkreciai butent tavo masinai su tavo padarytais modais, bet bent jau bus i ka orientuotis.
Kaip pvz, tarkim Apexi SAFC II nustatymus 2G turbavykui gali rasti ir roadraceengineering.com puslapyje, ir kitur, kadangi jis gan populiarus amerikoje tarp DSM'ininku
hariu rašėCOLONNa del wideband lambda tai turi omenija del kuro ir misinio santykio stebejimui na pas mane sitas dalykas yra ir viskas matosi,
na o del sito g-meteri tai nelabai suprantu kurioja vietoja naudojamas ir ka matuoja
na savaitgalis ilgas bus manasis masinoja praleistas.
- ZLODEY
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1182
- UžsiregistravoCOLON 2006 11 19, 12:51
- AutomobilisCOLON 2005 SUBARU Impreza STi
- MiestasCOLON Vilnius
Re: Pigyback ECU patarkit
Manau kad AEM EMS specialiai for Eclipse 2G galima butu parvezti maximum uz 4500LTL...
AEM's Plug & Play Engine Management System (EMS) plugs directly into a vehicle's factory ECU harness and requires no additional wiring or hardware. Windows™ compatible software (2000, XP, NT, 98, 95, ME) makes the task of copying, viewing and manipulating data as simple as a click of the mouse. An integrated tuning wizard allows users to create a base map specifically for a car’s configuration, regardless of what type of injectors, sensors, coils or other changes have been made. The AEM EMS's infinitely adjustable software allows tuners to program virtually any combination of engine control, power adders and auxiliary devices, and accurately delivers proper amounts of fuel and correct ignition timing for any boost level or operating condition.
- Installs in minutes using Plug & Play technology—no wiring necessary!
- Start-up calibrations included
- Live help window eases tuning process
- Set-up Wizard creates a custom base map for your car
- System is fully enabled—Never pay for upgrades!
- Free software updates on aempower.com
- Uses all the factory sensors
- Runs on Windows™ compatible software
- Fuel table automapping
- Programmable traction control
- Onboard 512kb datalogger
- Up to 10 cylinder sequential fuel injection
- 16 general-purpose outputs
- 7 definable switch inputs
- Electronic boost control
- Soft cut rev limiters
- Two step launch control
- Wet or dry nitrous control
- Definable knock control
- Full idle control
- 4 EGT inputs with fuel control
- 16/32 hybrid high speed processor
AEM's Plug & Play Engine Management System (EMS) plugs directly into a vehicle's factory ECU harness and requires no additional wiring or hardware. Windows™ compatible software (2000, XP, NT, 98, 95, ME) makes the task of copying, viewing and manipulating data as simple as a click of the mouse. An integrated tuning wizard allows users to create a base map specifically for a car’s configuration, regardless of what type of injectors, sensors, coils or other changes have been made. The AEM EMS's infinitely adjustable software allows tuners to program virtually any combination of engine control, power adders and auxiliary devices, and accurately delivers proper amounts of fuel and correct ignition timing for any boost level or operating condition.
- Installs in minutes using Plug & Play technology—no wiring necessary!
- Start-up calibrations included
- Live help window eases tuning process
- Set-up Wizard creates a custom base map for your car
- System is fully enabled—Never pay for upgrades!
- Free software updates on aempower.com
- Uses all the factory sensors
- Runs on Windows™ compatible software
- Fuel table automapping
- Programmable traction control
- Onboard 512kb datalogger
- Up to 10 cylinder sequential fuel injection
- 16 general-purpose outputs
- 7 definable switch inputs
- Electronic boost control
- Soft cut rev limiters
- Two step launch control
- Wet or dry nitrous control
- Definable knock control
- Full idle control
- 4 EGT inputs with fuel control
- 16/32 hybrid high speed processor
OOOO S4 + d4
CBR600RR
CBR600RR