http://www.youtube.com/watch?v=Hb1LugM1y_wZND007 rašėCOLONa toks pastebejimas o bendrai nemanot kad 300AG ar 290 yra per daug i FWD??:)
Pradžioje 1,6 barų o vėliau net 1,8bar
Žinoma, šiame variklyje pakeitimų padaryta, matyt, radikalių, be to jis, greičiausiai, buvęs turbinis iš pat pradžios. Tačiau šis video parodo, kiek įmanoma visgi iš 4G63T išspausti,, ir tai ne 250 arklių. Tereikia idėti kažkiek darbo, kažkiek pinigų...
Nowone, thanks, labai naudingas linkas, iš esmės visi atsakymai į mano klausimus. O aš namų darbų kaip ir neatlikau, jei to puslapio pats neradauNowone rašėCOLONShow, pasiskaityk pradziai bent sita:
http://www.dsmtuners.com/forums/showthread.php?t=5986

Esminės, mano nuomone vietos:
Stronger Pistons and rings (either forged(9.0:1) or 2g(8.5:1) or EVO(8.7:1))
MLS Metal head gasket
o čia atsakymas į mano klausimą apie elektroniką:
Turbo ECU or SAFC (to better control the fuel curve)
Boost Gauge, EFT Gauge, Air to Fuel Ratio Gauge