nuo tai tie eclipsai ejo nuo 95-99 . visos europines turi 4g63 motora . nuo 95 iki 97 ejo 6 bolt'u crankwalk'as o nuo 97 jau 7 . va tep va .cfs-w600 rašėCOLONSuzinojau naujienaRoliz rašėCOLON aha
Eclipse modeliai...
- Nasas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1985
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 28, 03:00
- AutomobilisCOLON Acura RSX Type-S
- MiestasCOLON Alytus
šiaip logiškai pagalvojus suprastum kad 214 mažai turbiniam eclipsui yra, nereikia google pasikliauti aklai. šiaip tai bendrai manau kad tu irgi gali būti teisus, nes galbūt radai lbft o ne Nm. taip ir bus tikriausiai, nes nuo 290 niutonmetrų verčiant į lbft gaunasi 214Roliz rašėCOLONnu bent tai googlej radau kad 214 , tai turbut kas rase -pamelavo

RSX Type-S
EX Eclipse 3G GT
EX Eclipse 1G GS
EX Eclipse 3G GT
EX Eclipse 1G GS
Ai blec, pavasaris praejo, atejo vasara, nors saule ir galvos neperkaitina, ale vis vien visokios tokios siokios ir anokios mintys i galva lenda
Pasiziurejau as bilietui po kapotu i Chryslerio varikli... nu tikrai ne taip jau ir blogai jis isrodo... ypac kai paskaitai pvz:
http://orl.dsmforum.com/showthread.php? ... rid&t=6765
http://forums.2gnt.com/dcboard.php?az=s ... g_id=74653
http://www.dsmtimes.org/times.php?Heade ... FWD&Page=1
Ir siap kazkaip ziuriu cia dauguma prastai nusiteike apie 420A, bei apskritai apie neturbinio (stock) variklio modinima, tik va riebus ir donixas dar kazkiek palaiko ta ideja daryt kazka kitaip, nei kad visi
Ai cia va dar istrauka is vieno posto:
Ir dar daug kur randu, kai apskritai tarp 2G FWD yrs greitesni pamodinti 420A, nei modinti 4G63, bet cia aisku "modai" nelygu "modams"/
P.S. o seip tai nekreipkit demesio per daug, seip parasiau toki posta "beleka"

Pasiziurejau as bilietui po kapotu i Chryslerio varikli... nu tikrai ne taip jau ir blogai jis isrodo... ypac kai paskaitai pvz:
http://orl.dsmforum.com/showthread.php? ... rid&t=6765
http://forums.2gnt.com/dcboard.php?az=s ... g_id=74653
http://www.dsmtimes.org/times.php?Heade ... FWD&Page=1
Ir siap kazkaip ziuriu cia dauguma prastai nusiteike apie 420A, bei apskritai apie neturbinio (stock) variklio modinima, tik va riebus ir donixas dar kazkiek palaiko ta ideja daryt kazka kitaip, nei kad visi

Ai cia va dar istrauka is vieno posto:
Bet seip tai tikrai stebetina, kaip stock galva atlaiko tokias "nagruzkes", bet matyn ne tokios jau ir blogos tu "atmosferiku" savybesTHE QUICKEST AND FASTEST STREET FWD 2G DSM!
{take THAT, 4G63 racists! oh, did I mention that that is with a STOCK HEAD, CAMS, VALVES, AND INTAKE? Of course you can't believe me, your 4G63 don't do that!}

P.S. o seip tai nekreipkit demesio per daug, seip parasiau toki posta "beleka"

Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)