Išvedžiojat nesąmones kažkokias.
Jeigu ir uždraus HID tipo žibintus, tai absoliučiai visiems, pas ką gamykloj nesumontuoti jie.
O gamykloj jie sumontuoti turi turėti žibintų apiplovimą ir beveik visais atvejais turi automatinį šviesų aukščio reguliavimą (ne rankenėlės pasukimu iš salono).
Tokie žibinti žymimi skirtingai, nei halogenai. Halogeniniai žibintai žymimi HC HR, arba HCR. O pvz xenonai trumpi, halogenai ilgi - DC HR. Pagal tai ir galima patikrinti ir nuspręsti, ar ta mašina gali turėti HID žibintus.
Tik vat kitas įdomus niuansas - ne vienos naujos mašinos žibintai apskritai neturi jokių žymėjimų ant stiklo.
Jau vieną kartą aiškinau, bet paaiškinsiu dar kartą, kodėl šitie xenon conversion kit'ai akins bet kokiuose reflektoriniuose žibintuose, nesvarbu ar stiklas atlieka šviesos išsklaidymo funkciją, ar ne.
Halogeninės lemputės šviesos šaltinis yra cilindro formos ir per visą to cilindro ilgį šviesos intensyvumas yra vienodas.
HID lemputėje yra lanko formos, šviesos intensyvumas smarkiai ryškesnis ties elektrodais, t.y. lanko galuose.
Kaip manot, kokios formos šviesos šaltiniui suprojektuoti standartiniai reflektoriai?

Dėl lęšinių žibintų - juose yra pertvara, kuri neleidžia akinti kitų vairuotojų, todėl juose iš esmės šaltinio forma neturi įtakos. BET praktiškai visų HID žibintų pertvaros forma skiriasi, t.y. europinis šviesos laužimas va tokios formos _/ turi užkilimą į dešinę pusę, kad apšviestų kelkraštį. Su HID žibintais toks užkilimas ima akinti šalia dešinėj juostoj važiuojančius vairuotojus. HID žibintų šviesos laužimas yra apribotas horizontaliai ir dešinėje, t.y. jo forma _/-----.