ZLODEY rašėCOLONNa po miesta nelabai patogu vaziuotu ant aukstu RpM'u...

Keletas palyginimu Hondu su kitom masinom. Nelabai ten ir skiriasi tas torqas palei apsukas daugelio gan panasiai, be to visad galima ijungti zemesne pavara kas trunka tikrai nedaug

, o tada VTEC'as....
Tingejau versti manau visi supras ir taip:
Honda Prelude 5 '97-'00 2,0l 16v SOHC
Мощность, л.с./об Galia мин 133 / 5300
Крутящий момент, Нм/об мин Torqas
179 / 5000
Максимальная скорость V max, км/час 201
Разгон до 100 км/час, 0-100kmh с 9.2
Mitsubishi Galant Ryklys '97-'03 2,0l
Мощность, л.с./об мин 136 / 6000
Крутящий момент, Нм/об мин
178 / 4500
Максимальная скорость, км/час 200
Разгон до 100 км/час, с 11.9
Hyunday Coupe '99-'01 2,0l
Мощность, л.с./об мин 138 / 6000
Крутящий момент, Нм/об мин
182 / 4900
Максимальная скорость, км/час 201
Разгон до 100 км/час, с 8.6
Renault Laguna 2,0l 16v DOHC '98-'01
Мощность, л.с./об мин 140 / 6000
Крутящий момент, Нм/об мин
182 / 4500
Максимальная скорость, км/час 210
Разгон до 100 км/час, с 9.8
Nissan 100NX 2,0l GTI
Мощность, л.с./об мин 143 / 6400
Крутящий момент, Нм/об мин
178 / 4800
Максимальная скорость, км/час 210
Разгон до 100 км/час, с 8.2
nu kad vat panasiai tas torqas ne tik Hondos prie aukstesniu sukiu ... ajsku yra ir tokiu kur atmosferiku dulitriniu kur ir nuo 3500 max Torqas bet nedaug.
Va dar Hondike kuri man patinka nebutu USDM tai visai pagalvociau apie isigyjima. Beje ir su torqu jau geriu sitam modelyj nes ne Type-S turi 191 prie 4000 apsuku Type-s'o tixliai neradau.
