Puslapis 318

ParašytasCOLON 2006 01 18, 17:48
mantasa
Blem, tas 3g geras. man dar ilgus metus s... plaukti iki jo :cry:

ParašytasCOLON 2006 01 18, 19:49
Swifty
mantasa rašėCOLONBlem, tas 3g geras. man dar ilgus metus s... plaukti iki jo :cry:
uzjauciu :D

ParašytasCOLON 2006 03 09, 21:20
EvaldaZ_NI
Ice_Gee rašėCOLONPaveikslėlis

cia ne eclipse,bet radau toki hm..net nzn kaip cia pavadint toki INTERJERA :D:D
o cia gagarino svajoniu volgos interjeras :D

ParašytasCOLON 2006 03 10, 08:47
Kevinas
Mitsubishi Eclipse GT

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis

Tai atsitinka kiekvienam iš mūsų, nepriklausai ar mes to norime, ar ne. Tu sėdi vakarėlyje, pačiame jo įkarštyje įžengia žmogus su išsiskiriančiu iš visų kitų savo stiliumi, lyg būtų tiesiai iš „MTV Music Video Awards” šventės užsukęs čia. Visų akys ir dėmesys nukreiptas į jį, tu iš paskutiniųjų stengiesi kuo greičiau jį pranokti ar bent jau tapti panašiu.

Tai Robertas Vilsonas (Robert Wilson), „Modern Image Signworks“ savininkas, dar kitaip žinomas kaip grafikos meistras iš Huntingtono paplūdimio, Kalifornijos valstijoje. 2000 metais „Mitsubishi“ gamintojai ieškojo žmogaus, kuris galėti pristatyti naująjį „3G Elipse“ koncepcinį modelį, rado – Robertą, jie jam tai patikėjo.

Trečios kartos “Mitsubishi Eclipse” buvo išleista į rinką 2000 metais. “Mes esame dideli pirmos ir antros kartos „Mitsubishi Eclipse“ fanai, bet mes buvome nusivylę, jog “AWD GSX” versija buvo panaikinta, kaip ir turbininė “GS-T” versija”, sako Robertas. Bet vietoj to, buvo pasiūlyta vieno velenėlio (“SOHC”), 24 vožtuvų, 3,0l darbinio tūrio V6 variklis, išvystantis 205 arklio galias. “Bet mes labiau mylime turbinines versijas, juk visi puikiai žinome, kokį malonumą jos suteikia, didesnio darbinio tūrio variklis to nepakeis” – teigia Robertas.

Mes visi gerai žinome “4G63” modelio, pirmos karto “Eclipse” galimybes. Bet šiandien, tėra keletas firmų, kurios užsiima trečiosios kartos “Eclipse” tiuningavimu. Robertas ir “Nitrous Express” bendradarbiaudami įdiegė tiesioginę “NOS” sistemą, kurios dėka, automobilis gali išvystiti 100 pridėtinių arklio galių. Kitas pakeitimas – automobilio elektros grandis: “HKS Super Fire” uždegimo žvakės kartu su “Vitek” laidais, “Holley Annihilator” uždegimas ir “Race Battery” akomuliatorius. Tuo pačiu buvo pagerintas automobilio “kvėpavimas” – “AEM Performance Air Induction System” oro padavimo kolektorius ir “HKS Super Drager” išmetimo sistema. Robertas leido kelioms auksarankių firmoms prikišti savo nagus prie variklio, kurie itin pagerino vaizdą po variklio gaubtu, pakeisdami variklio vožtuvų dantelio spalvą į šviesiai mėlyną, padengdami chromu padavimo bloką ir priekinių amortizatorių skersinę atramą. Standartinės radiatoriaus žarnos buvo pakeistos į „Redd Hoz“ išskirtines žarnas, o variklio žarnos, buvo pakeistos „Hose Techniques” žarnas. Derinant spalvas, standartinei dangteliai ir varžtai buvo pakeisti į melynus „STR“ firmos. Robertas šį spalvų derinį bandė ne tik išlaikyti po variklio dangčiu, bet ir automobilio eksterjere.

Aštrus ir raumeningas dizainas – “Mitsubishi Eclipse GT”. Kai kurie tai dievina, kiti nekenčia. Automobilio dizainas buvo sukurtas pagal, “SST” firmos koncepciją. Išilgai “raižytas” šonas ir aštirų kampų grotelių linijos buvo suteiktos ir serijiniam modeliui, bet tai, Robertui neatrodė besaikiškai. “Wing West” firmos “W-Typ” serijos spoilerių komplektas ir galinis spoileris, žinoma, ir viskas automobilio kėbulas, buvo nudažyti “Body Pros” firmoje, norint labiau dramatizuoti “Eclipse GT” išvaizdą. “Body Pros” taip pat nudažė, ,jau pakeistus standartinius žibintus į “Catz MSX”, juodu laku. „Modern Image Signworks”, kurią įkūrė Robertas, pats su savo komanda sukūrė mėlynos-baltos spalvos grafiką ant automobilio, kuri yra taip gerai užklijuota, jog susidaro įspūdis, kad čia ne lipdukai, o dažai. Tai tik vienas iš pavyzdžių, ką sugeba Robertas, lipdukai išties pabrėžia tikrąjį automobilio charakterį.

Paskutinis, viena iš reikšmingesnių išorės vaizdo dalių – ratlankiai. 19 colių “Axis Se7en” ratlankiai apauti “Yokohama AVS Sport” 235/35R19 priekyje ir 245/35R19 gale padangomis. Uždėjus tokius ratus, teko žeminti važiuoklę. Čia buvo pasitelkta “HKS Super Form” spyruoklės, “Koni” amortizatoriai ir “Energy Suspension” įvorės, kurie kartu atliko išties puikiai savo funkciją, ko ir tikėjosi Robertas. Tai išties pagerino automobilio stabilumą ir valdymą kelyje nardant mieste tarp besivelkančių automobilių ir skriejant automagistrale dideliu greičiu, bet kas apie stabdžius? Juos pakeitė “AEM Big Rotor Brake Kit” sportinių, didelio diametro, stabdžių diskų komplektas.

Kai techniniai sprendimai, išorės dailinimai buvo užbaigti, Robertas ėmėsi salono rekonstravimo. Tačiau šiuos darbus Robertas patikėjo savo geram draugui – Džo (Joe), „Wet Works Garege“ firmos savininkui. Džo tuoj pat išlygino visą panelę ir nudažė tokios pačios spalvos dažais, kaip ir kėbulo. Šis paklaikęs žvilgsnis yra labai pabrėžtas juodais ir pilkais „Sparco Trino“ elementais. Kai Džo baigė savo rankdarbį, durų panelės buvo apmuštos juoda medžiaga su „Sparco“ logotipu, kuris taip pat matomas ant priekinių sėdynių. Robertas tuomet skubiai užsakė visą likusią detalių dalį tiesiai iš „Sparco“ katologo: įrengimus, vairo ratą, pedalus ir bėgių perjungimo svirtelę.

Galiausiai, atėjo metas, kai teliko įdėti aparatūrą. Ilgai ir nekantriai laukusi „Good Guys“ firma iš Tustino (Tustin), Kalifornijos valstija, galėjo parodyti tai, ką sugeba atlikti be priekaištų. visa komanda sulindusi į Roberto „Eclipse“ saloną, pradėjo audio aparatūros montavimo darbus. Pradžioję, jie išdraskė visas standartines automobilio paneles. Trys 25 centimetrų diametro „Boston Acoustiscs“ žemų dažnių garsiakalbiai buvo sumontuoti pačioje bagažinės pabaigoje. Toliau už jų, giliau į automobilio soloną, buvo gražiai įkomponuotas „Nitrous Express“ azoto suboksido balionas tarp dviejų „Clarion“ firmos stiprintuvų: „APX400-4“ ir „APX400-2“. Be šių trijų žemų dažnių garsiakalbių buvo sumontuota dar ir šešių diskų keitiklis, du 6x9 colių vidutinių dažnių ir du aukštų dažnių garsiakalbiai, bei du „Boston Acoustiscs“ perėjimai. Visą šia audinio sistemą valdo „Clarion VRX-8271” valdymo blokas. Sumontavus tokią aparatūra, kaip ir kiekviename automobilyje su gera audio/video aparatūra, teko įdiegti storus, gerus, laidus ir visą kalną saugiklių.

Atsiprašome už klaidas, straipsnis verstas iš anglų kalbos.

Paveikslėlis

Straipsnį parengė Mitnick, besttune.com.

ParašytasCOLON 2006 03 10, 11:25
Ruffian
Kevinas rašėCOLONMitsubishi Eclipse GT
idomus straipsnis,ir dar idomesne eclipse :lol:
ta pirma nuotrauka daznai ant mano pc desktopo buna.

ParašytasCOLON 2006 03 10, 12:49
mantasa
Andrius rašėCOLON
pelioks rašėCOLON tu čia, Andriuk, atsargiau :nono: Gagarino svajonių auto tai VOLGA buvo :driver: :tt2:
jo teisybe tu sakai, sita vat volga
Paveikslėlis
Volga, bet su 850 BMW agregatais...

ParašytasCOLON 2006 03 13, 20:53
Kevinas

ParašytasCOLON 2006 03 13, 21:26
Dzhedaj
Ruffian rašėCOLON idomus straipsnis,ir dar idomesne eclipse :lol:
ta pirma nuotrauka daznai ant mano pc desktopo buna.
Ar butina cituoti tokio ilgio straipsni? :ranting:

ParašytasCOLON 2006 03 13, 22:06
Salkiz
Dzhedaj rašėCOLON
Ruffian rašėCOLON idomus straipsnis,ir dar idomesne eclipse :lol:
ta pirma nuotrauka daznai ant mano pc desktopo buna.
Ar butina cituoti tokio ilgio straipsni? :ranting:
bu bu bu ... ko ne sirshti? Paveikslėlis

ParašytasCOLON 2006 03 14, 10:01
mantasa
Kevinas rašėCOLONhttp://cgi.ebay.com/ebaymotors/2003-Mit ... dZViewItem

CIA DAR VIENA 3G :droll:
Blem idomu uz kiek ja atiduos sitam aukcione.... :roll:

ParašytasCOLON 2006 03 14, 13:20
kid

ParašytasCOLON 2006 03 14, 22:33
Kevinas
nieko grazaus, be to tema: 3G bling-bling, taigi :offtopic:

ParašytasCOLON 2006 03 16, 10:15
kid
Kevinas rašėCOLON
nieko grazaus, be to tema: 3G bling-bling, taigi :offtopic:
nu sorry tada, va pasitaisiau http://www.tuningfever.com/displayimage ... 23&pos=880

ParašytasCOLON 2006 03 16, 10:39
Wytska
o sita su superchargeriu :twisted:

ParašytasCOLON 2006 03 16, 16:24
Kevinas
grazuole.. butu orandzine, tai su tokiu priekiniu buferiu galetu kelia Vilniaus-Kaunas-Klaipeda ziema valyt ..

update'as:

beje, gaila kad tam psl tik foto ir nera aprasymu jokiu arba vienos masinos daugiau fotkiu..