Galant 2,4 GDI dujos

Visi klausimai susiję su LPG įrangos dėjimu, remontu, reguliavimu ir t.t.
Deividux
Dalyvis
PranešimaiCOLON 4
UžsiregistravoCOLON 2014 07 04, 20:05
AutomobilisCOLON Mitsubishi Galant
SkypeCOLON deiost

Galant 2,4 GDI dujos

Neperskaitytas pranešimas Deividux » 2014 07 04, 21:20

Įsigijau tokį modelį, dujos matyt tik dėl vaizdo įdėtos, II kartos, auto nei ant benzo nei ant duju nevažiuoja. Pasileidžiu ant duju laikosi apie 2000 apsukų, kai tik klimą įjungiu pašoka iki 3200. su benzu visai nebendrauja, gesta. Gal kas minčių turit?

Vartotojo avataras
Roliz
Dalyvis
PranešimaiCOLON 6440
UžsiregistravoCOLON 2005 02 19, 02:00
AutomobilisCOLON Accord Tourer
SkypeCOLON stotas
MiestasCOLON Kaunas

Re: Galant 2,4 GDI dujos

Neperskaitytas pranešimas Roliz » 2014 07 05, 10:01

Ar tikrai GDI? nes 2.4 buvo ir pas amerikonus galantus. O jei tikrai GDI, tai gali naujo variklio ieškoti, bus purškalai sudegę ir siurblys užlinkęs.
Accord Tourer

Vartotojo avataras
performancas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 824
UžsiregistravoCOLON 2006 05 31, 22:10
AutomobilisCOLON 1g DSM Performanced :)
MiestasCOLON Anyksciai - Vilnius

Re: Galant 2,4 GDI dujos

Neperskaitytas pranešimas performancas » 2014 07 05, 14:32

Deividux rašėCOLONĮsigijau tokį modelį, dujos matyt tik dėl vaizdo įdėtos, II kartos, auto nei ant benzo nei ant duju nevažiuoja. Pasileidžiu ant duju laikosi apie 2000 apsukų, kai tik klimą įjungiu pašoka iki 3200. su benzu visai nebendrauja, gesta. Gal kas minčių turit?
taip ir turi but, jai 2kartos duju iranga :) 2k rpm laikosi del to kad kopas su misiniu laivus sukius reguluoja, o ant duju gaunasi kad kiek sklende pradaryta tiek ir rpm. o del benzo ti bus purkstukai greiciausiai sudege, bet su sita sistema kad ir kitus sudesi jai ant duju vazinesi sudegs, reik det 4kartos duju iranga skirta butent gdi/fsi varikliams :wink:
Colt C53A Targa - GTi 4g67 100Kw - sold
1G '94 DSM GS+T - in po presas
Colt '05 cz3 1,3 70kw
Colt '94 CA0 1,6 83kw daily car/ (turbo project coming...)
http://www.temis.lt/

Deividux
Dalyvis
PranešimaiCOLON 4
UžsiregistravoCOLON 2014 07 04, 20:05
AutomobilisCOLON Mitsubishi Galant
SkypeCOLON deiost

Re: Galant 2,4 GDI dujos

Neperskaitytas pranešimas Deividux » 2014 07 06, 18:58

Roliz rašėCOLONAr tikrai GDI? nes 2.4 buvo ir pas amerikonus galantus. O jei tikrai GDI, tai gali naujo variklio ieškoti, bus purškalai sudegę ir siurblys užlinkęs.
Tikrai GDI, mašina pirmą kartą registruota švedijoj.
šiandien susinervinęs prakūriau dar kartą, tai beveik dirba ir ant benzo ir ant dujų. Su dujom jau norėjo susidraugaut, padirbo 5 min lygiom apsukom, apie 750, ir užgeso, poto nebegalėjau prakurt nelaikydamas pedalo. Benzas irgi, kol laikai pedalą dirba, paleidi gesta. Varysiu pirmadienį pas dujininkus, gal kokį burtą sugalvos.
performancas rašėCOLON
Deividux rašėCOLONĮsigijau tokį modelį, dujos matyt tik dėl vaizdo įdėtos, II kartos, auto nei ant benzo nei ant duju nevažiuoja. Pasileidžiu ant duju laikosi apie 2000 apsukų, kai tik klimą įjungiu pašoka iki 3200. su benzu visai nebendrauja, gesta. Gal kas minčių turit?
taip ir turi but, jai 2kartos duju iranga :) 2k rpm laikosi del to kad kopas su misiniu laivus sukius reguluoja, o ant duju gaunasi kad kiek sklende pradaryta tiek ir rpm. o del benzo ti bus purkstukai greiciausiai sudege, bet su sita sistema kad ir kitus sudesi jai ant duju vazinesi sudegs, reik det 4kartos duju iranga skirta butent gdi/fsi varikliams :wink:
Turiu dar mazdą su 4 kartos Landi Renzo dujom, gal tiks, tai sukeisiu vietom ir minu

2014 07 07, 15:22 papildyta:

Nu viskas aišku, laidoju benzą, važinėju dujom. Kai pasirinkimas 9 Ltr benzo ar 10-11 dujų, tai manau vistiek su benzu nevažinėsiu :)

BUTTON_POST_REPLY