Puslapis 11

sudega oro filtras..

ParašytasCOLON 2011 03 29, 19:15
ByJDM
sveiki,
lancer 1.6 93m
problema su dujomis,
del kokiu priezasciu dujos biski "shaudo" oro isiurbimo dezeje?
kodel oro filtre atsiranda isdegusi skyle? kas blogai su dujomis?
ar nuo viso sito oro filtro isdegimo, oro srauto matuokle nukenteti gali?
nes dabar ant duju masina dirba normaliai, orbet laikui begant o filtre issilydo skylutes. ijungiant benzina apsukos sokineja nuo 1 iki 2 ~.

Re: sudega oro filtras..

ParašytasCOLON 2011 03 29, 21:50
mpegas
Pirma susitvarkyk, kad gerai dirbtų ant benzino. Gal žvaklaidžiai blogi ar žvakės. Jei jau šaudė, tai srauto matuoklė greičiausiai kad nukentėjo. Dažnai dujos šaudo, kai blogai sureguliuotas degusis mišinys, t.y. jis dažniausiai būna per liesas. Spėju, kad dujų įranga be įpurškimo.

Re: sudega oro filtras..

ParašytasCOLON 2011 04 03, 15:44
ByJDM
taip be ipurskimo, paprastos dujos:)

Re: sudega oro filtras..

ParašytasCOLON 2011 04 03, 16:26
ARTdsg
Sakiaugi tau dekis "sportini" filtra ir kolkas isimk matuokle, kol vazinesi ant duju viskas bus gerai ;)

Re: sudega oro filtras..

ParašytasCOLON 2011 04 03, 19:06
Tomasis
Tiek ten to ir gerumo, jei kokie žvaklaidžiai kiauri, tai toks sprendimas tikrai nesąmoningas. Kaip jau minėjo mpegas, pirma reikia susitvarkyti, kad mašina gerai važiuotų ant benzino, o tuomet gerai važiuos ir ant dujų. Pirmos kartos įrangai labai svarbu gerai sureguliuotas mišinys. Jį reikia reguliuoti bent kartą metuose (asmeniškai reguliuoju 2 kart metuose, prieš žiemą ir prieš vasarą).

Re: sudega oro filtras..

ParašytasCOLON 2011 09 04, 21:37
tadokas
Sveiki. Savajam coltui (cao, 1,6l) pries pora menesiu istaciau pirmos kartos dujas (aisku ne pats). Duju iranga nauja, dejo ne firmoj, bet 7 metus firmoj dujas dejes zmogus. Is pradziu kol duju nebuvo ant benzo vaziavo neblogai, tik kartais taip lyg permusdavo prie aukstesniu apsuku (virs 5000rpm). kadangi ramiam vazinejimui tiek nereikia tai nekreipiau demesio. Įdejus dujas jau iskart po kokio 50km pirma karta toks duslus garsas trumpas pasigirdo, galvojau kad cia del kiauro duslintuvo taip. Taip 100km gal karta kita taip toks garsas, bet cia pajudant daugiau is vietos nei vaziuojant.Pradejus orams drekti, tai iki 3000rpm nebuvo galima vaziuot, trukciodavo masina, kai sausa viskas ok, net smagu vaziuot.Ana savaite vedu benzinu, kol susikroviau ka reikejo i masina ji spejo ir pasilt, tad vaziuojant perjungiau i dujas. Vaziuojant pries nosi islindo masina tai teko stabdyti, o pajudant suvio garsas pasigirdo. ir rpm ant laisvos tiek siltam db laikosi 2-3k rpm. Ant duju variklis dirba, bet ant benzo gesta. Žiuriu oro filtras pradeges, tiksliau skyles kaip pralydytos. Nusiemiau ir issivaliau laisvu eigu varikliuka, perziurejau saugiklius, bet problemos neissprendziau. Oro srauto matuokle is paziuros sweika.

Kazkur forume radau, kad del aukstu apsuku kartais kaltas buna temperaturos daviklis prie termostato. Tiesa?
Del trukciojimo, o ypac dregnu oru, tai zvakes, zvaklaidziai, arba dangtelis paskirstymo kaltas buna, neklystu?
O kaip patikrinti ar oro srauto matuokle dar veikainti?
varikliui dirbant ant duju atjungiau laisvu eigu varikliuko fyske, variklio darbui itakos neturejo (cia pries ji valant ir isvalius). O neveikianti oro srauto matuokle gali buti kalta kad nedirba ant benzino?

Pakeitus zvakes, zvaklaidzius, skirstytuvo dangteli, skriejika, oro filtra variklio darbas dujomis stabilizavosi, benzinu kolkas dar ne. Ryt ziuresiu kaip ten kas. Greit visa masina isardes busiu. Idomu tai kad pajungus oro srauto matuokle ijungus (fyske)l ant laisvos pavaros apsukos laikosi apie 3000rpm, o ja fyske istraukus apsukos nukrenta iki 1200-1700rpm. Ar gasli buti kalta oro srauto matuokle? bet masina vaziuoja net per lietu gerai.

Re: sudega oro filtras..

ParašytasCOLON 2011 09 12, 22:14
Julius57
Nukentėjo srauto matuoklė nuo dujų sproginėjimo...