Automatines greiciu dezes tepalo pakeitimas

TIK instrukcijos, kaip pačiam atlikti remonto ar tobulinimo darbus. JOKIŲ UŽKLAUSŲ.
Vartotojo avataras
kasrupi
Dalyvis
PranešimaiCOLON 1811
UžsiregistravoCOLON 2008 01 13, 22:09
AutomobilisCOLON FTO
SkypeCOLON kasrupi
MiestasCOLON US Florida

Automatines greiciu dezes tepalo pakeitimas

Neperskaitytas pranešimas kasrupi » 2008 07 18, 21:24

Sveiki. Vakar teko apie 2-3 valandas pasokineti aplink masina keiciant greiciu dezes tepaliuka. Kalba eina apie INVECS-II SportsMode-4AT deze. Nesakau, kad pas visus taip pat, bet turbut dideliu stebuklu neturetu buti.
Man reikejo 24 ir 10 raktu, naujo tepalo filtro, 10 L Dextron III skyscio, pora vakuminiu zarneliu, kalto, plaktuko, balejos ir seno tepalo bakelio.
Visu pirma pasitikrinau matuokle kiek yra seno tepalo (jo turetu buti norma). Nusiemiau oro filtra tam, kad butu priejimas prie tepalo filtro. Pasikeliau masina per viduri priekineje masinos dalyje esanti atramini taska. Atsukau aliumininiu zarneliu laikiklius taip, kad butu imanoma jas siek tiek judinti i sonus. Atjungiau is greiciu dezes ateinancia link radijatoriaus zarnele ir prie likusiu aliumininiu prijungiau dvi vakumines tam, kad imanoma butu viska isleisti i baleja. Paprasiau draugo, kad ismynes stabdzius uzvestu masina ir ijungtu Neutral begi. Skaiciujame iki 60 prilaikydami zarneles ties baleja. Bradedant begti putoms isjungiame varikli. Visa isleista slamsta supilame i sena tepalo bakeli, tam, kad pamatuoti kiek isleidome. Mano atveju gavosi lygiai 3.5 L. Atsukame greiciu dezes nuleidimo varzta ir isleidziame likusia dali "atrabotkes". Atsukame senaji tepalo filtra. Neturedamas specialaus rakto iskaliau ji su kaltu ir plaktuku naudodamas sveika prota. Vel pamatuojame kiek isbego. Mano atveju gavosi 2 L. Sujungiame prie radiatoriaus aliuminines zarneles. Uzdedam senaji tepalo filtra ir uzsukam atgal magnetini nuleidimo varzta pries tai gerai nuvalius visas prikibusias metalo drozles. Mano atveju bendro isleisto skyscio talpa gavosi 5.5 L, todel pirmaji karta ipiliau 4.5 litro Dextrono uzvedziau varikli, palaukiau pora minuciu uzvedes, ismynes stabdzius pazaidziau su begiais. Visa skyscio isleidimo procedura pakartojau ir uzdejes nauja tepalo filtra supyliau likusius 5.5 litro skyscio. Kaip ir viskas. Manau kituose modeliuose gali skirtis sis principas, bet... Gal klystu, bet tiesiog pamaniau, kad kam nors pravers si nuoroda. ;)
Paveikslėlis

FTO - Fcuk The Others

BUTTON_POST_REPLY