Sigmos stabdziu diskai ir suportai i 1G/2G Eclipse, Colt GTi

TIK instrukcijos, kaip pačiam atlikti remonto ar tobulinimo darbus. JOKIŲ UŽKLAUSŲ.
BUTTON_POST_REPLY
gincevince
Dalyvis
PranešimaiCOLON 572
UžsiregistravoCOLON 2006 08 07, 13:35

Neperskaitytas pranešimas gincevince » 2007 03 14, 11:03

viskas atsimusa i kaina. pats galvoaju det ferodo 2500 ( ar kazkas ) tik gerai pasiskaitinejus forumus radau kad vaziuiojant ekstremaliom salygom jie laiko 600km.apie stabdymo efektyvuma nekalbu.
grounzero domejausi ebc diskais ir green stuf kalademis, tai patys pardavejai pasake kad paprastam vazinejimui neapsimoka, o ir kaina ju kosmine (diskas priekinis 300 kaladeles kompl 200). tai primeskit kiek gaunas. DAUG

dabar sidejau nipparts naujus diskus ir kaldeles mintye ir tikrai nesiskundziu. stabdo gerai. ir sis malonunmas atsijo 222 uz priekine asi.

Vartotojo avataras
ZaibaZ
Dalyvis
PranešimaiCOLON 197
UžsiregistravoCOLON 2007 03 11, 16:47
AutomobilisCOLON eclipse 1g
MiestasCOLON Zarasai-Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas ZaibaZ » 2007 03 14, 21:51

o verta į galą dėti sigmos diskus? gale mažai liko disko, tai reikės dėti normalius arba kąnors galvot, kadangi kainų irgi nžn, tai kox maždaug skirtumas tarp eclipse'o ir sigmos diskų(su cilindriukais, nebent seni tinka) ir dar kaladėlėm?

Vartotojo avataras
ZyXEL
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 11303
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
SkypeCOLON zyxelis
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas ZyXEL » 2007 03 14, 22:00

ZaibaZ rašėCOLONo verta į galą dėti sigmos diskus? gale mažai liko disko, tai reikės dėti normalius arba kąnors galvot, kadangi kainų irgi nžn, tai kox maždaug skirtumas tarp eclipse'o ir sigmos diskų(su cilindriukais, nebent seni tinka) ir dar kaladėlėm?
Galas labai nedaug stabdo- neverta dėt tokį upgreidą į galą :roll:
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas

Lancer Evolution X GSR 2011

Vartotojo avataras
egisas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 4746
UžsiregistravoCOLON 2004 09 09, 03:00
MiestasCOLON Palanga

Neperskaitytas pranešimas egisas » 2007 03 14, 22:09

ZaibaZ rašėCOLONo verta į galą dėti sigmos diskus? gale mažai liko disko, tai reikės dėti normalius arba kąnors galvot, kadangi kainų irgi nžn, tai kox maždaug skirtumas tarp eclipse'o ir sigmos diskų(su cilindriukais, nebent seni tinka) ir dar kaladėlėm?
gale net neuzdesi, netinka
Paveikslėlis
'91 eclipse GST
'01 PS GTI
'03 307SW HDI

Vartotojo avataras
Nowone
Dalyvis
PranešimaiCOLON 840
UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
AutomobilisCOLON evo V
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Nowone » 2007 03 14, 22:17

HD rašėCOLONas naudoju ant savo audi EBC Green ir esu labai patenkintas.
Kacergoj gali 4-5 ratus iseiles lekt, kol dar standartinies padangos laiko - nesvyla nekiek, tik std diskai nebelaiko tada ....
Pas mane diskai irgi buvo stock, bet kalbu apie efekta. Kaina skiriasi 4 kartus, o stabdymo pagerejimas vos jauciamas. Kitu gamintoju kaladeles galima gaut zymiai pigiau ir stabdys ne blogiau uz greenus :)

Vartotojo avataras
ZaibaZ
Dalyvis
PranešimaiCOLON 197
UžsiregistravoCOLON 2007 03 11, 16:47
AutomobilisCOLON eclipse 1g
MiestasCOLON Zarasai-Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas ZaibaZ » 2007 03 14, 22:17

aišku, tada dėsiu paprastus...
o jei į priekį dėčiau, tai kox kainos skirtumas būtų? ir ar tinka suportai nuo eclipse diskų?

Vartotojo avataras
ZyXEL
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 11303
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
SkypeCOLON zyxelis
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas ZyXEL » 2007 03 14, 22:19

ZaibaZ rašėCOLONaišku, tada dėsiu paprastus...
o jei į priekį dėčiau, tai kox kainos skirtumas būtų? ir ar tinka suportai nuo eclipse diskų?
Paskaityk temą nuo pradžių.
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas

Lancer Evolution X GSR 2011

HD
Dalyvis
PranešimaiCOLON 44
UžsiregistravoCOLON 2006 08 18, 11:40
MiestasCOLON VNO

Neperskaitytas pranešimas HD » 2007 03 15, 15:21

Patikek, skirtumas JAUCIASI!
Paprastas kalades kacergoj per 1-2 ratus uzruskysi, su EBC kolkas jookiu problemu nebuvo.
man su jom naujos, geros 195/50R15 padangos blokuojasi- t.y. stabdziai stipresni nei padangu sukibimas!
teip kad reiktu didint padangu ploti, bet ant esamos masinos neapsimoka.

Bet jei tu neuzkaitini std kaladziu, tai vadinasi tau ir EBC nereikia :)
Nowone rašėCOLON
HD rašėCOLONas naudoju ant savo audi EBC Green ir esu labai patenkintas.
Kacergoj gali 4-5 ratus iseiles lekt, kol dar standartinies padangos laiko - nesvyla nekiek, tik std diskai nebelaiko tada ....
Pas mane diskai irgi buvo stock, bet kalbu apie efekta. Kaina skiriasi 4 kartus, o stabdymo pagerejimas vos jauciamas. Kitu gamintoju kaladeles galima gaut zymiai pigiau ir stabdys ne blogiau uz greenus :)

Vartotojo avataras
Dzhedaj
Garbės narys
PranešimaiCOLON 15290
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
SkypeCOLON dzhedajus
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Dzhedaj » 2007 03 15, 15:29

HD rašėCOLONPatikek, skirtumas JAUCIASI!
Paprastas kalades kacergoj per 1-2 ratus uzruskysi, su EBC kolkas jookiu problemu nebuvo.
man su jom naujos, geros 195/50R15 padangos blokuojasi- t.y. stabdziai stipresni nei padangu sukibimas!
teip kad reiktu didint padangu ploti, bet ant esamos masinos neapsimoka.

Bet jei tu neuzkaitini std kaladziu, tai vadinasi tau ir EBC nereikia :)
Nowone rašėCOLON Pas mane diskai irgi buvo stock, bet kalbu apie efekta. Kaina skiriasi 4 kartus, o stabdymo pagerejimas vos jauciamas. Kitu gamintoju kaladeles galima gaut zymiai pigiau ir stabdys ne blogiau uz greenus :)
Kaip susijes stabdzhiu gerumas su ratu blokavimusi?
Gali ir su papraschiausiom gerokai padevetom stock kaladelem uzhmint staigiai stabdzhius ir ratais blokuosis...
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...

Hyundai i30N Performance

HD
Dalyvis
PranešimaiCOLON 44
UžsiregistravoCOLON 2006 08 18, 11:40
MiestasCOLON VNO

Neperskaitytas pranešimas HD » 2007 03 15, 15:39

Tai vadinasi padangos levos :)
pabandyk su slikais ir lietuviskom kaladem pasivazinet, pamatysi kaip uzrukysi stabdzius kol priversi ratus blokuotis...
elementaru- cia gi gaunasi kova, kas daugiau grip'o turi stabdziai ar padangos. kadangi geros padangos neslysta lengvai, tai daugiau stabdziu jegos reikia kad nutraukti jas....
O jei blokuojasi bilekada std plocio padangos vadinasi reikia yra dar pakankamai jegos stabdziuose ir galima platesnes detis. pasimainuok nuo 185 i 285 ir pajusi skirtuma :)
Dzhedaj rašėCOLON Kaip susijes stabdzhiu gerumas su ratu blokavimusi?
Gali ir su papraschiausiom gerokai padevetom stock kaladelem uzhmint staigiai stabdzhius ir ratais blokuosis...

Vartotojo avataras
Dzhedaj
Garbės narys
PranešimaiCOLON 15290
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
SkypeCOLON dzhedajus
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Dzhedaj » 2007 03 15, 15:46

Tai apie ekstremalaus plochio padangas ash nekalbu :)
Standartines zhiemines 185-195 ar 205, kokios priklauso ish gamyklos ishriedejus uzhblokuoti vazhiuojant 60km/h greichiu ne taip jau baisia ir sunku :)

O shiaip kiek zhinau tai pankankamai daug itakos turi stabdzhiu disku plotas (ne vien padangu plotis). Kuo didesnis kalades ir disko lietimosi plotas, tuo mazhesne jega tenka i ploto vieneta stabdant, tuo mazhesne tikimybe, kad shie du pavirshiai sukibs tiek, kad blokuos ratus.
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...

Hyundai i30N Performance

HD
Dalyvis
PranešimaiCOLON 44
UžsiregistravoCOLON 2006 08 18, 11:40
MiestasCOLON VNO

Neperskaitytas pranešimas HD » 2007 03 15, 15:59

cia mes jau nukrypome nuo temos, ir nesu ir as stabdziu fizikos zinovas.
bet sukimba ne kalade su disku, o padanga su kelio danga :)
Kazkaip tavo teorija biski ne is to galo sudeliota....
Na o zieminiu padangu del sukibimo isviso nereikia i pavyzdzius kisti. Nes palyginti su gerom vasarinem ant silto asfalto pas jas sukibimas nulinis :)

del sukibimo ploto ir jegos- paprastai dideliuose suportuose ir cilindriukai didesni, neveltui nuo 4 iki 8 deda, tad jie ir atitinkama jega generuoja.
Tad:
"Kuo didesnis kalades ir disko lietimosi plotas, tuo mazhesne jega tenka i ploto vieneta stabdant, tuo mazhesne tikimybe, kad shie du pavirshiai sukibs tiek, kad blokuos ratus"
netelpa i mano logika...

Vartotojo avataras
Riebus
Garbės narys
PranešimaiCOLON 9490
UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
AutomobilisCOLON Peshkom
SkypeCOLON Riebus
MiestasCOLON Anapilis

Neperskaitytas pranešimas Riebus » 2007 03 15, 16:15

na man regis HD siek tiek is oro tavo teorija
:roll:

o jedaj viska teisingai pasake kuo didesnis plotas tuo mazesne tikimybe kad stabdziai uzsikirs :wink:
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!

Vartotojo avataras
Mantas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 6487
UžsiregistravoCOLON 2006 06 19, 10:30
AutomobilisCOLON Honda S2000 + MB W140
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Mantas » 2007 03 15, 17:24

HD rašėCOLONcia mes jau nukrypome nuo temos, ir nesu ir as stabdziu fizikos zinovas.
bet sukimba ne kalade su disku, o padanga su kelio danga :)
Kazkaip tavo teorija biski ne is to galo sudeliota....
Na o zieminiu padangu del sukibimo isviso nereikia i pavyzdzius kisti. Nes palyginti su gerom vasarinem ant silto asfalto pas jas sukibimas nulinis :)

del sukibimo ploto ir jegos- paprastai dideliuose suportuose ir cilindriukai didesni, neveltui nuo 4 iki 8 deda, tad jie ir atitinkama jega generuoja.
Tad:
"Kuo didesnis kalades ir disko lietimosi plotas, tuo mazhesne jega tenka i ploto vieneta stabdant, tuo mazhesne tikimybe, kad shie du pavirshiai sukibs tiek, kad blokuos ratus"
netelpa i mano logika...
Tai blogai jei paprasti dalykai i galva netelpa. Pabandysiu nesudetingai paaiskint: stabdymas paprastai kalbant yra trintis, be trinties jegos nebutu stabdymo. Trintis atsiranda, kai kalades trinasi i diska ir kai padangos trinasi i asfalta. Efektyviausias stabdymas tada, kai ir kalades trinasi i diska, ir kai padangos trinasi i asfalta. Kai stabdant ratas uzsiblokuoja, kalades i diska jau nebesitrina, tuomet sumazeja stabdymo efektyvumas, nes trintis lieka tik padangai ciuoziant asfaltu. Tam ir yra sukurtas ABS, kad stabdant neuzsiblokuotu ratai ir stabdymas butu efektyvesnis. Taigi Dzedajaus teorija yra teisinga
Didelio vaiko dideli žaislai:
Honda S2000 AP2 (summer FUN)
Mercedes Benz S-Class W140 (daily VIP)
BMW [e36] 328i coupe (trackday)

HD
Dalyvis
PranešimaiCOLON 44
UžsiregistravoCOLON 2006 08 18, 11:40
MiestasCOLON VNO

Neperskaitytas pranešimas HD » 2007 03 15, 22:55

Na nereikia cia manes vartyti moksleiviu lygyje...
Padangos vaziuodamos nesitrina! Visas ju veikimo principas yra sukibime su kelio danga. kuo geriau sukimba tuo didesnes jegos reikia jas uzblokuoti.
Taigi ispradziu stabdziu generuojama stabdymo jega yra mazesne nei padangos protektoriaus sukibimas su kelio danga. Veliau padanga nebeatlaiko ir pradeda slysti, bet kad kalades blokuotu diska tai jau reikia gerokai perdozuoti.
kur mazesnis sukibimas gumos ir nelygaus, nesvaraus kelio pavirsiaus ar frikcines kaladziu medziagos ir metalo???

Ar kas nors buvo bandes su sportinem padangom vaziuoti? ant tu paciu stabdziu?
Mantas_V6 rašėCOLON
HD rašėCOLONcia mes jau nukrypome nuo temos, ir nesu ir as stabdziu fizikos zinovas.
bet sukimba ne kalade su disku, o padanga su kelio danga :)
Kazkaip tavo teorija biski ne is to galo sudeliota....
Na o zieminiu padangu del sukibimo isviso nereikia i pavyzdzius kisti. Nes palyginti su gerom vasarinem ant silto asfalto pas jas sukibimas nulinis :)

del sukibimo ploto ir jegos- paprastai dideliuose suportuose ir cilindriukai didesni, neveltui nuo 4 iki 8 deda, tad jie ir atitinkama jega generuoja.
Tad:
"Kuo didesnis kalades ir disko lietimosi plotas, tuo mazhesne jega tenka i ploto vieneta stabdant, tuo mazhesne tikimybe, kad shie du pavirshiai sukibs tiek, kad blokuos ratus"
netelpa i mano logika...
Tai blogai jei paprasti dalykai i galva netelpa. Pabandysiu nesudetingai paaiskint: stabdymas paprastai kalbant yra trintis, be trinties jegos nebutu stabdymo. Trintis atsiranda, kai kalades trinasi i diska ir kai padangos trinasi i asfalta. Efektyviausias stabdymas tada, kai ir kalades trinasi i diska, ir kai padangos trinasi i asfalta. Kai stabdant ratas uzsiblokuoja, kalades i diska jau nebesitrina, tuomet sumazeja stabdymo efektyvumas, nes trintis lieka tik padangai ciuoziant asfaltu. Tam ir yra sukurtas ABS, kad stabdant neuzsiblokuotu ratai ir stabdymas butu efektyvesnis. Taigi Dzedajaus teorija yra teisinga

BUTTON_POST_REPLY