3-Port boost solenoid'as iš Mitsubishi
- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11303
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
3-Port boost solenoid'as iš Mitsubishi
Visa informacija kažkada praverčia, o kadangi ji buvo išsibarsčiusi per kelias vietas- surenku į vieną krūvą
Jei kas nenori mokėti kelių šimtų už naują 3-port boost solenoidą (jei turit su kuo jį valdyti)- gali panaudoti vieną iš Mitsubishi siūlomų OEM solenoidų, kuris realiai daro lygiai tą patį Jungiant vietoj stock 2-port solenoido- reikia pakeisti jungtį, bet tas padaroma išimant pin'us iš senosios ir įstatant į reikiamą (kurią irgi galima paimti iš nebenaudojamo kuro slėgio solenoid'o pajungimo). Šis (ir tikriausiai visi OEM DSM solenoid'ai) susitvarko puikiai su slėgiu iki 25psi, prie didesnio slėgio- gali pradėti "gaudyt pušį"
OEM kodas- MD113721
Tinka nuo daugelio mitsų- http://www.japancats.ru/fullinfo.aspx?p ... =352323092
Pas 2G jis yra vairuotojo pusėj, ant firewall'o, viską ką jis daro- tai padeda užkurt auto šiltu varikliu Išėmiau- jokių pakitimų nepastebėjau, bet aš ir taip tiek daug visko pakeitęs- tai gal dėl to Atrodo taip (trečias "nipelis" slepiasi po tuo kamšteliu):
Kaip jį reikia pajungti:
Boost Source - slėgis, kuris matomas iš karto už turbinos arba būna išėjimas ant paties turbinos kompresoriaus.
Wastegate - viskas aišku, sujungiam su WG aktuatoriaus įėjimu.
To Intake - nuvedame į paėmimą, už MAF'o, prieš turbiną.
Kaip pajungti fyškes. Iliustracijos nurodo laidų numerius, žiūrint į jungtį iš laidų pusės:
Senoji 2-port solenoido jungtis
1 - Ground'as iš ECU
2 - +12V
3-port solenoido jungtis
1 - +12V
2 - Ground'as iš ECU
Jei turime programuojamą ECU- teisingai sudėliojame lenteles (re-map) ir džiaugiamės. Apie 3-port boost solenoid'us ir ECU boost control galima pasiskaityt internete, bet jei trumpai- greičiau reaguojama į pasikeitimus, nereikia dėti restriktorių į slėgio žarneles ir pan.
Jei kas nenori mokėti kelių šimtų už naują 3-port boost solenoidą (jei turit su kuo jį valdyti)- gali panaudoti vieną iš Mitsubishi siūlomų OEM solenoidų, kuris realiai daro lygiai tą patį Jungiant vietoj stock 2-port solenoido- reikia pakeisti jungtį, bet tas padaroma išimant pin'us iš senosios ir įstatant į reikiamą (kurią irgi galima paimti iš nebenaudojamo kuro slėgio solenoid'o pajungimo). Šis (ir tikriausiai visi OEM DSM solenoid'ai) susitvarko puikiai su slėgiu iki 25psi, prie didesnio slėgio- gali pradėti "gaudyt pušį"
OEM kodas- MD113721
Tinka nuo daugelio mitsų- http://www.japancats.ru/fullinfo.aspx?p ... =352323092
Pas 2G jis yra vairuotojo pusėj, ant firewall'o, viską ką jis daro- tai padeda užkurt auto šiltu varikliu Išėmiau- jokių pakitimų nepastebėjau, bet aš ir taip tiek daug visko pakeitęs- tai gal dėl to Atrodo taip (trečias "nipelis" slepiasi po tuo kamšteliu):
Kaip jį reikia pajungti:
Boost Source - slėgis, kuris matomas iš karto už turbinos arba būna išėjimas ant paties turbinos kompresoriaus.
Wastegate - viskas aišku, sujungiam su WG aktuatoriaus įėjimu.
To Intake - nuvedame į paėmimą, už MAF'o, prieš turbiną.
Kaip pajungti fyškes. Iliustracijos nurodo laidų numerius, žiūrint į jungtį iš laidų pusės:
Senoji 2-port solenoido jungtis
1 - Ground'as iš ECU
2 - +12V
3-port solenoido jungtis
1 - +12V
2 - Ground'as iš ECU
Jei turime programuojamą ECU- teisingai sudėliojame lenteles (re-map) ir džiaugiamės. Apie 3-port boost solenoid'us ir ECU boost control galima pasiskaityt internete, bet jei trumpai- greičiau reaguojama į pasikeitimus, nereikia dėti restriktorių į slėgio žarneles ir pan.
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11303
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: 3-Port boost solenoid'as iš Mitsubishi
Užvakar sumontavau talone- veikia puikiai Galiu patvirtinti, kad visa informacija yra tiksli.
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11303
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: 3-Port boost solenoid'as iš Mitsubishi
Neatlaikė nei metų- tai būkit atidūs ir aklai nepasikliaukit šiuo senoliu
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 30
- UžsiregistravoCOLON 2018 07 09, 03:19
- AutomobilisCOLON Honda Accord/Evo IX
- MiestasCOLON Random
Re: 3-Port boost solenoid'as iš Mitsubishi
Labas.
Kaip galiu parinkti geresni Boost solenoida i Evo IX ?
Aciu
Kaip galiu parinkti geresni Boost solenoida i Evo IX ?
Aciu
- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11303
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: 3-Port boost solenoid'as iš Mitsubishi
Pirk elementarų 3-port solenoidą ir tiek. Yra netgi su plug-n-play jungtim. Neverta vargintis su kažkokiais pritaikymais.Pompolinis rašėCOLON ↑2020 04 22, 18:53Labas.
Kaip galiu parinkti geresni Boost solenoida i Evo IX ?
Aciu
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 30
- UžsiregistravoCOLON 2018 07 09, 03:19
- AutomobilisCOLON Honda Accord/Evo IX
- MiestasCOLON Random
Re: 3-Port boost solenoid'as iš Mitsubishi
[/quote]
Pirk elementarų 3-port solenoidą ir tiek. Yra netgi su plug-n-play jungtim. Neverta vargintis su kažkokiais pritaikymais.
[/quote]
Pagal manual'a matau, kad portai yra 2, del ko 3ju reiktu rinktis ?
Pirk elementarų 3-port solenoidą ir tiek. Yra netgi su plug-n-play jungtim. Neverta vargintis su kažkokiais pritaikymais.
[/quote]
Pagal manual'a matau, kad portai yra 2, del ko 3ju reiktu rinktis ?
- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11303
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: 3-Port boost solenoid'as iš Mitsubishi
Jei iš esmės- tai tikslesnis boost valdymas. O jei nori daugiau sužinot- tai https://blog.edgeautosport.com/3-port-e ... at-and-whyPompolinis rašėCOLON ↑2020 04 23, 14:01Pagal manual'a matau, kad portai yra 2, del ko 3ju reiktu rinktis ?
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 30
- UžsiregistravoCOLON 2018 07 09, 03:19
- AutomobilisCOLON Honda Accord/Evo IX
- MiestasCOLON Random
Re: 3-Port boost solenoid'as iš Mitsubishi
Ok, supratau, aciu !ZyXEL rašėCOLON ↑2020 04 23, 14:14Jei iš esmės- tai tikslesnis boost valdymas. O jei nori daugiau sužinot- tai https://blog.edgeautosport.com/3-port-e ... at-and-whyPompolinis rašėCOLON ↑2020 04 23, 14:01Pagal manual'a matau, kad portai yra 2, del ko 3ju reiktu rinktis ?