3-Port boost solenoid'as iš Mitsubishi
ParašytasCOLON 2014 03 11, 01:13
Visa informacija kažkada praverčia, o kadangi ji buvo išsibarsčiusi per kelias vietas- surenku į vieną krūvą 
Jei kas nenori mokėti kelių šimtų už naują 3-port boost solenoidą (jei turit su kuo jį valdyti)- gali panaudoti vieną iš Mitsubishi siūlomų OEM solenoidų, kuris realiai daro lygiai tą patį
Jungiant vietoj stock 2-port solenoido- reikia pakeisti jungtį, bet tas padaroma išimant pin'us iš senosios ir įstatant į reikiamą (kurią irgi galima paimti iš nebenaudojamo kuro slėgio solenoid'o pajungimo). Šis (ir tikriausiai visi OEM DSM solenoid'ai) susitvarko puikiai su slėgiu iki 25psi, prie didesnio slėgio- gali pradėti "gaudyt pušį" 
OEM kodas- MD113721
Tinka nuo daugelio mitsų- http://www.japancats.ru/fullinfo.aspx?p ... =352323092
Pas 2G jis yra vairuotojo pusėj, ant firewall'o, viską ką jis daro- tai padeda užkurt auto šiltu varikliu
Išėmiau- jokių pakitimų nepastebėjau, bet aš ir taip tiek daug visko pakeitęs- tai gal dėl to
Atrodo taip (trečias "nipelis" slepiasi po tuo kamšteliu):

Kaip jį reikia pajungti:

Boost Source - slėgis, kuris matomas iš karto už turbinos arba būna išėjimas ant paties turbinos kompresoriaus.
Wastegate - viskas aišku, sujungiam su WG aktuatoriaus įėjimu.
To Intake - nuvedame į paėmimą, už MAF'o, prieš turbiną.
Kaip pajungti fyškes. Iliustracijos nurodo laidų numerius, žiūrint į jungtį iš laidų pusės:
Senoji 2-port solenoido jungtis

1 - Ground'as iš ECU
2 - +12V
3-port solenoido jungtis

1 - +12V
2 - Ground'as iš ECU
Jei turime programuojamą ECU- teisingai sudėliojame lenteles (re-map) ir džiaugiamės. Apie 3-port boost solenoid'us ir ECU boost control galima pasiskaityt internete, bet jei trumpai- greičiau reaguojama į pasikeitimus, nereikia dėti restriktorių į slėgio žarneles ir pan.

Jei kas nenori mokėti kelių šimtų už naują 3-port boost solenoidą (jei turit su kuo jį valdyti)- gali panaudoti vieną iš Mitsubishi siūlomų OEM solenoidų, kuris realiai daro lygiai tą patį


OEM kodas- MD113721
Tinka nuo daugelio mitsų- http://www.japancats.ru/fullinfo.aspx?p ... =352323092
Pas 2G jis yra vairuotojo pusėj, ant firewall'o, viską ką jis daro- tai padeda užkurt auto šiltu varikliu



Kaip jį reikia pajungti:

Boost Source - slėgis, kuris matomas iš karto už turbinos arba būna išėjimas ant paties turbinos kompresoriaus.
Wastegate - viskas aišku, sujungiam su WG aktuatoriaus įėjimu.
To Intake - nuvedame į paėmimą, už MAF'o, prieš turbiną.
Kaip pajungti fyškes. Iliustracijos nurodo laidų numerius, žiūrint į jungtį iš laidų pusės:
Senoji 2-port solenoido jungtis

1 - Ground'as iš ECU
2 - +12V
3-port solenoido jungtis

1 - +12V
2 - Ground'as iš ECU
Jei turime programuojamą ECU- teisingai sudėliojame lenteles (re-map) ir džiaugiamės. Apie 3-port boost solenoid'us ir ECU boost control galima pasiskaityt internete, bet jei trumpai- greičiau reaguojama į pasikeitimus, nereikia dėti restriktorių į slėgio žarneles ir pan.
