CAS/CPS testavimas - 1G

TIK instrukcijos, kaip pačiam atlikti remonto ar tobulinimo darbus. JOKIŲ UŽKLAUSŲ.
Vartotojo avataras
ZyXEL
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 11303
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
SkypeCOLON zyxelis
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

CAS/CPS testavimas - 1G

Neperskaitytas pranešimas ZyXEL » 2013 10 04, 15:30

CPS (CRANK position sensor) and the CAS (CAM angle sensor) pas 1G DSM'us yra abu viename ir jis yra pritvirtintas ant variklio galvos, keleivio pusėje.

Į CAS'ą ateina 4 laidai: 12v, ground ir du signaliniai laidai TDC ir CAM signalams į ECU. Tam, kad pratestuoti CAS'ą jį reikia nuimti nuo galvos ir sukti ranka (neatjungus, užvedimo raktelis turi būti ištrauktas), matuokit signalo laidų įtampą, kol sukate. Abu CAM ir TDC signalo laidai turi atiduoti iki 5v, CAM signalo įtampa pulsuoja 4 kartus per apsisukimą, TDC pulsuoja 2 kartus.

Galite patikrinti ar viskas tvarkoje su ECU ir laidynu, atjungę konektorių nuo CAS tikrinkite įtampą (užvedimo raktelis turi būti "ON" pozicijoje):

TDC signal wire (WHT): Pin 1 - 5V
CAM Signal wire (YEL): Pin 2 - 5V
Power (RED): Pin 3 - 12V
Ground (BLK): Pin 4 - 0V

Įsitikinkite, kad dėdami CAS atgal nebūtumėte apsukę jo 180*, nes automobilis neužsives. Pastatykite pirmą stūmoklį į TDC (aukščiausia pozicija) ir atsukite CAS'ą taip (atkreipkite dėmesį į įpjovą ant CAS'o korpuso bei besisukančios dalies):
Paveikslėlis
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas

Lancer Evolution X GSR 2011

BUTTON_POST_REPLY