CPS (CRANK position sensor) and the CAS (CAM angle sensor) pas 1G DSM'us yra abu viename ir jis yra pritvirtintas ant variklio galvos, keleivio pusėje.
Į CAS'ą ateina 4 laidai: 12v, ground ir du signaliniai laidai TDC ir CAM signalams į ECU. Tam, kad pratestuoti CAS'ą jį reikia nuimti nuo galvos ir sukti ranka (neatjungus, užvedimo raktelis turi būti ištrauktas), matuokit signalo laidų įtampą, kol sukate. Abu CAM ir TDC signalo laidai turi atiduoti iki 5v, CAM signalo įtampa pulsuoja 4 kartus per apsisukimą, TDC pulsuoja 2 kartus.
Galite patikrinti ar viskas tvarkoje su ECU ir laidynu, atjungę konektorių nuo CAS tikrinkite įtampą (užvedimo raktelis turi būti "ON" pozicijoje):
TDC signal wire (WHT): Pin 1 - 5V
CAM Signal wire (YEL): Pin 2 - 5V
Power (RED): Pin 3 - 12V
Ground (BLK): Pin 4 - 0V
Įsitikinkite, kad dėdami CAS atgal nebūtumėte apsukę jo 180*, nes automobilis neužsives. Pastatykite pirmą stūmoklį į TDC (aukščiausia pozicija) ir atsukite CAS'ą taip (atkreipkite dėmesį į įpjovą ant CAS'o korpuso bei besisukančios dalies):
CAS/CPS testavimas - 1G
- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11303
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
CAS/CPS testavimas - 1G
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011