Puslapis 1 iš 1
Sailentblokų remontas - sailentblokų presavimas ir keitimas
ParašytasCOLON 2009 06 14, 23:20
Afigienasz
tikiuosi nesupyks, bet manau bus idomi ir svarbi informacija, norinties viska atlikti patiems
P.S cia dirbama su Honda Civic
Sailentblokų taisymas ir keitimas – sailentblokų presavimas
Sailentblokai – guminės įvorės, tai detalė turinti daug pavadinimų. Trumpai apie liaudyje vadinamus sailentblokus arba sailenblokus. Sailentblokai tai detalė kuri randasi Jūsų automobilio pakaboje – šios detalės paskirtis yra sugerti pakabos judesius kurie atsiranda važiuojant nelygiu keliu bei suteikti pakabos elementams galimybę judėti ir efektyviai reaguoti į kelio nelygumus.
Sailentblokų yra įvairių dydžių, formų. Vieni daromi su kietesne guma, kiti minkštesne, yra specialių vadinamų poliuretaninių sailentblokų. Tiek paprasto tiek poliuretaninio sailenbloko nuotraukas rasite žemiau. Yra taip pat Lietuvoje gaminamų sailentblokų. Šiame puslapyje nesigilinsime analizuojant kurie iš jų geresni ar blogesni, kurie tinka geriau mūsų keliams ar klimatui - tiesiog apžvelgsime kaip teisingai pasikeisti sailentblokus.

Sailentblokas arbaguminė įvorė

Poliuretano sailentblokai
Žemiau pridedame video, jis turėtų padėti suprasti kaip sailentblokai juda ir kokia jų paskirtis automobilio pakaboje.
Re: Sailentblokų remontas - sailentblokų presavimas ir keitimas
ParašytasCOLON 2009 06 15, 22:47
Vyckele
maladiec tas, kuris pats isipresuoja ir pasidaro viska beveik namu salygom. Siaip pajury visi veza restauruot pakabas tokiam Lukauskiui. jei kam aktualu - pm.
Re: Sailentblokų remontas - sailentblokų presavimas ir keitimas
ParašytasCOLON 2009 06 16, 08:50
Rector
Su grastu guma apgrezioji, ishtrauki viduriuka, tada ipjauni su metalui pjaut pjukliuku ta lankeli kuris liko, uzlankstai su atviorke ir su porfu ishmusi lauk..nauja sailentbloka su tinkama galvute ikali gilyn..
Re: Sailentblokų remontas - sailentblokų presavimas ir keitimas
ParašytasCOLON 2009 06 21, 17:49
Alexas

as opeliui sawo senam wiska pasidariau sawam garaze. jokiu hidrauliniu presu nereikejo, nieko. ir padariau wiska kaip turi but, kaip sakoma "kak na zawode".

Re: Sailentblokų remontas - sailentblokų presavimas ir keitimas
ParašytasCOLON 2009 06 21, 20:52
kasrupi
Rector rašėCOLONSu grastu guma apgrezioji, ishtrauki viduriuka, tada ipjauni su metalui pjaut pjukliuku ta lankeli kuris liko, uzlankstai su atviorke ir su porfu ishmusi lauk..nauja sailentbloka su tinkama galvute ikali gilyn..
ka tik is garazo po sios proceduros. Kad viskas ten taip paprasta butu. Arba pas mane kazkokie kitokie saleinblokai

Islupus visas gumas, tas vidinis pleistas vis tiek sedejo savo vietoje. Teko nemazai galva pasukt kol is to obuolio isnarinau. Net neisivaizduoju kokiu ten graztu ka greziot.

Atidziau pasiziurejus matosi, kad is obuolio isnarinti galima tik per viena puse. Paemiau 36 rakto galva ir ilgo varsto pagalba perverus per viduri ir uzsukus verzle tiesiog per jega islupau. Likes ziedas buvo toks kietas. kad su atviortke lankstyk tu jo nelankstes. Teko dvejose vietose ipjauti ir taip palengvinti savo darba. Ikalinet naujo saleinbloko irgi nepatariu - pasizeidzia apsaugine guma. Isistacius i spaustuvus is abieju pusiu istacius raktu galvas ant 36 ir 32 viska cystai ipresavau atgal.

Kaip pirmam kartui buvo ka veikti, nes bandziau israsti dvirati, bet antra karta jau butu kur kas lengviau.
Dar karta paziurejus video, atrodo viskas paprasta, bet tas budas be deginimo neveike, nes sulauziau du gan storus varstus ir sulanksciau rakta. 15 metu senumo masinai kur kas sunkiau atlikti sia procedura, nes viskas priauge buna. Zodziu geri pavyzdziai ir video medz., bet...
Re: Sailentblokų remontas - sailentblokų presavimas ir keitimas
ParašytasCOLON 2009 07 05, 09:21
Rector
kasrupi rašėCOLONRector rašėCOLONSu grastu guma apgrezioji, ishtrauki viduriuka, tada ipjauni su metalui pjaut pjukliuku ta lankeli kuris liko, uzlankstai su atviorke ir su porfu ishmusi lauk..nauja sailentbloka su tinkama galvute ikali gilyn..
ka tik is garazo po sios proceduros. Kad viskas ten taip paprasta butu. Arba pas mane kazkokie kitokie saleinblokai

Islupus visas gumas, tas vidinis pleistas vis tiek sedejo savo vietoje. Teko nemazai galva pasukt kol is to obuolio isnarinau. Net neisivaizduoju kokiu ten graztu ka greziot.

Atidziau pasiziurejus matosi, kad is obuolio isnarinti galima tik per viena puse. Paemiau 36 rakto galva ir ilgo varsto pagalba perverus per viduri ir uzsukus verzle tiesiog per jega islupau. Likes ziedas buvo toks kietas. kad su atviortke lankstyk tu jo nelankstes. Teko dvejose vietose ipjauti ir taip palengvinti savo darba. Ikalinet naujo saleinbloko irgi nepatariu - pasizeidzia apsaugine guma. Isistacius i spaustuvus is abieju pusiu istacius raktu galvas ant 36 ir 32 viska cystai ipresavau atgal.

Kaip pirmam kartui buvo ka veikti, nes bandziau israsti dvirati, bet antra karta jau butu kur kas lengviau.
Dar karta paziurejus video, atrodo viskas paprasta, bet tas budas be deginimo neveike, nes sulauziau du gan storus varstus ir sulanksciau rakta. 15 metu senumo masinai kur kas sunkiau atlikti sia procedura, nes viskas priauge buna. Zodziu geri pavyzdziai ir video medz., bet...
Na ash viena tik sona ipjaudavau, su atviorke uzlenkdavau kampukus tada su porfu ishkaldavau..aisku pavarkt reikia..o cia gerai sugalvojei su tais spaustuvais

na ash ikaliau paprastai su galvute..man jokia guma nepasizeide. reiks ishbandyt ir tavo buda

Re: Sailentblokų remontas - sailentblokų presavimas ir keitimas
ParašytasCOLON 2009 07 09, 21:03
Bondas_007
Sveiki,
straipsnio autorius as, foto mano garaze daryti - jei kam reikes siu paslaugu ar visu kitu isvardintu puslapyje = kreipkites.
P.s. greitu laiku styatrtuos vietinis forumas, o ir puslapio gaires sudarytos belieka rasti tam laiko
Kas keisis pats - sekmes, tikiuosi info pravers, o kas pabijos - patikekit mums, padarysime gerai, pigiau nei servisuose, suteiksime garantija ir keisdami sailentblokus nesugadinsime visu kitu daliu "pakeliui"
www.automobiliuremontas.lt