Space Star kondicionieriaus garintuvo tvarkymas

TIK instrukcijos, kaip pačiam atlikti remonto ar tobulinimo darbus. JOKIŲ UŽKLAUSŲ.
Vartotojo avataras
Spikas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 214
UžsiregistravoCOLON 2008 01 11, 14:37
AutomobilisCOLON Space Star 1.3 GLX '99m Sidabrinis
MiestasCOLON Vilnius

Space Star kondicionieriaus garintuvo tvarkymas

Neperskaitytas pranešimas Spikas » 2009 05 22, 10:13

Po ziemos pastebejau kad masinos kondicionierius nebeveikia, tad nelaukdamas vasaros pradejau aiskintis kame beda. Isemus salono filtra plika akimi buvo pastebeta kad gausiai isvarvejes tepalas per garintuvo vamzdeliu sujungima. Taigi surinkus siek tiek info pabandziau isardyti. Cia pateiktas piesinukas is knygos. Mus dominantis daiktas geriausiai matomas apatiniame piesinuke. Paveikslėlis Visu pirma atidare kapota atjungiame aliuminius vamzdelius. Jie prisukti 2 pazymetais varztais. Atsukus ir atjungus vamzdelius gali isvarveti truputis tepalo. Ant vamzdeliu galiuku prie flancu yra tarpines - ziedeliai (berods geltoni), nepameskit. Gerokai zemiau yra kondicionieriaus drenazo vamzdelis (ant foto nesimato), ji taip pat reikia nuimti. Vamzdelis yra guminis, juodas sulenktas 90 laipsniu kampu ir nukreiptas i apacia. Tiesa ant daugelio masinu jo nera nes laikosi gana netvirtai, pasimeta.Paveikslėlis
Vidu ardyti reiketu pradeti nuo daiktadezes isemimo. Iseme daiktadeze matome sitoki vaizda. Paveikslėlis Raudonomis rodyklemis pazymeta daiktadezes apsvietimo jungiklio jungtis ir varztai laikantys plasmasine apsauga. Apsauga laikosi ant 2 varztu ir 1 plasmasinio fiksatoriaus (vidurine rodykle). Atjunge jungti ir nueme apsauga pereiname prie sekancio etapo, labai rekomenduociau nuimti visa sita plasmasini apdailos remeli apibrezta geltonai Paveikslėlis Galima apsieiti ir be nuemimo, bet apatine jo dali vistiek reikes truputi atkelti priesingu atveju neis nuimti apatines apdailos. Remelis laikosi ant 3 kabliuku virsuje ir 4 fiksatoriu su metalinem spyruoklinem varnelem, viskas matosi sekanciuose piesinukuose Paveikslėlis Paveikslėlis Pradeti nuimineti reiketu nuo apacios traukiant i save kol atsoks apatiniai kabliukai po to vidurinaiai. Virsus pas mane laikesi gana tvirtai teko dar ir atsuktuvu padeti kisant i tarpa tarp apdailos ir paneles. Visa esme kodel reikia nuimineti virsutine apdailos dali yra tame kad, laidai einantys i pelenine ir cigareciu pridegikli yra labai trumpi ir sudetinga butu juos atjungti o veliau prijungti. Jie gerai matysis sekanciame foto. Atkelus visa remeli reikes atjungti avarinio sustojimo jungiklio jungti todel perspejimas, atjungus sia jungti nustoja veikti posukiai, turekit tai omenyje.Tada atsukame 2 vaztus pazymetus rodyklemis (kaireje) Paveikslėlis (Foto yra daryta jau po to kai as nuemiau apatine apdailos dali). Pereiname prie sekancio etapo, apatines apdailos nuemimo. Kadangi sudetinga buvo nufotografuoti masinoje, fotkinau jau nuemes apdaila. Varztu vietos pazymetos rodyklemis. Vienas varztas pasleptas pelenines skyleje. Paveikslėlis Atsukus varztus apdaila lieka laikytis ant jau musu sutiktu fiksatoriu su metalinem spyruoklinem varnelem. Cia rodyklemis pazymetas fiksatoriu issidestymas Paveikslėlis Visaip judinant ir traukiant apdaila i save ja nuimam. Tvirciausiai pas mane laikesi keire puse, vienu momentu jau pradejau galvoti kad varzta koki pamirsau atsukti. Nueme apatine apdaila matome sekanti vaizdeli Paveikslėlis Atjungiame 2 jungtis pazymetas raudonom rodyklem, tada isimame 4 plasmasinius fiksatorius pazymetus geltonais kvadratukais (pas mane ju nebuvo bet turetu buti) ir galiausiai atsukame 3 varztus pazymetus zaliai (2 virsuje ir 1 apacioje) laikancius visa plasmasini korpusa. Nestipriai truktelejus korpusa i save jis lengvai issiima. Cia jau isimtas Paveikslėlis Korpusas issiardo i dvi dalis, manau cia net aiskinti nieko nereikia Paveikslėlis Problema buvo vamzdeliu sujungimo vietoje, viskas apvarveje tepalu ir aplipe dulkemis. Paveikslėlis Cia dar pora vaizdu isemus garintuvo korpusa Paveikslėlis Paveikslėlis Pries viska surenkant reiketu gerai isvalyti plasmasini korpusa ir pati garintuva. Viskas buvo daryta siemet balandzio pradzioje: tarpines + pakeitimas 20Lt ir 100Lt sistemos patikrinimas ir uzpildymas. Gal kiek per smulkiai as cia viska aprasiau, gali pasirodyti kad labai daug darbo. Is tikruju nieko sudetingo nera ir viska galima padaryti per pora valandu neskubant. Dar buvo kolegu MSS turetoju prasymas paziureti oro srautus reguliuojancias sklendes, siekiant issiaiskinti kodel truputi silpniau pucia i priekinio stiklo vairuotojo puse. Galiu konstatuoti kad isardzius tiek kiek matosi ant nuotrauku as prie siu sklendziu nepriejau. Vienintele sklende kuria galejau patikrinti tai sklende silta - salta, ji tikrai dirba gerai, prigula prie skyliu pavirsiu sandariai. Prie oro srautus reguliuojanciu sklendziu galima prieiti (kai centrinis remelis nuimtas) ikisus ranka i ta centrine slyle. Jungikliu junginejant ivairias padetis ranka galima justi kad sklendes persijungia, taciau nieko nesimato ir nustatyti ar viskas veikia gerai neimanoma.
Space Star 1.3 GLX '99m

BUTTON_POST_REPLY