



Kadangi esu "seno kirpimo" pradejau galvoti kaip išvengti šių išlaidų ?
Reziumė - amorizatorių remontas - 4 lt, stabilizatoriaus - 6 lt ir "majatniką" teko pirkti orginalą - 180 lt
Galiniams amortikams gumas pirkau rusiškas, tipo Nivos berods, kurios susideda konusu iš 2 dalių. senas išpjoviau, o rusiškas aptekines ant "šmirgelio" ir pasidarbavęs peiliu jas pastačiau. Stabilizatoriui irgi rusiškas parinkau, pagal panašius matmenis ir skylės išmierą. biski darbo aštriu peiliu ir stabilizatorius tapo net "kietesnis" nei orginalo. Apie 1 val. darbo ir pakaba sutvarkyta. Jei būčiau pirkęs "orginalus" ir būčiau tai atlikęs servise - galit įsivaizduot kiek būtų nulupę. SUTAUPIAU sakyčiau gan nemažai.
Norėčiau su kitais L200 šeimininkais pasidalinti a/m remonto bėdom ir sėkmėm šiame skyrelyje

Sėkmės remontuojant savo "žirgus" !