Indiglo ciferblatų sumontavimas bei pajungimas
ParašytasCOLON 2008 10 09, 00:40
Taigi, jums reiks:

Po išardymo aš nusprendžiau palikti seną apšvietimą (po to pasakysiu kodėl)- tai diodų su varžomis ir gabalo laido neprisireikė
Kaip išimti visą skydelį iš mašinos:
* Nuleidžiame vairą žemyn
* Išsukame du varžtus "stogelio" viršuje
* išimame dengiančią plastmasę (lengviau tai padaryti užkišus atsuktuvą tarp panelės ir plastmasės)
* atsukame 4 varžtus, laikančius skydelį ir išimame (lengviau išsiima šiek tiek patraukus į save ir tada sukant apatinę dalį link savęs)
Atskiriame "stiklą" nuo skydelio vidurių (tereikia palenkti kelias laikančias kojeles):

Senieji ciferblatai:

Nuimami:
* Nuimame rodykles (gelbsti kokie nors du stipresni, ganėtinai ploni įrankiai- man suėjo metalo pjūkliukai
)
* Atsukame 6 mažus varžtelius
* Nuėmus ciferblatus- iš blogosios pusės šiek tiek pašildom rodykles "laikančiuosius" strypelius ir juos ištraukiame
Išardžius atrodo taip:

Tie plastmasiniai skaidrūs gabalai išskirsto lempučių spinduliuojamą šviesą ciferblatams, taip pat laiko juos iš apačios. Dėl jų yra LABAI mažai vietos sumontuoti diodus prie rodyklių ir kilometražo
Mėlynos lemputės- Philips BlueVision baltam rodyklių ir kilometražo apšvietimui (standartinės vietos- viršutinė šiek tiek praplatinta ir pritaikyta tai lemputei, nes ten stovėjo mažesnio dydžio):

* Ant naujų ciferblatų pritvirtiname rodyklių "laikiklius" (perkišus per skylutes vėl pašildoma iš blogosios pusės, kad šiek tiek išsiplėstų tvirtinimai)
Uždedame naujus Indiglo ciferblatus (būtina dėti ant senųjų, nes Indiglo ciferblatų apatinis sluoksnis yra žydras ir rodyklės švies žydrai
):

Prisukame:

Prakišame laidus per nenaudojamų lempučių (srs ir pan.) vietą, pritvirtiname "skysta plastmase":

Prilituojame prie blogojoje pusėje esančių kontaktų- raudoną prie "ILL+", juodą prie "ILL-":

Tokiu atveju skydelio apšvietimas ir ciferblatų švietimo ryškumas reguliuosis kartu, sukinėjant apšvietimo reguliatorių. Kadangi atsukus mažiau "smarvės" į Indiglo (labai jau spigina akis ant MAX) labai sumažėja rodyklių apšvietimas- reikėjo imtis kito pajungimo būdo
Išimame reguliatorių:

Žalias laidas: +12V
Juodas su geltonu: +12V įjungus šviesas, o prijungus reguliatorių- sukinėjant kinta nuo ~6V (MIN) ir 0V (MAX)
Juodas laidas: 0
Mano priėjimas buvo toks:
* Nukirpau juodą su geltonu ir juodą laidus, prilitavau prie juodas/geltonas laido Indiglo konverterio raudoną laidą, prie juodo- juodą. Sujungiau nukirptus laidus atgal.
* Suradau, kuris laidas skydelio dešiniojoje jungtyje (kuri pasimato išėmus skydelį- pritvirtinta prie mašinos plastmasių)- 7tas apatinis, skaičiuojant iš kairės į dešinę (įskaičiuojant ir trečią tuščią).
* Suradau toje pačioje jungtyje ir nulį.
* Nukirpau abu. Jungties juodą/geltoną sujungiau su nuliniu ir, aišku, nulinį sulitavau į krūvą
Ateinantį juodą/geltoną (kitas, likęs nukirpto laido galas)- izoliavau ir palikau neprijungtą prie jungties.
* Susukam laidus ir pritvirtiname prie bendros krūvos. Konverteris labai gerai įsitaisė ant kojų apipūtimo plastmasės.
* Sudedame skydelį atgal, susukame varžtus
Šitoje vietoje reikėtų sudėti skydelio rodykles. Užšildom mašiną iki darbinės temperatūros- uždedame apsukų ir temperatūros rodykles (ant užkurtos mašinos- praverčia, jei prieš nuimdami rodykles buvote įsidėmėję/nusifotografavę, kaip stovėjo rodyklės prieš operaciją
). Nuvažiuojate į benzino kolonėlę, prisipilate pilną baką benzino ir uždedate benzino rodyklę ties max žyma. Dėl greičio rodyklės galimi du variantai: a) uždėti taip, kaip buvo; b) pasiimti GPS ir nusistatyti tiek, kiek yra iš tikro
Aš pasirinkau antrą variantą (teko nemažai pavargti, kol pasisekė uždėti taip, kad ir nustačius gerai prie 40/60/80 rodytų teisingai ir prie 110/130)...
* Uždedame skydelio "stiklą" prie "vidurių"
* Sujungiam Indiglo ciferblatų laidus su konverterio laidais
* Suslepiam laidus ir uždedame dengiančią plastmasę. Susukam jos varžtus ir pakeliam vairą aukštyn
Toks pajungimas leido turėti pilnai apšviestas rodykles bei odometrą (nesireguliuoja- šviečia MAX), bei galimybę reguliuoti Indiglo ciferblatų apšvietimo stiprumą. Tiesa, tokiu būdu galima jam paduoti tik tą ~6V-0V intervalą (kas yra "max gali šviesti tik pusę savo pajėgumo"), bet man to pilnai pakanka, nes padidinus daugiau- žiauriai nuvargsta akys.
Rezultatas:

Beje, čia "baltas" ciferblatas (matyt Lenkijoj žydra yra ta pati balta)
Dieną melsvumo visai nesimato ir ciferblatai atrodo taip, kaip neuždegti (foto aukščiau). Ir greičio rodyklė nukritus taip žemai dėl tikslaus greičio važiuojant, bei "kojelės" nebuvimo (pas colt'us nėra, o ir standartiškai kažkiek būna rodyklė nukritus)...
Sėkmės meistraujant

Po išardymo aš nusprendžiau palikti seną apšvietimą (po to pasakysiu kodėl)- tai diodų su varžomis ir gabalo laido neprisireikė

Kaip išimti visą skydelį iš mašinos:
* Nuleidžiame vairą žemyn
* Išsukame du varžtus "stogelio" viršuje
* išimame dengiančią plastmasę (lengviau tai padaryti užkišus atsuktuvą tarp panelės ir plastmasės)
* atsukame 4 varžtus, laikančius skydelį ir išimame (lengviau išsiima šiek tiek patraukus į save ir tada sukant apatinę dalį link savęs)
Atskiriame "stiklą" nuo skydelio vidurių (tereikia palenkti kelias laikančias kojeles):

Senieji ciferblatai:

Nuimami:
* Nuimame rodykles (gelbsti kokie nors du stipresni, ganėtinai ploni įrankiai- man suėjo metalo pjūkliukai

* Atsukame 6 mažus varžtelius
* Nuėmus ciferblatus- iš blogosios pusės šiek tiek pašildom rodykles "laikančiuosius" strypelius ir juos ištraukiame
Išardžius atrodo taip:

Tie plastmasiniai skaidrūs gabalai išskirsto lempučių spinduliuojamą šviesą ciferblatams, taip pat laiko juos iš apačios. Dėl jų yra LABAI mažai vietos sumontuoti diodus prie rodyklių ir kilometražo

Mėlynos lemputės- Philips BlueVision baltam rodyklių ir kilometražo apšvietimui (standartinės vietos- viršutinė šiek tiek praplatinta ir pritaikyta tai lemputei, nes ten stovėjo mažesnio dydžio):

* Ant naujų ciferblatų pritvirtiname rodyklių "laikiklius" (perkišus per skylutes vėl pašildoma iš blogosios pusės, kad šiek tiek išsiplėstų tvirtinimai)
Uždedame naujus Indiglo ciferblatus (būtina dėti ant senųjų, nes Indiglo ciferblatų apatinis sluoksnis yra žydras ir rodyklės švies žydrai


Prisukame:

Prakišame laidus per nenaudojamų lempučių (srs ir pan.) vietą, pritvirtiname "skysta plastmase":

Prilituojame prie blogojoje pusėje esančių kontaktų- raudoną prie "ILL+", juodą prie "ILL-":

Tokiu atveju skydelio apšvietimas ir ciferblatų švietimo ryškumas reguliuosis kartu, sukinėjant apšvietimo reguliatorių. Kadangi atsukus mažiau "smarvės" į Indiglo (labai jau spigina akis ant MAX) labai sumažėja rodyklių apšvietimas- reikėjo imtis kito pajungimo būdo

Išimame reguliatorių:

Žalias laidas: +12V
Juodas su geltonu: +12V įjungus šviesas, o prijungus reguliatorių- sukinėjant kinta nuo ~6V (MIN) ir 0V (MAX)
Juodas laidas: 0
Mano priėjimas buvo toks:
* Nukirpau juodą su geltonu ir juodą laidus, prilitavau prie juodas/geltonas laido Indiglo konverterio raudoną laidą, prie juodo- juodą. Sujungiau nukirptus laidus atgal.
* Suradau, kuris laidas skydelio dešiniojoje jungtyje (kuri pasimato išėmus skydelį- pritvirtinta prie mašinos plastmasių)- 7tas apatinis, skaičiuojant iš kairės į dešinę (įskaičiuojant ir trečią tuščią).
* Suradau toje pačioje jungtyje ir nulį.
* Nukirpau abu. Jungties juodą/geltoną sujungiau su nuliniu ir, aišku, nulinį sulitavau į krūvą

* Susukam laidus ir pritvirtiname prie bendros krūvos. Konverteris labai gerai įsitaisė ant kojų apipūtimo plastmasės.
* Sudedame skydelį atgal, susukame varžtus
Šitoje vietoje reikėtų sudėti skydelio rodykles. Užšildom mašiną iki darbinės temperatūros- uždedame apsukų ir temperatūros rodykles (ant užkurtos mašinos- praverčia, jei prieš nuimdami rodykles buvote įsidėmėję/nusifotografavę, kaip stovėjo rodyklės prieš operaciją


* Uždedame skydelio "stiklą" prie "vidurių"
* Sujungiam Indiglo ciferblatų laidus su konverterio laidais
* Suslepiam laidus ir uždedame dengiančią plastmasę. Susukam jos varžtus ir pakeliam vairą aukštyn

Toks pajungimas leido turėti pilnai apšviestas rodykles bei odometrą (nesireguliuoja- šviečia MAX), bei galimybę reguliuoti Indiglo ciferblatų apšvietimo stiprumą. Tiesa, tokiu būdu galima jam paduoti tik tą ~6V-0V intervalą (kas yra "max gali šviesti tik pusę savo pajėgumo"), bet man to pilnai pakanka, nes padidinus daugiau- žiauriai nuvargsta akys.
Rezultatas:

Beje, čia "baltas" ciferblatas (matyt Lenkijoj žydra yra ta pati balta)

Sėkmės meistraujant
