Puslapis 320

ParašytasCOLON 2007 03 14, 11:03
gincevince
viskas atsimusa i kaina. pats galvoaju det ferodo 2500 ( ar kazkas ) tik gerai pasiskaitinejus forumus radau kad vaziuiojant ekstremaliom salygom jie laiko 600km.apie stabdymo efektyvuma nekalbu.
grounzero domejausi ebc diskais ir green stuf kalademis, tai patys pardavejai pasake kad paprastam vazinejimui neapsimoka, o ir kaina ju kosmine (diskas priekinis 300 kaladeles kompl 200). tai primeskit kiek gaunas. DAUG

dabar sidejau nipparts naujus diskus ir kaldeles mintye ir tikrai nesiskundziu. stabdo gerai. ir sis malonunmas atsijo 222 uz priekine asi.

ParašytasCOLON 2007 03 14, 21:51
ZaibaZ
o verta į galą dėti sigmos diskus? gale mažai liko disko, tai reikės dėti normalius arba kąnors galvot, kadangi kainų irgi nžn, tai kox maždaug skirtumas tarp eclipse'o ir sigmos diskų(su cilindriukais, nebent seni tinka) ir dar kaladėlėm?

ParašytasCOLON 2007 03 14, 22:00
ZyXEL
ZaibaZ rašėCOLONo verta į galą dėti sigmos diskus? gale mažai liko disko, tai reikės dėti normalius arba kąnors galvot, kadangi kainų irgi nžn, tai kox maždaug skirtumas tarp eclipse'o ir sigmos diskų(su cilindriukais, nebent seni tinka) ir dar kaladėlėm?
Galas labai nedaug stabdo- neverta dėt tokį upgreidą į galą :roll:

ParašytasCOLON 2007 03 14, 22:09
egisas
ZaibaZ rašėCOLONo verta į galą dėti sigmos diskus? gale mažai liko disko, tai reikės dėti normalius arba kąnors galvot, kadangi kainų irgi nžn, tai kox maždaug skirtumas tarp eclipse'o ir sigmos diskų(su cilindriukais, nebent seni tinka) ir dar kaladėlėm?
gale net neuzdesi, netinka

ParašytasCOLON 2007 03 14, 22:17
Nowone
HD rašėCOLONas naudoju ant savo audi EBC Green ir esu labai patenkintas.
Kacergoj gali 4-5 ratus iseiles lekt, kol dar standartinies padangos laiko - nesvyla nekiek, tik std diskai nebelaiko tada ....
Pas mane diskai irgi buvo stock, bet kalbu apie efekta. Kaina skiriasi 4 kartus, o stabdymo pagerejimas vos jauciamas. Kitu gamintoju kaladeles galima gaut zymiai pigiau ir stabdys ne blogiau uz greenus :)

ParašytasCOLON 2007 03 14, 22:17
ZaibaZ
aišku, tada dėsiu paprastus...
o jei į priekį dėčiau, tai kox kainos skirtumas būtų? ir ar tinka suportai nuo eclipse diskų?

ParašytasCOLON 2007 03 14, 22:19
ZyXEL
ZaibaZ rašėCOLONaišku, tada dėsiu paprastus...
o jei į priekį dėčiau, tai kox kainos skirtumas būtų? ir ar tinka suportai nuo eclipse diskų?
Paskaityk temą nuo pradžių.

ParašytasCOLON 2007 03 15, 15:21
HD
Patikek, skirtumas JAUCIASI!
Paprastas kalades kacergoj per 1-2 ratus uzruskysi, su EBC kolkas jookiu problemu nebuvo.
man su jom naujos, geros 195/50R15 padangos blokuojasi- t.y. stabdziai stipresni nei padangu sukibimas!
teip kad reiktu didint padangu ploti, bet ant esamos masinos neapsimoka.

Bet jei tu neuzkaitini std kaladziu, tai vadinasi tau ir EBC nereikia :)
Nowone rašėCOLON
HD rašėCOLONas naudoju ant savo audi EBC Green ir esu labai patenkintas.
Kacergoj gali 4-5 ratus iseiles lekt, kol dar standartinies padangos laiko - nesvyla nekiek, tik std diskai nebelaiko tada ....
Pas mane diskai irgi buvo stock, bet kalbu apie efekta. Kaina skiriasi 4 kartus, o stabdymo pagerejimas vos jauciamas. Kitu gamintoju kaladeles galima gaut zymiai pigiau ir stabdys ne blogiau uz greenus :)

ParašytasCOLON 2007 03 15, 15:29
Dzhedaj
HD rašėCOLONPatikek, skirtumas JAUCIASI!
Paprastas kalades kacergoj per 1-2 ratus uzruskysi, su EBC kolkas jookiu problemu nebuvo.
man su jom naujos, geros 195/50R15 padangos blokuojasi- t.y. stabdziai stipresni nei padangu sukibimas!
teip kad reiktu didint padangu ploti, bet ant esamos masinos neapsimoka.

Bet jei tu neuzkaitini std kaladziu, tai vadinasi tau ir EBC nereikia :)
Nowone rašėCOLON Pas mane diskai irgi buvo stock, bet kalbu apie efekta. Kaina skiriasi 4 kartus, o stabdymo pagerejimas vos jauciamas. Kitu gamintoju kaladeles galima gaut zymiai pigiau ir stabdys ne blogiau uz greenus :)
Kaip susijes stabdzhiu gerumas su ratu blokavimusi?
Gali ir su papraschiausiom gerokai padevetom stock kaladelem uzhmint staigiai stabdzhius ir ratais blokuosis...

ParašytasCOLON 2007 03 15, 15:39
HD
Tai vadinasi padangos levos :)
pabandyk su slikais ir lietuviskom kaladem pasivazinet, pamatysi kaip uzrukysi stabdzius kol priversi ratus blokuotis...
elementaru- cia gi gaunasi kova, kas daugiau grip'o turi stabdziai ar padangos. kadangi geros padangos neslysta lengvai, tai daugiau stabdziu jegos reikia kad nutraukti jas....
O jei blokuojasi bilekada std plocio padangos vadinasi reikia yra dar pakankamai jegos stabdziuose ir galima platesnes detis. pasimainuok nuo 185 i 285 ir pajusi skirtuma :)
Dzhedaj rašėCOLON Kaip susijes stabdzhiu gerumas su ratu blokavimusi?
Gali ir su papraschiausiom gerokai padevetom stock kaladelem uzhmint staigiai stabdzhius ir ratais blokuosis...

ParašytasCOLON 2007 03 15, 15:46
Dzhedaj
Tai apie ekstremalaus plochio padangas ash nekalbu :)
Standartines zhiemines 185-195 ar 205, kokios priklauso ish gamyklos ishriedejus uzhblokuoti vazhiuojant 60km/h greichiu ne taip jau baisia ir sunku :)

O shiaip kiek zhinau tai pankankamai daug itakos turi stabdzhiu disku plotas (ne vien padangu plotis). Kuo didesnis kalades ir disko lietimosi plotas, tuo mazhesne jega tenka i ploto vieneta stabdant, tuo mazhesne tikimybe, kad shie du pavirshiai sukibs tiek, kad blokuos ratus.

ParašytasCOLON 2007 03 15, 15:59
HD
cia mes jau nukrypome nuo temos, ir nesu ir as stabdziu fizikos zinovas.
bet sukimba ne kalade su disku, o padanga su kelio danga :)
Kazkaip tavo teorija biski ne is to galo sudeliota....
Na o zieminiu padangu del sukibimo isviso nereikia i pavyzdzius kisti. Nes palyginti su gerom vasarinem ant silto asfalto pas jas sukibimas nulinis :)

del sukibimo ploto ir jegos- paprastai dideliuose suportuose ir cilindriukai didesni, neveltui nuo 4 iki 8 deda, tad jie ir atitinkama jega generuoja.
Tad:
"Kuo didesnis kalades ir disko lietimosi plotas, tuo mazhesne jega tenka i ploto vieneta stabdant, tuo mazhesne tikimybe, kad shie du pavirshiai sukibs tiek, kad blokuos ratus"
netelpa i mano logika...

ParašytasCOLON 2007 03 15, 16:15
Riebus
na man regis HD siek tiek is oro tavo teorija
:roll:

o jedaj viska teisingai pasake kuo didesnis plotas tuo mazesne tikimybe kad stabdziai uzsikirs :wink:

ParašytasCOLON 2007 03 15, 17:24
Mantas
HD rašėCOLONcia mes jau nukrypome nuo temos, ir nesu ir as stabdziu fizikos zinovas.
bet sukimba ne kalade su disku, o padanga su kelio danga :)
Kazkaip tavo teorija biski ne is to galo sudeliota....
Na o zieminiu padangu del sukibimo isviso nereikia i pavyzdzius kisti. Nes palyginti su gerom vasarinem ant silto asfalto pas jas sukibimas nulinis :)

del sukibimo ploto ir jegos- paprastai dideliuose suportuose ir cilindriukai didesni, neveltui nuo 4 iki 8 deda, tad jie ir atitinkama jega generuoja.
Tad:
"Kuo didesnis kalades ir disko lietimosi plotas, tuo mazhesne jega tenka i ploto vieneta stabdant, tuo mazhesne tikimybe, kad shie du pavirshiai sukibs tiek, kad blokuos ratus"
netelpa i mano logika...
Tai blogai jei paprasti dalykai i galva netelpa. Pabandysiu nesudetingai paaiskint: stabdymas paprastai kalbant yra trintis, be trinties jegos nebutu stabdymo. Trintis atsiranda, kai kalades trinasi i diska ir kai padangos trinasi i asfalta. Efektyviausias stabdymas tada, kai ir kalades trinasi i diska, ir kai padangos trinasi i asfalta. Kai stabdant ratas uzsiblokuoja, kalades i diska jau nebesitrina, tuomet sumazeja stabdymo efektyvumas, nes trintis lieka tik padangai ciuoziant asfaltu. Tam ir yra sukurtas ABS, kad stabdant neuzsiblokuotu ratai ir stabdymas butu efektyvesnis. Taigi Dzedajaus teorija yra teisinga

ParašytasCOLON 2007 03 15, 22:55
HD
Na nereikia cia manes vartyti moksleiviu lygyje...
Padangos vaziuodamos nesitrina! Visas ju veikimo principas yra sukibime su kelio danga. kuo geriau sukimba tuo didesnes jegos reikia jas uzblokuoti.
Taigi ispradziu stabdziu generuojama stabdymo jega yra mazesne nei padangos protektoriaus sukibimas su kelio danga. Veliau padanga nebeatlaiko ir pradeda slysti, bet kad kalades blokuotu diska tai jau reikia gerokai perdozuoti.
kur mazesnis sukibimas gumos ir nelygaus, nesvaraus kelio pavirsiaus ar frikcines kaladziu medziagos ir metalo???

Ar kas nors buvo bandes su sportinem padangom vaziuoti? ant tu paciu stabdziu?
Mantas_V6 rašėCOLON
HD rašėCOLONcia mes jau nukrypome nuo temos, ir nesu ir as stabdziu fizikos zinovas.
bet sukimba ne kalade su disku, o padanga su kelio danga :)
Kazkaip tavo teorija biski ne is to galo sudeliota....
Na o zieminiu padangu del sukibimo isviso nereikia i pavyzdzius kisti. Nes palyginti su gerom vasarinem ant silto asfalto pas jas sukibimas nulinis :)

del sukibimo ploto ir jegos- paprastai dideliuose suportuose ir cilindriukai didesni, neveltui nuo 4 iki 8 deda, tad jie ir atitinkama jega generuoja.
Tad:
"Kuo didesnis kalades ir disko lietimosi plotas, tuo mazhesne jega tenka i ploto vieneta stabdant, tuo mazhesne tikimybe, kad shie du pavirshiai sukibs tiek, kad blokuos ratus"
netelpa i mano logika...
Tai blogai jei paprasti dalykai i galva netelpa. Pabandysiu nesudetingai paaiskint: stabdymas paprastai kalbant yra trintis, be trinties jegos nebutu stabdymo. Trintis atsiranda, kai kalades trinasi i diska ir kai padangos trinasi i asfalta. Efektyviausias stabdymas tada, kai ir kalades trinasi i diska, ir kai padangos trinasi i asfalta. Kai stabdant ratas uzsiblokuoja, kalades i diska jau nebesitrina, tuomet sumazeja stabdymo efektyvumas, nes trintis lieka tik padangai ciuoziant asfaltu. Tam ir yra sukurtas ABS, kad stabdant neuzsiblokuotu ratai ir stabdymas butu efektyvesnis. Taigi Dzedajaus teorija yra teisinga