
Stock jis atrodo taip:

Ir jei galva jau buvo šlifuota ir gal net ne kartą- tas "lovelis" darosi vis mažesnis ir mažesnis, dėl ko tepalui sunkiau patekti aukštyn.
Čia matosi skylė, per kurią prisisuka galva prie bloko (per ją eina varžtas), bet aplink varžtą teka tepalas (žemiau paveikslėlyje 1.8L, bet 2L yra taip pat):

Pažiūrėjus atidžiau- matosi kanalas:
Taigi, prieš šlifuojant galvą išportinam didesnį "lovelį":

Jei montuojate 7bolt galvą ant 6bolt bloko- taip pat reikia dar šiek tiek padidinti skyles (dėl visiem gerai žinomų 11mm->12mm važtų storio skirtumų), bei šiek tiek praplatinti skylę, kur eina tepalas- tik iki paties tepimo kanalo (ne per visą gylį):

http://www.dsmtuners.com/forums/cylinde ... 4g63t.html
Nušlifuojam galvą ir viską surenkam


Original šaltinis: http://www.dsmtuners.com/forums/newbie- ... t-mod.html